De film of de poster?quote:
goh heb jij daar ook al last vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:27 schreef Shogo het volgende:
Brievenbus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Winkel:
[afbeelding]
nadeel is nu wel dat mijn kast vol zit
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goh heb jij daar ook al last van![]()
nieuwe kast kan ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt klote. Ga eerst binnenkort maar wat titels verkopen voordat ik weer wat nieuws koop.
![]()
Ja het wordt er denk ik maar één erbij. Als ik zo naar mijn kast kijk zitten er maar 4 titels bij waar ik eigenlijk wel vanaf wil.quote:
La Hainequote:
Ja vind ik ookquote:
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versiequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingen.
Heel eerlijk gezegd vind ik de verpakking die dik 30 Euro extra niet echt waardquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versie
Lekker bezig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Ik dacht: Kom, laat ik weer eens hier posten
Weken? Damn... ik ben al maanden bezig.. wellicht langer dan een jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik heb de komende weken weer wat te doen.
Het was sterker dan ikquote:
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het was sterker dan ik.
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.
Ehm, OK.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |