Ik schreewde het gister al over teamspeak... dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die scores van Battlefield in Xfire staan nu zo groot en onoverzichtelijk![]()
Volgens mij geef je hier 't antwoord al zelf.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef JumperJack het volgende:
trouwens nog één vraag: HIJ LAGT ALS DE TERING nadat ik die punkbustercontrole van 20 naar 500 seconden had verlaagdiemand enig idee of dat ook echt HIERdoor komt???
![]()
H4x0r!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef Sickert het volgende:
Sterf EA STERFFFF
heel de avond speel ik op de server!! gaan we een nieuwe MAP laden word ik de server afgegooid omdat ik er alleen op mag met een unmodded content?
WTF is dat nou weer
STERF EA STERF!!!
no sir!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:18 schreef Suikermais het volgende:
Heb je met 't spel zelf zitten klooien ?
ik snap niet waarom je nou zo moeilijk doet, gooi nou eens die hdd leeg en zet er een clean install op, zul je merken dat het ineens een stuk sneller is, en ook minder vaak vastloopt. je kunt niet zo maar huppakee nieuw hardware installeren, er blijven genoeg traces naar de ouwe hardware in het register, en dat geeft altijd foutenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef JumperJack het volgende:
ik zit er echt over te denken om over te stappen op BF2142, als daar minder bugs in zitten dan in BF2![]()
-edit- ach, wat zit ik te bazelen. BF2 rocks ass, ook al zitten er zoveel bugs in![]()
moet trouwens wel zeggen dat BF2, ondanks dat hij 5x een nieuwe map heeft geladen, maar 1x is vastgelopen, terwijl ik gisteren 6x een map had geladen en 6x was vastgelopen![]()
trouwens nog één vraag: HIJ LAGT ALS DE TERING nadat ik die punkbustercontrole van 20 naar 500 seconden had verlaagdiemand enig idee of dat ook echt HIERdoor komt???
![]()
Waarschijnlijk staat je tuner op 'S-Video in ' of 'Samengesteld' ipv echt dat ie zoekt naar kanalen.... als je zwart beeld zonder ruis hebt, dus echt puur zwart, dan is het een van de andere poorten waarop ie dan scant. Zie je wel sneeuw en je tvkabel hangt er in, dan kan je kanalen zoeken... dus even goed instellen dat ie via de TV tuner moet zoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heej heej,
ff een vraagje... Ik heb zojuist een WinTV-PVR150 tv kaart gekocht maar nou krijg ik dus geen zenders te pakken. De kaart zit er goed in, osftware gesintalleerd maar als ik handmatig naar zenders ga zoeken zie ik alleen maar zwart beeld en onderaan een paarse en groene streep lopen.
Iemand een oplossing? Me regio etc staat ingesteld op Nederland.
Snap er de ballen niet van en alles wat ik probeer heeft geen effect.
Ahaa, heb jij dezelfde tv kaart trouwens? En bevalt de kaart goed/slecht, zijn er vele functies?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef JK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat je tuner op 'S-Video in ' of 'Samengesteld' ipv echt dat ie zoekt naar kanalen.... als je zwart beeld zonder ruis hebt, dus echt puur zwart, dan is het een van de andere poorten waarop ie dan scant. Zie je wel sneeuw en je tvkabel hangt er in, dan kan je kanalen zoeken... dus even goed instellen dat ie via de TV tuner moet zoeken.
Ik moet mijne ook maar weer eens gebruiken, gebruik 'm nu alleen om bijv. Videobanden in te lezen via de tulpingang en er dan een DVD van te maken... wel handig om af en toe programma's op te nemen in MPEG1 of 2.. ligt er aan hoeveel schijfruimte je hebt. Die Media Center van Windows maakt er enorm grote bestanden van (AVI of eigen brouwsel)
Ja die kreeg ik dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:59 schreef Suikermais het volgende:
test
#61 ( Het forum is succesvol van de server verwijderd )
Ik heb niet voor niets een dual boot op m'n PC staan: Een XP om aan te kloten en een XP met zoveel mogelijk services uitgeschakeld en zonder overbodige programmas (Photoshop, Office, MP3 etc etc). Echt ideaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:52 schreef Incolumis het volgende:
ik snap niet waarom je nou zo moeilijk doet, gooi nou eens die hdd leeg en zet er een clean install op, zul je merken dat het ineens een stuk sneller is, en ook minder vaak vastloopt. je kunt niet zo maar huppakee nieuw hardware installeren, er blijven genoeg traces naar de ouwe hardware in het register, en dat geeft altijd fouten
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld "e:Op zaterdag 1 april 2006 02:21 schreef JK het volgende:
Wat een goor kutgeintje hebben ze met het forum uitgehaald op 1 april.. telkens een random foutmelding als je iets post.... HEEL irritant.
Je hebt een kutkaart!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahaa, heb jij dezelfde tv kaart trouwens? En bevalt de kaart goed/slecht, zijn er vele functies?
De laatste ben ik nu aan het dwl, lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik speel nu heel de tijd Oblivion. Wat een geniaal spelSerieus de mooiste graphics die ik ooit gezien heb, zeker voor een RPG!
Nu ff Tomb Raider: Legend aan het installeren, zo ff checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |