Het was ook puur hypotetisch bedoeld, maar je moet hem echt doodrijden voordat ze komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als ie op je bumper zit te kauwen dan is de kans dat ie doodgaat op korte termijn toch wel groot?
Ik heb Basic Instinct 2 niet gezien, maar dat ik het niks ga vinden dat staat wel vast. Basic Instinct is wel een hele goeie film en die is gewoon niet op te volgen, zeker niet na zoveel tijd en met een deels andere cast/crew.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag trouwens naar Basic Instinct 2 geweest. Vond er niks aanHeb 1 eigenlijk nooit gezien dus wist verder ook niet wat ik van deze film moest verwachten.
Ja eeh .. dat staat op hun antwoordapparaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
@lies. ik vind het wel typisch dat je zegt dat de dierenambulance dieren helpt als ze dood zijn. net of je ze dan nog kan helpen
Voor je het weet is het opeens JOUW zwaan en bellen je ze steeds om van allesquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Bel maar eens dat er een zwaan op de weg staat en op je bumper te kauwen. Dan vragen ze letterlijk 'Is ie dood?' als je nee zegt zeggen zijn 'Dan kunnen we helaas niks voor u doen'
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
We zouden een donatie op moeten zetten. help lies de gans te redden!
En toosjes met ganzelever met kerst?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed plan!
Enne al het oude brood kan je naar mijn huis sturenNu krijgt hij vers brood
Of, Wat eten de BoFFers met pasen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
nieuw topictitel? het grote bf2 bof topic: de dierenvrienden van bof
Dat zijn dan 4 hele goeie rondjes!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:34 schreef staticdata het volgende:
500 puntjes, 2 goed rondjes sharqi 2 goede rondjes karkand en je ben al een heel eind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |