1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
zit ik ff mn stats op deze stats server te bekijken:
heb ik opeens 26000 punten (12000 teveel) en ben ik met dat aantal punten 2nd Lieutenant
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
blijkt dat na elke refresh je global score anders islolz
Melige 1 april-grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
heb ik opeens 26000 punten (12000 teveel) en ben ik met dat aantal punten 2nd Lieutenant
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
-edit- kut het is 1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:58 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
![]()
kijk HIER maar
![]()
quote:
Wat heb je erin gegooid ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef jpjedi het volgende:
Zo tering hee ik ben moe!!. Vanmorgen om 07.00 begonnen en tuintje ligt er weer perfect bij.
Weinig boeiend voor jullie maar ben zelf erg blij dat het achter de rug is..
![]()
Vanavond kom ik ook meeknallen want ik ga niet stappen..![]()
Moet ik eerst effe die laatste patch erover heen gooien....quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens we hebben server vulling nodig
Waar loopt hij op vast dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:00 schreef JumperJack het volgende:
[..]
vanavond ben ik van de partijals tie niet vastloopt
![]()
iid. als ik niet aan het begin van de ronde en beweeg daardoor mijn muis liep hij vastquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
als jack niest loopt ie al vast......
GAST plaats van al dagen te zeiken KUN JE OOK WINDOWS REINSTALLEN!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iid. als ik niet aan het begin van de ronde en beweeg daardoor mijn muis liep hij vastnu is dat volgens mij minder/niet meer
![]()
correctie: van de 22635e plaats naar de 18322e plaats![]()
Doet vaak wonderen ja, of niet zoveel zooi op je pc hebben staanquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
GAST plaats van al dagen te zeiken KUN JE OOK WINDOWS REINSTALLEN!!!![]()
dat werkt voor 99%
Lies wat zit je haar leuk!quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies wat zit je haar leuk!![]()
Denk dat ik deze eens ga proberen morgen.
70721![]()
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!quote:
Was altijd mooi om te zien hoe die gast dat deed, alsof het niets voorstelde. Prachtige schilderijen!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!
Ja in mijn tijd was hij famousquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Goed gezien!!!!!! Was ook een workshop met die techniek! Super hoe hij dat voor elkaar krijgt!
die gast is coolquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Was altijd mooi om te zien hoe die gast dat deed, alsof het niets voorstelde. Prachtige schilderijen!
Komt Lies ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag zuipfeest in Breda!
Als je zin hebt en denkt dat je gezellig bent dan ben je uitgenodigd!
Ik heb vernomen van welquote:
quote:Oja en ook nog iemand uit Rozenburg![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bent vervelend als hell wel op het slagveld,heb je meerdere keren vervloekt al
ik woon IN Dordrechtquote:Op zondag 2 april 2006 10:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb vernomen van wel
[..]
Woon je beetje in de buurt van Dordrecht of kom je me oppikken ?
wat dat kut spel? neequote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog gespeeld vandaag?
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik woon IN Dordrecht
als jij de trein kan pakken naar centraal? dan pik ik jou daar op![]()
scheelt jou een stuk naar breda (in de kosten)
en als jij mn hamster meeneemt(als ie dan weg mag) mij in de kosten richting Rozenburg/Rotterdam om m op te halen
LIESJEEEEEE!![]()
Het is geen homoquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Leuke naam voor je hamster hoor! "liesje"![]()
not me... heb t nieteens installed at the momentquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ajax
Speelt iemand die Euro forces wel eens?
Zit er over te denken om hem te downen,maar speel die SF ook nooit
Same Herequote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef VeerMans het volgende:
Euro forces heb ik 2 of 3 keer gespeeld
net als SF
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef staticdata het volgende:
http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=49562902
staat nr1 van de wereld, lijkt mij eerder een cheater
ik ook welquote:Op zondag 2 april 2006 18:51 schreef VeerMans het volgende:
Maar alleen city maps vind ik zelf weer zo saainwake, dalian, fu she pass enz vind ik ook allemaal wel tof
Mja dat is zo maar dan hebben we een foute servernaamquote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook wel
alleen kubra nietdie is toch echt te groot
Er is een discussie gaande geweest op de mappen op de server, aan de hand daarvan heb ik hem op city maps gezet. Na een tijdje kreeg ik veel verzoeken op Wake erbij te zetten, Dalian Plant is waarschijnlijk de keuze van Ferdi omdat dat zijn favoriete map is.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van die globalscore klopt niets van, zeker niet als je kijkt naar de rest.
Verder maakte gister iemand een goede opmerking op de server:
Waarom Wake Island als het een city maps only server is...... dat vraag ik me ook af! Vind het niet erg dat er andere mappen draaien maar dan moet je het ook geen city maps only server noemen. Mensen denken dat er dan alleen city mappen draaien wat dus niet het geval is en ze misschien door die reden niet meer terugkomen op de server..
Evenals Dalian Plant... zodra die komt is gelijk de server nog maar half vol.
zoals Inco al zei Kubra is alleen leuk met 64 playersquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kubra Dam vind ik zelf ook erg gaaf maar de meeste van ons weer niet, zo kan je altijd blijven twisten over de mapkeuze.
onze server rocks assquote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een hele prettige server,met mooie langdurige gevechten
Oefenen voor volgende weekquote:
jullie daar in die uithoek!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Incolumis het volgende:
pff bob marley :/
quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
jullie daar in die uithoek!!
barbaren! dat zeg ik !!
ik heb nergens last vanquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
ik ga nu ECHT ALLES proberen. inclu windows installeren
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin met Windows Opnieuw installerenquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet ie toch nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef Razorback het volgende:
[..]
Begin met Windows Opnieuw installeren
jumper hoe lang ben je in godsnaam al aan het kutten?quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je invoer apparaten moet je gewoon een draadje hebben.. zeker als je gamedquote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even Tomb Raider geprobeerd. Spel loopt wel vloeiend (1024x768 zonder AA verder moet ik nog proberen) maar ik heb al wel gezeik met m'n TBBluetooth blijft altijd zo'n gezeik geven. Ik ga nog wel even op zoek naar een nieuwe muis en dan game ik voortaan zonder BT set
Kutspellen ook altijd, net alsof Bluetooth een technology van vorige maand is
helaas, 8 april word een beetje moeilijk :Squote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef UnleashMitch het volgende:
@Frank: Guns n' roses centraal topic
@Kievit, kwam je op 8 april nou ook nog ? Dan neem ik een flesje whiskey mee !![]()
Ik heb gewoon een image klaar staan als mijn systeem in de soep loopt. Ben ik binnen 10 minuten weer staanderbij.....quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit, ik had er net zoveel zin in en nu ben ik niet meer uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag zuipfeest in Breda!
Als je zin hebt en denkt dat je gezellig bent dan ben je uitgenodigd!
Ja klopt heb ik ook over gelezen. Wat een groot spel is dat Tombraider zeg. Vraagt gewoon 7,6 gig van je HD.quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij is het hetzelfde gezeik als Fifa en ligt het niet aan BT maar aan m'n USB keyboard. Er was een work around voor dat gezeik in Fifa maar ik kan dat nergens meer terug vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |