quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
Ik voel me gewoon helemaal op mijn werk terwijl ik BF2 speel met die Bahco in mijn handen.
Hoe zit het trouwens met die nieuwe ATI drivers. BF2 is toch al fucked up dus zoveel kan er niet mis gaan.
Ik wil namelijk allleen die drivers en geen overbodige shizzle.
Mij vergeten! SCHAAM JE!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh ja en meisje.. ik zou je bijna " vergeten"![]()
Een ware Casanova die kievitquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
ik heb weer een vriendinnetjes geval ding
en over een kwartier ben ik jarig
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
nopes , ventiel was kapot,quote:
Geef nooit je msn aan haar....quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Proficiat Kievit!!![]()
Enneh geef alsjeblieft niet je msn wachtwoord aan je mokkel..![]()
![]()
als het goed is welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendin dinges en je verjaardagGoed getimed, krijg je nu ook al een cadeautje van d'r ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
en IRL loop je straks als een hondje achter haar aan.
Ik heb de laatste omega drivers voor ATI geinstalleerd en niks aan de hand, werkt super.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
Ik voel me gewoon helemaal op mijn werk terwijl ik BF2 speel met die Bahco in mijn handen.
Hoe zit het trouwens met die nieuwe ATI drivers. BF2 is toch al fucked up dus zoveel kan er niet mis gaan.
Ik wil namelijk allleen die drivers en geen overbodige shizzle.
Ja werkt toppie toch!? Alleen lijkt het na patch 1.22 weer langer te duren met "verifying client data"...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dubbel gefeliciteerd System1983/kievit19
[..]
Ik heb de laatste omega drivers voor ATI geinstalleerd en niks aan de hand, werkt super.
Dikke kans dat ze met iets als een luchtje aan komt zettenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef kievit19 het volgende:
als het goed is wel
althans daar ga ik vanuit , anders mag ze weer vertrekken
Dat viel mij gisteren ook op, het laden gaat snel en dan ineens weer langer wachten dan normaal met "verifying client data"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja werkt toppie toch!? Alleen lijkt het na patch 1.22 weer langer te duren met "verifying client data"...
Ja dat duurt bij mij ook veel langer (op de BoF server in ieder geval) en ik heb nu al 3 keer gehad dat er shaders bijgewerkt werden zonder dat ik iets aan de instellingen heb veranderd!?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren ook op, het laden gaat snel en dan ineens weer langer wachten dan normaal met "verifying client data"![]()
Voor dat soort dingen is xfire toch wat makkelijker? Dat vind ik echt een ideaal progje eigenlijk en volgens mij gebruiken alle boffers dit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook iets raars is dat je bij BF2tracker een buddy systeem hebt, zodat je kan zie wie er allemaal online is en waar. Ik heb daar bijna heel BoF in staan en toen ik gisteren online ging zag ik alleen DoMo en Escape online die beide op Team2R speelden. Ik vond het raar dat zij de enige waren, maar ja. Ik wilde connecten met Team2R, maar de server was vol dus ik even in mijn favorieten kijken of er nog een andere server is waar ik bij kan en ineens valt mij op dat de BoF server gevuld is met een stuk of 8 BoF-ers???
Blijkbaar zien ze bij BF2tracker niet dat je online bent als je op de BoF server speelt, althans gisteren. Hopelijk blijft dat niet zo.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Proficiat Kievit!!![]()
Enneh geef alsjeblieft niet je msn wachtwoord aan je mokkel..![]()
![]()
Ik hoef niet nog meer progjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen is xfire toch wat makkelijker? Dat vind ik echt een ideaal progje eigenlijk en volgens mij gebruiken alle boffers dit.![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is kievit!!!!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef kievit19 het volgende:
vreemd nieuws trouwens
dat heb ik dus ook gedaan, en het ziet er rooskleurig uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
vanavond me belastingaangifte maar even insturen.
dat is al verkocht een paar weken terugquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:55 schreef Suikermais het volgende:
hey..rudy !!
Volgens mij heeft Jedi nog wel zo'n moederbordje liggen ..
en nog geen klachten ontvangen ??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat is al verkocht een paar weken terug![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook gedaan, en het ziet er rooskleurig uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |