Neuh, niet bij hem thuis, in de stationsrestauratie en voor, hoe kan het ook anders, de burger king.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om in KQ's heiligdom rond te wandelen?
Dan moet je inloggen op de site van dvdprofiler. Daar staat die optie bij, net als de keuze tussen rode en blauwe lay-out.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef Goldfish80 het volgende:
even een vraagje:
Hoe zetten jullie de dvd's bij dvdprofiler op alfabethische volgorde?
In de software lukt me dit wel, maar als ik upload krijg ik hem gewoon weer in de volgorde van de collectienummers
Alleen naar de film moeten kijken, is nóg ergerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is bijna nog ergere marteling dan dat er in de film zit.![]()
Dat ookquote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen naar de film moeten kijken, is nóg erger.
ok, bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan moet je inloggen op de site van dvdprofiler. Daar staat die optie bij, net als de keuze tussen rode en blauwe lay-out.
er bestaat nog zoiets als de postquote:
spamquote:Op maandag 27 februari 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
Kuch... DVD SlowChat #14: Nu met een vernieuwde OP!
29.95 bij de Fame, maar na 10% klantenkaart korting, maar 27quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel een vette editie. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag, Diz?
Nou wil ik dus nog een mooie T3 editie en heb ik dus alle drie de films dubbelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Althans, die 27 euro. Als ik zie dat de T2 Tin vaak al voor rond de 20 euro weggaat... alleen al die dubbele edities is dan weer minder handig. Wat zei ik gisteren ook alweer over je dvd-pik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |