onze server rocks assquote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een hele prettige server,met mooie langdurige gevechten
Oefenen voor volgende weekquote:
jullie daar in die uithoek!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Incolumis het volgende:
pff bob marley :/
quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
jullie daar in die uithoek!!
barbaren! dat zeg ik !!
ik heb nergens last vanquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
ik ga nu ECHT ALLES proberen. inclu windows installeren
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin met Windows Opnieuw installerenquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
het is nu officieel. ik heb het echt HELEMAAL gehad met dat kutspel. sinds de laatste patch duurt het laden enorm lang en LOOPT IE OOK NOG EENS VAST MIDDEN IN EEN RONDE!!!?!?!?!?
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet ie toch nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef Razorback het volgende:
[..]
Begin met Windows Opnieuw installeren
jumper hoe lang ben je in godsnaam al aan het kutten?quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je invoer apparaten moet je gewoon een draadje hebben.. zeker als je gamedquote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even Tomb Raider geprobeerd. Spel loopt wel vloeiend (1024x768 zonder AA verder moet ik nog proberen) maar ik heb al wel gezeik met m'n TBBluetooth blijft altijd zo'n gezeik geven. Ik ga nog wel even op zoek naar een nieuwe muis en dan game ik voortaan zonder BT set
Kutspellen ook altijd, net alsof Bluetooth een technology van vorige maand is
helaas, 8 april word een beetje moeilijk :Squote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef UnleashMitch het volgende:
@Frank: Guns n' roses centraal topic
@Kievit, kwam je op 8 april nou ook nog ? Dan neem ik een flesje whiskey mee !![]()
Ik heb gewoon een image klaar staan als mijn systeem in de soep loopt. Ben ik binnen 10 minuten weer staanderbij.....quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
KUT EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit, ik had er net zoveel zin in en nu ben ik niet meer uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag zuipfeest in Breda!
Als je zin hebt en denkt dat je gezellig bent dan ben je uitgenodigd!
Ja klopt heb ik ook over gelezen. Wat een groot spel is dat Tombraider zeg. Vraagt gewoon 7,6 gig van je HD.quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij is het hetzelfde gezeik als Fifa en ligt het niet aan BT maar aan m'n USB keyboard. Er was een work around voor dat gezeik in Fifa maar ik kan dat nergens meer terug vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |