Jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nog geen betere SF films gezien zeker
Vond hem de allerbeste! Maar jah.. fan van Joss Whedon, van Buffy en van Angel. Ook uiteraard van FireFly.. dus ben een beetje bevooroordeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meen je dat? vond hem aan toch alle kanten rammelen, hoger dan een 6 kan ik niet komen
Heb die doos (zonder dvds) hier nog staan in Nijmegen. Ruilen tegen iets anders onzinnigs?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel een vette editie. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag, Diz?
Edit: in de SC zie ik net 27 euro staan
die is er al een tijdjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:04 schreef 1603 het volgende:
Ik dacht dat Crash binnenkort uitkomt op dvd
Ik wil hem of met sleeve of steelbook of zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
De 2 disc-digipack (zonder sleeve!) is ¤22.99
De 1-disc keepcase is ¤14.99
zonder sleeve??quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
De 2 disc-digipack (zonder sleeve!) is ¤22.99
De 1-disc keepcase is ¤14.99
Toen ik 'm gisteren aan het uithoezen was bleek er wel een sleeve om te zitten. Hij was alleen transparant.quote:
Gewoon de R2 NL versie?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Toen ik 'm gisteren aan het uithoezen was bleek er wel een sleeve om te zitten. Hij was alleen transparant.Met reliëf enzo. Hij was eigenlijk best mooi.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |