Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb er nu net een maand niets kopen opzitten. Binnenkort maar snel weer wat gaan halen.
Ik heb een maandje geleden exact het zelfde gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halen.
Ik voel met je mee....quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef Chielus het volgende:
wel gave OP, kan de mijne weer een maandje in de ijskast zetten.
Er stond een tijd terug op Aint it Cool News een aanbieding voor de gehele Criterion collectie voor iets van $5000,-. Hiermeen zou je ongeveer $2500,- besparen! De collectie bevatte overigens meer dan 250 titels.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
OOP criterions vin'k leuk. Sparen is een groot (en duur) woord.
oe! die wil ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het heeft wat moeite gekost maar hij is dan eindelijk binnen
[afbeelding]Mijn dag kan niet meer stuk
Dan moet je goed gaan zoeken want hij is op de meeste plaatsen uitverkocht en volgens axelmusic is de oplage tot 50.000 beperkt.quote:
is dat bijzonder dan, heb al meerdere keren een dvd eerder gekregen dan geplandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren al ontvangen:
[afbeelding]
5 dagen voor de release![]()
wel vaker op de dag van de release of de dag ervoor, maar nooit zo ver van te vorenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat bijzonder dan, heb al meerdere keren een dvd eerder gekregen dan gepland![]()
Ach ja, was goedkoopquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt zo'n saaie schijtfilm hè...
Welke film is dit? Is een erg mooie case.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is de kiwi Exclusive Limited Edition van de Godfather trilogy. Alleen uitgebracht door een kiwi webshop en nu OOP
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden isquote:
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editionsquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden is
ach ik heb die japanse van jou nog eens vergeleken met mn R1 Ultimate Collection vind laatsgenoemde toch mooierquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editions
![]()
Daar moet je inderdaad blij mee zijn. Maar sorry, mijn lul lust is een stuk belangrijker dan mijn portomonneequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Soms ben ik zo blij voor mijn portemonnee dat ik niks om special editions geef
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik tel toch echt 8 zwaarden.
ja op zich, als de kwaliteit van de dvd`s nou ook nog eens goed zou zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Dit weekend toch eens the Aviator aangeschaft. Voor 7,50 kon ik hem niet laten liggen. Goed initiatief die filmpakkers
Het zou handig zijn als je er meteen bij vermeld wat er mis mee isquote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja op zich, als de kwaliteit van de dvd`s nou ook nog eens goed zou zijn...
was idd. wel makkelijk geweest als ik dat erbij had gezet jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je er meteen bij vermeld wat er mis mee is
Maar ik zoek zelf wel even..
-edit-
Oh, de uitgebrachte films bedoel je... Aangezien ik er een had met een zwarte vlek dacht ik dat er misschien een probleem mee was. Inderdaad over het algemeen niet best, maar SAW en The Aviator zijn toch best aardige titels.
Whoaaaa!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
Nog meer valentijnspost van dvdpacific
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Whoaaaa!!
De Garbage Pail Kids movie...
VET!
Ik heb nog flink wat van die plaatjes ergens liggen.
Hehe, ja Dizer daar komen geen heksen in voorquote:
Niet alles wat ik koop is van Charmed, Buffy of Angel hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, ja Dizer daar komen geen heksen in voorAlhoewel
nee de Duitsequote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef pascalheister het volgende:
is dat de nederlandse dizer?
Volgens mij zitten er wel nederlandse discs in.quote:
De comic is Engelsquote:Op zondag 19 februari 2006 14:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is de comic wel engels of niet?
Klopt. Ik heb hem via eBay gekocht en ik was er van bewust dat de R2 NLO erin zaten ipv de R2 DEO. Das alleen maar een préquote:Op zondag 19 februari 2006 15:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wel nederlandse discs in.
"Niet voor verhuur" of schrijven ze dat in duitsland ook zo?![]()
Bij bol.com heb je hem in 4 dagen thuisquote:
Hier ook, met dezelfde DVDquote:
Hier ook. En vanmiddag Sideways en Alien vs Predator meegenomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
van de filmvalley
[afbeelding]
Vandaag ook gehaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Filmvalley is weer binnen
[afbeelding]
Die had ik willen hebben, maar ik was vergeten mijn keuze door te geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
van de filmvalley
[afbeelding]
graag gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef linebear het volgende:
gisteren To kill a mocking birdthanks Timo
wat krijgen we nou? Kwaliteitsfilms in kinky's lijstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef kinky_queen het volgende:
BARBARELLA
BEYOND THE VALLEY OF THE DOLLS
PARTS- THE CLONUS HORROR
ONE MILLION YEARS B.C.
APRIL FOOL'S DAY
DE LIFT
REQUIEM FOR A DREAM
INSEMINOID
GIRLS IN PRISON ('68)
A MIDSUMMER NIGHT'S SEX COMEDY
T2 Extreme Edition Limited Tin
Ah, je hebt hem binnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef kinky_queen het volgende:
INSEMINOID
Neuh, niet bij hem thuis, in de stationsrestauratie en voor, hoe kan het ook anders, de burger king.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om in KQ's heiligdom rond te wandelen?
Dan moet je inloggen op de site van dvdprofiler. Daar staat die optie bij, net als de keuze tussen rode en blauwe lay-out.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef Goldfish80 het volgende:
even een vraagje:
Hoe zetten jullie de dvd's bij dvdprofiler op alfabethische volgorde?
In de software lukt me dit wel, maar als ik upload krijg ik hem gewoon weer in de volgorde van de collectienummers
Alleen naar de film moeten kijken, is nóg ergerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is bijna nog ergere marteling dan dat er in de film zit.![]()
Dat ookquote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen naar de film moeten kijken, is nóg erger.
ok, bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan moet je inloggen op de site van dvdprofiler. Daar staat die optie bij, net als de keuze tussen rode en blauwe lay-out.
er bestaat nog zoiets als de postquote:
spamquote:Op maandag 27 februari 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
Kuch... DVD SlowChat #14: Nu met een vernieuwde OP!
29.95 bij de Fame, maar na 10% klantenkaart korting, maar 27quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel een vette editie. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag, Diz?
Nou wil ik dus nog een mooie T3 editie en heb ik dus alle drie de films dubbelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Althans, die 27 euro. Als ik zie dat de T2 Tin vaak al voor rond de 20 euro weggaat... alleen al die dubbele edities is dan weer minder handig. Wat zei ik gisteren ook alweer over je dvd-pik?
Jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nog geen betere SF films gezien zeker
Vond hem de allerbeste! Maar jah.. fan van Joss Whedon, van Buffy en van Angel. Ook uiteraard van FireFly.. dus ben een beetje bevooroordeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meen je dat? vond hem aan toch alle kanten rammelen, hoger dan een 6 kan ik niet komen
Heb die doos (zonder dvds) hier nog staan in Nijmegen. Ruilen tegen iets anders onzinnigs?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel een vette editie. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag, Diz?
Edit: in de SC zie ik net 27 euro staan
die is er al een tijdjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:04 schreef 1603 het volgende:
Ik dacht dat Crash binnenkort uitkomt op dvd
Ik wil hem of met sleeve of steelbook of zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
De 2 disc-digipack (zonder sleeve!) is ¤22.99
De 1-disc keepcase is ¤14.99
zonder sleeve??quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
De 2 disc-digipack (zonder sleeve!) is ¤22.99
De 1-disc keepcase is ¤14.99
Toen ik 'm gisteren aan het uithoezen was bleek er wel een sleeve om te zitten. Hij was alleen transparant.quote:
Gewoon de R2 NL versie?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Toen ik 'm gisteren aan het uithoezen was bleek er wel een sleeve om te zitten. Hij was alleen transparant.Met reliëf enzo. Hij was eigenlijk best mooi.
![]()
De film of de poster?quote:
goh heb jij daar ook al last vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:27 schreef Shogo het volgende:
Brievenbus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Winkel:
[afbeelding]
nadeel is nu wel dat mijn kast vol zit
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goh heb jij daar ook al last van![]()
nieuwe kast kan ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt klote. Ga eerst binnenkort maar wat titels verkopen voordat ik weer wat nieuws koop.
![]()
Ja het wordt er denk ik maar één erbij. Als ik zo naar mijn kast kijk zitten er maar 4 titels bij waar ik eigenlijk wel vanaf wil.quote:
La Hainequote:
Ja vind ik ookquote:
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versiequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingen.
Heel eerlijk gezegd vind ik de verpakking die dik 30 Euro extra niet echt waardquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versie
Lekker bezig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Ik dacht: Kom, laat ik weer eens hier posten
Weken? Damn... ik ben al maanden bezig.. wellicht langer dan een jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik heb de komende weken weer wat te doen.
Het was sterker dan ikquote:
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het was sterker dan ik.
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.
Ehm, OK.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?.
Oh jah ik gister.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag binnen:
gratis David Lynch dvd`tje
Alweer een kikker? Wordt je dat niet eens zat die kikkers bestellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef kinky_queen het volgende:
De gezelligste giftset tot nu toe:
[afbeelding]
ach shit, vergeten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag binnen:
gratis David Lynch dvd`tje
Fijn he, zo'n actie. En The Name of the Rose mag er ook best wezen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net binnen:
Schindler's List
Amadeus
One Flew Over the Cuckoo's Nest
GoodFellas
Casablanca
The Name of the Rose
Doctor Zhivago
Once Upon A Time In America
Unforgiven
Heat
Allemaal IMDb top #250 films, behalve The Name of the Rose dan. En dat voor 50 euro
.
Even geen tijd om plaatjes op te zoeken.
Daarom! Ik ben er erg blij meequote:Op zondag 19 maart 2006 04:25 schreef Chielus het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n actie. En The Name of the Rose mag er ook best wezen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:21 schreef sampoo het volgende:
De Michael Jackson van de filmwereld?
Maar ik blijf erbij, maakt hij een goede film dan koop ik die, ook al eet hij baby's in zijn vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |