quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
Ik voel me gewoon helemaal op mijn werk terwijl ik BF2 speel met die Bahco in mijn handen.
Hoe zit het trouwens met die nieuwe ATI drivers. BF2 is toch al fucked up dus zoveel kan er niet mis gaan.
Ik wil namelijk allleen die drivers en geen overbodige shizzle.
Mij vergeten! SCHAAM JE!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh ja en meisje.. ik zou je bijna " vergeten"![]()
Een ware Casanova die kievitquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
ik heb weer een vriendinnetjes geval ding
en over een kwartier ben ik jarig
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
nopes , ventiel was kapot,quote:
Geef nooit je msn aan haar....quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Proficiat Kievit!!![]()
Enneh geef alsjeblieft niet je msn wachtwoord aan je mokkel..![]()
![]()
als het goed is welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendin dinges en je verjaardagGoed getimed, krijg je nu ook al een cadeautje van d'r ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
en IRL loop je straks als een hondje achter haar aan.
Ik heb de laatste omega drivers voor ATI geinstalleerd en niks aan de hand, werkt super.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
Ik voel me gewoon helemaal op mijn werk terwijl ik BF2 speel met die Bahco in mijn handen.
Hoe zit het trouwens met die nieuwe ATI drivers. BF2 is toch al fucked up dus zoveel kan er niet mis gaan.
Ik wil namelijk allleen die drivers en geen overbodige shizzle.
Ja werkt toppie toch!? Alleen lijkt het na patch 1.22 weer langer te duren met "verifying client data"...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dubbel gefeliciteerd System1983/kievit19
[..]
Ik heb de laatste omega drivers voor ATI geinstalleerd en niks aan de hand, werkt super.
Dikke kans dat ze met iets als een luchtje aan komt zettenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef kievit19 het volgende:
als het goed is wel
althans daar ga ik vanuit , anders mag ze weer vertrekken
Dat viel mij gisteren ook op, het laden gaat snel en dan ineens weer langer wachten dan normaal met "verifying client data"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja werkt toppie toch!? Alleen lijkt het na patch 1.22 weer langer te duren met "verifying client data"...
Ja dat duurt bij mij ook veel langer (op de BoF server in ieder geval) en ik heb nu al 3 keer gehad dat er shaders bijgewerkt werden zonder dat ik iets aan de instellingen heb veranderd!?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren ook op, het laden gaat snel en dan ineens weer langer wachten dan normaal met "verifying client data"![]()
Voor dat soort dingen is xfire toch wat makkelijker? Dat vind ik echt een ideaal progje eigenlijk en volgens mij gebruiken alle boffers dit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook iets raars is dat je bij BF2tracker een buddy systeem hebt, zodat je kan zie wie er allemaal online is en waar. Ik heb daar bijna heel BoF in staan en toen ik gisteren online ging zag ik alleen DoMo en Escape online die beide op Team2R speelden. Ik vond het raar dat zij de enige waren, maar ja. Ik wilde connecten met Team2R, maar de server was vol dus ik even in mijn favorieten kijken of er nog een andere server is waar ik bij kan en ineens valt mij op dat de BoF server gevuld is met een stuk of 8 BoF-ers???
Blijkbaar zien ze bij BF2tracker niet dat je online bent als je op de BoF server speelt, althans gisteren. Hopelijk blijft dat niet zo.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Proficiat Kievit!!![]()
Enneh geef alsjeblieft niet je msn wachtwoord aan je mokkel..![]()
![]()
Ik hoef niet nog meer progjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen is xfire toch wat makkelijker? Dat vind ik echt een ideaal progje eigenlijk en volgens mij gebruiken alle boffers dit.![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is kievit!!!!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
dat heb ik dus ook gedaan, en het ziet er rooskleurig uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
vanavond me belastingaangifte maar even insturen.
dat is al verkocht een paar weken terugquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:55 schreef Suikermais het volgende:
hey..rudy !!
Volgens mij heeft Jedi nog wel zo'n moederbordje liggen ..
en nog geen klachten ontvangen ??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat is al verkocht een paar weken terug![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook gedaan, en het ziet er rooskleurig uit![]()
computer verkopen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
2000 euro betalen vanwegen de auto van de zaak.
maar even kijken hoeveel ik kan minderen met ziekenfondspremies.
iemand anders nog tips waar je op kan besparen?
coax kabel erin geplugd?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heej heej,
ff een vraagje... Ik heb zojuist een WinTV-PVR150 tv kaart gekocht maar nou krijg ik dus geen zenders te pakken. De kaart zit er goed in, osftware gesintalleerd maar als ik handmatig naar zenders ga zoeken zie ik alleen maar zwart beeld en onderaan een paarse en groene streep lopen.
Iemand een oplossing? Me regio etc staat ingesteld op Nederland.
Snap er de ballen niet van en alles wat ik probeer heeft geen effect.
idd, het scheelt wel wat als je een coax kabel erin ragtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
coax kabel erin geplugd?![]()
en ik weet niet of je iets moet instellen als ntsc of pal
Dat zijn de eerste dingen waar ik ook naar zou kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
coax kabel erin geplugd?![]()
en ik weet niet of je iets moet instellen als ntsc of pal
Ga aub niet voor dat moederboardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:51 schreef RudyCarell het volgende:
nog ff een vraagje, als ik me nieuwe systeem ga kopen, wil ik een ATI X1900XTX erin hebben, en aangezien dit geen Crossfire-kaart is, welk mobo moet er dan in?
1GB PC3200 DDR (TwinMos) ¤ 68,95 ¤ 137,90
AMD Athlon 64 4000+ San Diego (S939, 2,4GHz, 1MB, Boxed) ¤ 305,44 ¤ 305,44
Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) ¤ 106,66 ¤ 106,66
Arctic Cooling Freezer 64 Pro (Socket 939) ¤ 14,89 ¤ 14,89
Asus A8N-SLi, nForce4 SLi (Sound, LAN, SATA II-RAID) ¤ 96,95 ¤ 96,95
Club3D Radeon X1900 XTX 512MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI, Vivo) CGAX-XT192 ¤ 516,32 ¤ 516,32
Creative X-Fi XtremeMusic ¤ 101,51 ¤ 101,51
Maxtor DiamondMax 10, 300GB (7200rpm, ATA133, 16MB) ¤ 97,49 ¤ 97,49
NEC ND-4550 16x (Dual-layer, Zwart) ¤ 40,39 ¤ 40,39
Totaal ¤ 1417,55
Ja inderdaad tis helemaal fucked up nu!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die scores van Battlefield in Xfire staan nu zo groot en onoverzichtelijk![]()
2x feli kievitquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
ik heb dus via EA 3 mogelijke oplossingen toegestuurd gekregen, via FOK! ook nog één, via BoF ook nog 2, via een belgische BF2 site ook nog eens één en via tweakers ook nog 2... dat maken in totaal 9 mogelijke oplossingenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Kom op jongens we gaan weer server vullen
wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja inderdaad tis helemaal fucked up nu!![]()
@Rudy
En ja over dat mobo.. Het onovertroffen mobo voor gamers is wel de A8N32-SLi maar daar betaal je ook voor.
Die A8N-SLI zou in principe goed moeten zijn, enige verschil is dat hij tov de A8N-SLI deluxe een heatpipe heeft voor de north & south bridge ipv een fannetje. Er is een serie deluxe geweest met slechte fans maar dat is al gecorigeerd. Verder heeft de A8N32 dus 2x16 bit (jaja ff uit het hoofd) beschibaar voor een SLI opstelling terwijl dat bij de gewone dus gedeeld moet worden.
Denk dat je met een gerust hart een A8N kan nemen maar dan adviseer ik de premium ipv de deluxe want die heeft dan wel 16 bits SLI maar ook gewoon een heatpipe ipv die bagger fan. De northbridge temperatuur was bij mij het probleem icm de X2 processor voor zover ik kan nagaan achteraf. Ook kan je met de X2 geen DDR2 gebruiken maar dat is geen kwestie op het moment.
En die 9500 van Zalman schopt zwaar kont! maar dat mag ook wel voor die prijs..![]()
Suc6 ermee Rudy en als ik ergens mee kan helpen hoor ik het nog wel.
weer een aanhangerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef Sickert het volgende:
Sterf EA STERFFFF
heel de avond speel ik op de server!! gaan we een nieuwe MAP laden word ik de server afgegooid omdat ik er alleen op mag met een unmodded content?
WTF is dat nou weer
STERF EA STERF!!!
Ik schreewde het gister al over teamspeak... dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die scores van Battlefield in Xfire staan nu zo groot en onoverzichtelijk![]()
Volgens mij geef je hier 't antwoord al zelf.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef JumperJack het volgende:
trouwens nog één vraag: HIJ LAGT ALS DE TERING nadat ik die punkbustercontrole van 20 naar 500 seconden had verlaagdiemand enig idee of dat ook echt HIERdoor komt???
![]()
H4x0r!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef Sickert het volgende:
Sterf EA STERFFFF
heel de avond speel ik op de server!! gaan we een nieuwe MAP laden word ik de server afgegooid omdat ik er alleen op mag met een unmodded content?
WTF is dat nou weer
STERF EA STERF!!!
no sir!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:18 schreef Suikermais het volgende:
Heb je met 't spel zelf zitten klooien ?
ik snap niet waarom je nou zo moeilijk doet, gooi nou eens die hdd leeg en zet er een clean install op, zul je merken dat het ineens een stuk sneller is, en ook minder vaak vastloopt. je kunt niet zo maar huppakee nieuw hardware installeren, er blijven genoeg traces naar de ouwe hardware in het register, en dat geeft altijd foutenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef JumperJack het volgende:
ik zit er echt over te denken om over te stappen op BF2142, als daar minder bugs in zitten dan in BF2![]()
-edit- ach, wat zit ik te bazelen. BF2 rocks ass, ook al zitten er zoveel bugs in![]()
moet trouwens wel zeggen dat BF2, ondanks dat hij 5x een nieuwe map heeft geladen, maar 1x is vastgelopen, terwijl ik gisteren 6x een map had geladen en 6x was vastgelopen![]()
trouwens nog één vraag: HIJ LAGT ALS DE TERING nadat ik die punkbustercontrole van 20 naar 500 seconden had verlaagdiemand enig idee of dat ook echt HIERdoor komt???
![]()
Waarschijnlijk staat je tuner op 'S-Video in ' of 'Samengesteld' ipv echt dat ie zoekt naar kanalen.... als je zwart beeld zonder ruis hebt, dus echt puur zwart, dan is het een van de andere poorten waarop ie dan scant. Zie je wel sneeuw en je tvkabel hangt er in, dan kan je kanalen zoeken... dus even goed instellen dat ie via de TV tuner moet zoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heej heej,
ff een vraagje... Ik heb zojuist een WinTV-PVR150 tv kaart gekocht maar nou krijg ik dus geen zenders te pakken. De kaart zit er goed in, osftware gesintalleerd maar als ik handmatig naar zenders ga zoeken zie ik alleen maar zwart beeld en onderaan een paarse en groene streep lopen.
Iemand een oplossing? Me regio etc staat ingesteld op Nederland.
Snap er de ballen niet van en alles wat ik probeer heeft geen effect.
Ahaa, heb jij dezelfde tv kaart trouwens? En bevalt de kaart goed/slecht, zijn er vele functies?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef JK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat je tuner op 'S-Video in ' of 'Samengesteld' ipv echt dat ie zoekt naar kanalen.... als je zwart beeld zonder ruis hebt, dus echt puur zwart, dan is het een van de andere poorten waarop ie dan scant. Zie je wel sneeuw en je tvkabel hangt er in, dan kan je kanalen zoeken... dus even goed instellen dat ie via de TV tuner moet zoeken.
Ik moet mijne ook maar weer eens gebruiken, gebruik 'm nu alleen om bijv. Videobanden in te lezen via de tulpingang en er dan een DVD van te maken... wel handig om af en toe programma's op te nemen in MPEG1 of 2.. ligt er aan hoeveel schijfruimte je hebt. Die Media Center van Windows maakt er enorm grote bestanden van (AVI of eigen brouwsel)
Ja die kreeg ik dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:59 schreef Suikermais het volgende:
test
#61 ( Het forum is succesvol van de server verwijderd )
Ik heb niet voor niets een dual boot op m'n PC staan: Een XP om aan te kloten en een XP met zoveel mogelijk services uitgeschakeld en zonder overbodige programmas (Photoshop, Office, MP3 etc etc). Echt ideaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:52 schreef Incolumis het volgende:
ik snap niet waarom je nou zo moeilijk doet, gooi nou eens die hdd leeg en zet er een clean install op, zul je merken dat het ineens een stuk sneller is, en ook minder vaak vastloopt. je kunt niet zo maar huppakee nieuw hardware installeren, er blijven genoeg traces naar de ouwe hardware in het register, en dat geeft altijd fouten
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld "e:Op zaterdag 1 april 2006 02:21 schreef JK het volgende:
Wat een goor kutgeintje hebben ze met het forum uitgehaald op 1 april.. telkens een random foutmelding als je iets post.... HEEL irritant.
Je hebt een kutkaart!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahaa, heb jij dezelfde tv kaart trouwens? En bevalt de kaart goed/slecht, zijn er vele functies?
De laatste ben ik nu aan het dwl, lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel nu heel de tijd Oblivion. Wat een geniaal spelSerieus de mooiste graphics die ik ooit gezien heb, zeker voor een RPG!
Nu ff Tomb Raider: Legend aan het installeren, zo ff checken.
1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
zit ik ff mn stats op deze stats server te bekijken:
heb ik opeens 26000 punten (12000 teveel) en ben ik met dat aantal punten 2nd Lieutenant
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
blijkt dat na elke refresh je global score anders islolz
Melige 1 april-grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
heb ik opeens 26000 punten (12000 teveel) en ben ik met dat aantal punten 2nd Lieutenant
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
-edit- kut het is 1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
quote:
Wat heb je erin gegooid ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef jpjedi het volgende:
Zo tering hee ik ben moe!!. Vanmorgen om 07.00 begonnen en tuintje ligt er weer perfect bij.
Weinig boeiend voor jullie maar ben zelf erg blij dat het achter de rug is..
![]()
Vanavond kom ik ook meeknallen want ik ga niet stappen..![]()
Moet ik eerst effe die laatste patch erover heen gooien....quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens we hebben server vulling nodig
Waar loopt hij op vast dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:00 schreef JumperJack het volgende:
[..]
vanavond ben ik van de partijals tie niet vastloopt
![]()
iid. als ik niet aan het begin van de ronde en beweeg daardoor mijn muis liep hij vastquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
als jack niest loopt ie al vast......
GAST plaats van al dagen te zeiken KUN JE OOK WINDOWS REINSTALLEN!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iid. als ik niet aan het begin van de ronde en beweeg daardoor mijn muis liep hij vastnu is dat volgens mij minder/niet meer
![]()
correctie: van de 22635e plaats naar de 18322e plaats![]()
Doet vaak wonderen ja, of niet zoveel zooi op je pc hebben staanquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
GAST plaats van al dagen te zeiken KUN JE OOK WINDOWS REINSTALLEN!!!![]()
dat werkt voor 99%
Lies wat zit je haar leuk!quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies wat zit je haar leuk!![]()
Denk dat ik deze eens ga proberen morgen.
70721![]()
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!quote:
Was altijd mooi om te zien hoe die gast dat deed, alsof het niets voorstelde. Prachtige schilderijen!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!
Ja in mijn tijd was hij famousquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!
die gast is coolquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Was altijd mooi om te zien hoe die gast dat deed, alsof het niets voorstelde. Prachtige schilderijen!
Komt Lies ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag zuipfeest in Breda!
Als je zin hebt en denkt dat je gezellig bent dan ben je uitgenodigd!
Ik heb vernomen van welquote:
quote:Oja en ook nog iemand uit Rozenburg![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bent vervelend als hell wel op het slagveld,heb je meerdere keren vervloekt al
ik woon IN Dordrechtquote:Op zondag 2 april 2006 10:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb vernomen van wel
[..]
Woon je beetje in de buurt van Dordrecht of kom je me oppikken ?
wat dat kut spel? neequote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog gespeeld vandaag?
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik woon IN Dordrecht
als jij de trein kan pakken naar centraal? dan pik ik jou daar op![]()
scheelt jou een stuk naar breda (in de kosten)
en als jij mn hamster meeneemt(als ie dan weg mag) mij in de kosten richting Rozenburg/Rotterdam om m op te halen
LIESJEEEEEE!![]()
Het is geen homoquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"![]()
not me... heb t nieteens installed at the momentquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ajax
Speelt iemand die Euro forces wel eens?
Zit er over te denken om hem te downen,maar speel die SF ook nooit
Same Herequote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef VeerMans het volgende:
Euro forces heb ik 2 of 3 keer gespeeld
net als SF
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef staticdata het volgende:
http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=49562902
staat nr1 van de wereld, lijkt mij eerder een cheater
ik ook welquote:Op zondag 2 april 2006 18:51 schreef VeerMans het volgende:
Maar alleen city maps vind ik zelf weer zo saainwake, dalian, fu she pass enz vind ik ook allemaal wel tof
Mja dat is zo maar dan hebben we een foute servernaamquote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook wel
alleen kubra nietdie is toch echt te groot
Er is een discussie gaande geweest op de mappen op de server, aan de hand daarvan heb ik hem op city maps gezet. Na een tijdje kreeg ik veel verzoeken op Wake erbij te zetten, Dalian Plant is waarschijnlijk de keuze van Ferdi omdat dat zijn favoriete map is.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.
Verder maakte gister iemand een goede opmerking op de server:
Waarom Wake Island als het een city maps only server is...... dat vraag ik me ook af! Vind het niet erg dat er andere mappen draaien maar dan moet je het ook geen city maps only server noemen. Mensen denken dat er dan alleen city mappen draaien wat dus niet het geval is en ze misschien door die reden niet meer terugkomen op de server..
Evenals Dalian Plant... zodra die komt is gelijk de server nog maar half vol.
zoals Inco al zei Kubra is alleen leuk met 64 playersquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kubra Dam vind ik zelf ook erg gaaf maar de meeste van ons weer niet, zo kan je altijd blijven twisten over de mapkeuze.
onze server rocks assquote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een hele prettige server,met mooie langdurige gevechten
Oefenen voor volgende weekquote:
jullie daar in die uithoek!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Incolumis het volgende:
pff bob marley :/
quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
jullie daar in die uithoek!!
barbaren! dat zeg ik !!
ik heb nergens last vanquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
ik ga nu ECHT ALLES proberen. inclu windows installeren
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin met Windows Opnieuw installerenquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet ie toch nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef Razorback het volgende:
[..]
Begin met Windows Opnieuw installeren
jumper hoe lang ben je in godsnaam al aan het kutten?quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je invoer apparaten moet je gewoon een draadje hebben.. zeker als je gamedquote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even Tomb Raider geprobeerd. Spel loopt wel vloeiend (1024x768 zonder AA verder moet ik nog proberen) maar ik heb al wel gezeik met m'n TBBluetooth blijft altijd zo'n gezeik geven. Ik ga nog wel even op zoek naar een nieuwe muis en dan game ik voortaan zonder BT set
Kutspellen ook altijd, net alsof Bluetooth een technology van vorige maand is
helaas, 8 april word een beetje moeilijk :Squote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef UnleashMitch het volgende:
@Frank: Guns n' roses centraal topic
@Kievit, kwam je op 8 april nou ook nog ? Dan neem ik een flesje whiskey mee !![]()
Ik heb gewoon een image klaar staan als mijn systeem in de soep loopt. Ben ik binnen 10 minuten weer staanderbij.....quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit, ik had er net zoveel zin in en nu ben ik niet meer uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag zuipfeest in Breda!
Als je zin hebt en denkt dat je gezellig bent dan ben je uitgenodigd!
Ja klopt heb ik ook over gelezen. Wat een groot spel is dat Tombraider zeg. Vraagt gewoon 7,6 gig van je HD.quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij is het hetzelfde gezeik als Fifa en ligt het niet aan BT maar aan m'n USB keyboard. Er was een work around voor dat gezeik in Fifa maar ik kan dat nergens meer terug vinden
bij mij kan je in TR niet kiezen voor next generation content...quote:Op maandag 3 april 2006 12:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
De tv kaart is gelukt alleen moet ik nog ff een male stekkertje hebben om zowel me tv als tv kaart tegelijk aan te sluiten.
Tombraider loopt goed, alleen is het ff klote met de toetsenbord + muis. Denk toch maar dat ik me gamepad gebruikt.
Bij mij wel maar dan heeft me PC het af en toe wel moeilijk.quote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
bij mij kan je in TR niet kiezen voor next generation content...![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef escape_nl het volgende:
Lol
Ya know you play to much Battlefield when?
- At the office, stand up and shout "Start fighting or I'll find someone who can" (2 points)
- In the street, lie on the floor and shout "Mediiiiiiic" (3 points)
- Back at the office, dive under your desk and shout "Artillery your area" (2 points)
- In the lift, stand behind someone and pretend they are a sniper, and you have a knife. Stab furiously. (1 point)
- Whisper to one of your co-workers "Enemy Boat Spotted" (2 points)
- In a meeting, suddenly state "You're the worst squad I've ever seen" (3 points)
- If someone spills a drink on you, "punish them" by spilling your drink on them (3 points)
- Answer every single question with "Roger That" or "No Sir" (1 point)
- When picking someone up in your car shout "Get In" and "Hop Out" when you drop them off (1 point)
quote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef escape_nl het volgende:
Lol
- At the office, stand up and shout "Start fighting or I'll find someone who can" (2 points)
- Back at the office, dive under your desk and shout "Artillery your area" (2 points)
- In the lift, stand behind someone and pretend they are a sniper, and you have a knife. Stab furiously. (1 point)
- In a meeting, suddenly state "You're the worst squad I've ever seen" (3 points)
- If someone spills a drink on you, "punish them" by spilling your drink on them (3 points)
- When picking someone up in your car shout "Get In" and "Hop Out" when you drop them off (1 point)
Ja leuk hequote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef escape_nl het volgende:
Lol
Tering! ik heb het ook teveel gespeeld!!quote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je op het linkje van chiel klikt zie je direct een vrouw in lingerie en ik denk dat jp daar van moest kwijlen
ahumquote:Op maandag 3 april 2006 15:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Waarom loop jij nou te kwijlen jp!?
wat jij zegtquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze zeggen wel dat ze telkens weer nieuwe accounts aan zullen maken, maar de kans is groot dat ze een hardware/ip/key-block zullen krijgen. Mij kan het allemaal niet zoveel schelen, aangezien EA er toch niet op in gaat.
Dit is net als mensen die bijvoorbeeld gijzelen, je kan misschien nog begrijpen dat ze het doen, maar de kans dat ze er iets mee opschieten is 0 voor zichzelf en nihil voor lotgenoten.
laat EA zich eerst maar eens bezighouden met de problemen van mensen die het klassement wel zien zitten (lees: JumperJackquote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat jij zegt
Bannen die gasteneen spel Bugloos afleveren kan volgens mij gewoon niet (ok EA bakt ze wel erg bruin) maar om dan zo te gaan zieken slaat nergens op natuurlijk
Ja hmmmmmm, appel in zijn bek, vulling in zijn reet en aan het spit, lekker!!!!quote:
Heb je nu iets met Jedi??quote:
Hij heet Djurre!quote:Op maandag 3 april 2006 18:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja hmmmmmm, appel in zijn bek, vulling in zijn reet en aan het spit, lekker!!!!
Heeft ie al een naam??
Noem hem anders "H5N1"![]()
[afbeelding]
ik zou hem toch echt henk noemen hoor...quote:
Ik ken een 'djurre' en die heet GANS van zijn achternaam dus ... naam was snel bed8quote:Op maandag 3 april 2006 18:24 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zou hem toch echt henk noemen hoor...
quote:Op maandag 3 april 2006 18:24 schreef Suikermais het volgende:
@ Jumperjack..
heb je uberhaupt wel geprobeerd om xp er opnieuw op te zetten ?
Uit dit verhaal maak ik op dat je 'm niet op je eigen pc heb geinstalleerd....quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
n windows opnieuw zal ook niet helpen, want dat heb ik al uitgezocht. namelijk op een andere pc (waarschijnlijk) zelfde probleem...
heb ik dus BF2 op een andere pc hier geinstalleerd, wou de patch gaan installeren, en weet niet WAT er is gebeurd, maar die pc geeft geen kik meer, gecrashed...![]()
nope, maar wel in hetzelfde netwerk en dus met dezelfde Tele2 compleetquote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Uit dit verhaal maak ik op dat je 'm niet op je eigen pc heb geinstalleerd....
Ik snap geen hol meer van je verhaal..quote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nope, maar wel in hetzelfde netwerk en dus met dezelfde Tele2 compleet![]()
![]()
hahaha lekker nodig is dat je vriend???quote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef Incolumis het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/26/
haha
een ijsblokje had je koud moeten latenquote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef Incolumis het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/26/
haha
quote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
een ijsblokje had je koud moeten laten![]()
![]()
quote:Disco in Meppel ik zit lekker in m’n flow
Maar die eikel moest wat gooien
En verpeste zo m’n show
Leipe gast wat flik je nou ik hoek je zo tegen de grond
Rip je darmen eruit en zwaai ze in het rond
Voorbeeldfunctie aan me hoela ik beuk er fijn op los
Gooi met ijs naar Lange Frans en je bent zwaar de klos
Die ene klont dat was de fatale
Ik zou het einde van de show niet meer halen
Refrein
Hoeveel blokjes wou je gooien?
Hoe vaak moet ik jou nog slaan
Wat loop je nou te fokken?
Beste vriend je gaat eraan!
als het een beetje mee zit welquote:Op maandag 3 april 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sickert,
Krijg je zaterdag een Hamster?
Homoquote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
als het een beetje mee zit wel
why dat? wil je er ook 1
of ga je ook mee naar Breda?
Eindelijkquote:
Truequote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Homo![]()
Ja ik ben er waarschijnlijk wel ja
pfffff....quote:Op maandag 3 april 2006 20:03 schreef JumperJack het volgende:
jahoor, ik ben een prutser, en ja dat heb ik allemaal al gedaan. zojuist ff de ea customer gebeld (nummer kende ik al uit mijn hoofd) maar na een half uur nog niemand aan de lijn. vervolgens maar NOG een mail gestuurd naar EA van 2 A4tjes in het engels. hoop dat ik nu eens serieus antwoord krijg...![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 20:08 schreef Sickert het volgende:
JumperJack schreef etc.
blablabla...JA DAT HEB IK ALLEMAAL GEDAAN..blablabla
pfffff....
we worden niet moe van je hoor...
eerder doodziek
HEB JE NU WINDOWS OPNIEUW GEINSTALEERD + DE NIEUWSTE DRIVERS?!!!
of ben je nogsteeds aan het kloten op je verneukte OS
ipv al die moeite had je al LAAANG klaar kunnen zijn....
en jij gaat de klantenservice bellen van een bedrijf dat niet eens een spel buggloos kan afleveren![]()
geef gvd nou eens antwoord op die vragen met ja of nee??? Die EA customer support moet er wel gek van worden volgens mij.quote:Op maandag 3 april 2006 18:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik snap geen hol meer van je verhaal..
Zeg ff gewoon ja of nee:
-Heb je op je eigen game pc nu een format gedaan
-XP opnieuw erop gezet
-Daarna bf2 erop gezet
-Gepatched met de laatste full patch naar 1.22
??
we hebben het ook niet over al die programma'squote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat Jumper nu lekker. Hij vraagt om hulp wij geven hem een advies, hij beslist dat advies niet op te volgen, wat zijn goed recht is. Wij weten ook niet hoeveel progjes hij wel niet heeft geinstalleerd, dus zeggen dat je met een half uurtje klaar bent is onzin
djeez. volgens mij heb ik in die reply echt laten weten dat ik ALLES AL GEDAAN HAD (dus windows inclu)quote:Op maandag 3 april 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
we hebben het ook niet over al die programma's
we hebben het over windows... en als ik alles moet reinstallen wat ik op de pc heb doe ik er een uurtje over
en als hij ons advies niet aan neemt moet ie ook niet blijven zeiken..
zoals een wijs man ooit zei...quote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee Jumper je hebt windows op je gamepc niet opnieuw geinstalleerd, dat staat in je post.
Het is gewoon klote, maar ja wij kunnen er ook niks aan doen. Het is en blijft gissen naar de oorzaak.
bronquote:Van welke bezigheden worden we dan wel warm? Recent Amerikaans onderzoek wijst uit dat brandweermannen het meest sexy beroep ter wereld hebben. Het beeld van de stoere, sterke held die je een veilig gevoel bezorgt, doet blijkbaar veel vrouwenharten sneller kloppen.
my heroquote:
vast een zeker een werknemer van die server toko die even een paar porn movies binnenslurptequote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou de server kan veel hebben...
[afbeelding]
En hij deed het hier helemaal lagvrij!![]()
Blijkbaar was het een foutje want 5 minuten later was het weer normaal
Tering, wat zal jij een hoop interesants te vertellen hebben (bijna) 300 EURO!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Verder kwam me telefoonrekening van de afgelopen maand op de mat.... bijna 300 euro. Kan je een hoop andere leuke dingen van doen!!!!!
Wat gaat bellen soms snel qua kosten![]()
Bel maar eens dat er een zwaan op de weg staat en op je bumper te kauwen. Dan vragen ze letterlijk 'Is ie dood?' als je nee zegt zeggen zijn 'Dan kunnen we helaas niks voor u doen'quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
die hoge ping hadden we vorige keer ook op de server. dat had toen te maken emt een verbinding tussen amsterdam en Rotterdam. helaas is het wel jammer dat dit alweer de 2e keer is dat dit dan gebeurt.
@lies. ik vind het wel typisch dat je zegt dat de dierenambulance dieren helpt als ze dood zijn. net of je ze dan nog kan helpen
Als ie op je bumper zit te kauwen dan is de kans dat ie doodgaat op korte termijn toch wel groot?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Bel maar eens dat er een zwaan op de weg staat en op je bumper te kauwen. Dan vragen ze letterlijk 'Is ie dood?' als je nee zegt zeggen zijn 'Dan kunnen we helaas niks voor u doen'
Het was ook puur hypotetisch bedoeld, maar je moet hem echt doodrijden voordat ze komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als ie op je bumper zit te kauwen dan is de kans dat ie doodgaat op korte termijn toch wel groot?
Ik heb Basic Instinct 2 niet gezien, maar dat ik het niks ga vinden dat staat wel vast. Basic Instinct is wel een hele goeie film en die is gewoon niet op te volgen, zeker niet na zoveel tijd en met een deels andere cast/crew.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag trouwens naar Basic Instinct 2 geweest. Vond er niks aanHeb 1 eigenlijk nooit gezien dus wist verder ook niet wat ik van deze film moest verwachten.
Ja eeh .. dat staat op hun antwoordapparaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
@lies. ik vind het wel typisch dat je zegt dat de dierenambulance dieren helpt als ze dood zijn. net of je ze dan nog kan helpen
Voor je het weet is het opeens JOUW zwaan en bellen je ze steeds om van allesquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Bel maar eens dat er een zwaan op de weg staat en op je bumper te kauwen. Dan vragen ze letterlijk 'Is ie dood?' als je nee zegt zeggen zijn 'Dan kunnen we helaas niks voor u doen'
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
We zouden een donatie op moeten zetten. help lies de gans te redden!
En toosjes met ganzelever met kerst?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed plan!
Enne al het oude brood kan je naar mijn huis sturenNu krijgt hij vers brood
Of, Wat eten de BoFFers met pasen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
nieuw topictitel? het grote bf2 bof topic: de dierenvrienden van bof
Dat zijn dan 4 hele goeie rondjes!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:34 schreef staticdata het volgende:
500 puntjes, 2 goed rondjes sharqi 2 goede rondjes karkand en je ben al een heel eind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |