40 is wel veel ja. Zelf had ik het wel een beetje gehad, maar Robbert's boosheid (zoals ik vermoed dat die er is) is toch wel weer interessant. Als hij nu maar eens met een wetenschapper wilde praten over het maken van foto's of het doen van readings.. Weekend enzo, dat schiet niet op.quote:
Jeetje meid, waar haal je die vandaan!?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
absoluut!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Hij kan dat heel goed hoor, een Robbertje vechten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Is Robbert kwaad en gaat hij nu een Robbertje vechten met paranormale 'analisten' en mij? Wat zijn de volgende stappen van de familie?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
een Robbertje vechten
Het feit dat je een avatar hebt van Bush, zegt al genoeg. Of je het nou sarcastisch meent of nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Robbert heeft geen leven, de volgende vraag is dan; wat hebben de mensen voor leven die hier maar over door blijven discussieren. Het moet na max. 10 topics wel case closed zijn, dunkt mij.
Whahahahaha!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
absoluut!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Wat zegt dat dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het feit dat je een avatar hebt van Bush, zegt al genoeg.
Dan ga je toch lekker iets anders doen als het je stoort. Dahaagquote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Robbert heeft geen leven, de volgende vraag is dan; wat hebben de mensen voor leven die hier maar over door blijven discussieren. Het moet na max. 10 topics wel case closed zijn, dunkt mij.
Orbs zijn geen geesten!! Die discussie is allang geweest. En ik zie geen gezicht op die foto!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef CarDani het volgende:
http://www.theghosthunter.nl/loevestein.htm
Deze mensen hebben ook orbs en een gezicht gefotografeerd. Kijk maar eens naar die pagina.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
absoluut!
[afbeelding]
ik zie niets, maar een orb is toch gewoon een deeltje stof wat voor je lens dwarrelt en het licht weerkaatst.. snap niet wat daar zo bijzonder aan isquote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef Stenny het volgende:
Ik heb ook pas een reusachtige orb op de foto gezet, kijk maar:
[afbeelding]
Bij een optreden van Chicks on Speed.
Kijk naast die grote gele lamp...
Sorry hoor Stenny, maar erg kinderachtig.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef Stenny het volgende:
Ik heb ook pas een reusachtige orb op de foto gezet, kijk maar:
[afbeelding]
Bij een optreden van Chicks on Speed.
Kijk naast die grote gele lamp...
De linkse foto onder de kroonluchter.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Orbs zijn geen geesten!! Die discussie is allang geweest. En ik zie geen gezicht op die foto!![]()
En dat dat heel erg overeenkomt met het patroon op de vloer is maar toevallig ?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
De linkse foto onder de kroonluchter.
Ik kan de afbeelding niet kopiëren, aar het is omcirceld. Kijk maar eens.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
De linkse foto onder de kroonluchter.
Ik kan de afbeelding niet kopiëren, aar het is omcirceld. Kijk maar eens.
We hebben zulke foto's en fimpjes als besproken.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef CarDani het volgende:
Is wel een leuke en interssante site.
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Overduidelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Esc het volgende:
anders gooi ik er nog wat extra compressie overheen, dan worden veel meer gezichten zichtbaar
-edit- klaar
[afbeelding]
duidelijk een lachend gezicht.. ik denk een boosaardige entiteit.. wat denken jullie?
Deze dan (een van mijn favorieten):quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Hey.... dat ben ik. hoe kom je eraan?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Deze dan (een van mijn favorieten):
angry-period:
[afbeelding]
Op de rest van de site is in ieder geval meer te zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie op die foto's echt helemaal niks.
En dan nog. Soms lig ik in bad naar de patronen op de tegeltjes te kijken, of ik kijk in mijn nep openhaardvuurtje, en dan zie ik daar opeens een gezicht in. Lijkt me gewoon een manier van kijken en niet een bewijs van de aanwezigheid van entiteiten.
Net als ambigue-beelden
Heb ik gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Hey.... dat ben ik. hoe kom je eraan?
Ik denk dat het de bedoeling was dat House of Talent het een en ander zou organiseren in die zin. (Doen ze ook met klus- en kook-workshops) Gezien de verwijdering van Robbert uit hun bestand zal dat nog wel even op zich laten wachten.quote:hoe zat het nou met die grote reading in januari, januari is immers bijna voorbij?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef hakkersszz het volgende:
LET OP!!!!
Robbert zit niet meer bij House of Talents!!!
Hoe ik dat weet??
Ga naar hun site, en klik op TV Personalities! (site = http://www.houseoftalent.nl/)
Daar staan allemaal koppen, 2 weken geleden stond Robbert's kop er ook nog tussen... Nu niet meer!!!
Hij is er OF uitgekicked OF opgestapt omdat hij er niet meer wilde werken... (Daar zijn ook weer redenen voor te bedenken)
---
Wat vinden jullie van mijn ontdekking??![]()
goeie actie. Ik ga zelf es een mailtje sturen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:27 schreef syntaxerror het volgende:
heb net house of talent gebeld, en vroeg waarom rvdb van hun site af was enz, diegene die ik aan de lijn had wist daar niks vanaf en kon het mij niet uitleggen en kon het ook niet navragen......
Nah.. heb ik weer...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
scherp
![]()
maar dat was al een tijdje bekend![]()
ah joh, kan de beste gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |