wat dat kut spel? neequote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog gespeeld vandaag?
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik woon IN Dordrecht
als jij de trein kan pakken naar centraal? dan pik ik jou daar op![]()
scheelt jou een stuk naar breda (in de kosten)
en als jij mn hamster meeneemt(als ie dan weg mag) mij in de kosten richting Rozenburg/Rotterdam om m op te halen
LIESJEEEEEE!![]()
Het is geen homoquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"![]()
not me... heb t nieteens installed at the momentquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ajax
Speelt iemand die Euro forces wel eens?
Zit er over te denken om hem te downen,maar speel die SF ook nooit
Same Herequote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef VeerMans het volgende:
Euro forces heb ik 2 of 3 keer gespeeld
net als SF
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef staticdata het volgende:
http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=49562902
staat nr1 van de wereld, lijkt mij eerder een cheater
ik ook welquote:Op zondag 2 april 2006 18:51 schreef VeerMans het volgende:
Maar alleen city maps vind ik zelf weer zo saainwake, dalian, fu she pass enz vind ik ook allemaal wel tof
Mja dat is zo maar dan hebben we een foute servernaamquote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook wel
alleen kubra nietdie is toch echt te groot
Er is een discussie gaande geweest op de mappen op de server, aan de hand daarvan heb ik hem op city maps gezet. Na een tijdje kreeg ik veel verzoeken op Wake erbij te zetten, Dalian Plant is waarschijnlijk de keuze van Ferdi omdat dat zijn favoriete map is.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.
Verder maakte gister iemand een goede opmerking op de server:
Waarom Wake Island als het een city maps only server is...... dat vraag ik me ook af! Vind het niet erg dat er andere mappen draaien maar dan moet je het ook geen city maps only server noemen. Mensen denken dat er dan alleen city mappen draaien wat dus niet het geval is en ze misschien door die reden niet meer terugkomen op de server..
Evenals Dalian Plant... zodra die komt is gelijk de server nog maar half vol.
zoals Inco al zei Kubra is alleen leuk met 64 playersquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kubra Dam vind ik zelf ook erg gaaf maar de meeste van ons weer niet, zo kan je altijd blijven twisten over de mapkeuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |