La Hainequote:
Ja vind ik ookquote:
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als box (schoenendoos versie) of allemaal los?
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versiequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal los, in M-Box verpakking. Voor 14 UKP per seizoen bij Play. Dat zijn nog eens interessante aanbiedingen.
Heel eerlijk gezegd vind ik de verpakking die dik 30 Euro extra niet echt waardquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn... ik heb ze bijna allemaal voor 55 euro per stuk, maar dan wel de digipack versie
Lekker bezig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Laatste aanschaf was seizoen 1 t/m 9 van de X-files.
Ik dacht: Kom, laat ik weer eens hier posten
Weken? Damn... ik ben al maanden bezig.. wellicht langer dan een jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik heb de komende weken weer wat te doen.
Het was sterker dan ikquote:
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het was sterker dan ik.
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Die drie ex-rentals heb ik trouwens bij die videotheek gehaald die vlakbij jou zit.
Ehm, OK.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Erm.. Weet jij m'n nieuwe adres dan?.
Oh jah ik gister.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag binnen:
gratis David Lynch dvd`tje
Alweer een kikker? Wordt je dat niet eens zat die kikkers bestellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef kinky_queen het volgende:
De gezelligste giftset tot nu toe:
[afbeelding]
ach shit, vergeten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag binnen:
gratis David Lynch dvd`tje
Fijn he, zo'n actie. En The Name of the Rose mag er ook best wezen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net binnen:
Schindler's List
Amadeus
One Flew Over the Cuckoo's Nest
GoodFellas
Casablanca
The Name of the Rose
Doctor Zhivago
Once Upon A Time In America
Unforgiven
Heat
Allemaal IMDb top #250 films, behalve The Name of the Rose dan. En dat voor 50 euro
.
Even geen tijd om plaatjes op te zoeken.
Daarom! Ik ben er erg blij meequote:Op zondag 19 maart 2006 04:25 schreef Chielus het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n actie. En The Name of the Rose mag er ook best wezen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:21 schreef sampoo het volgende:
De Michael Jackson van de filmwereld?
Maar ik blijf erbij, maakt hij een goede film dan koop ik die, ook al eet hij baby's in zijn vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |