Ja ik wilde net iets gaan posten, maar toen was ie al vol.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je snel gedaan, wilde ook net eentje maken
je eigen avatar ff veranderenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik wilde net iets gaan posten, maar toen was ie al vol.
Trouwens mensen als jullie nog tips hebben voor de OP graag binnen 24u. met je tips komen, zodat ik dan nog kan editten. Game-on!![]()
Goed plan.quote:
je moet gewoon rechter muis doen op je avatarquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
Goed plan.Moet ik even mijn avatar verkleinen, want anders is ie te groot om er tussen te staan.
![]()
Hé ja je hebt gelijk. Hoef ik niet te verkleinen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
je moet gewoon rechter muis doen op je avataren dan die gegevens vervangen voor die er nu staan
Ja idd.quote:
Ik ben bijna altijd op TS.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:42 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond ook nog mensen op TS, heb sinds gister mijn 5.1 headset van Medusa en kan die mooi gebruiken
speciaal voor jou ja!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:42 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond ook nog mensen op TS, heb sinds gister mijn 5.1 headset van Medusa en kan die mooi gebruiken
Goeie genade, toen ik gister een arty van Domo op mijn kop kreeg werd ik even stil van verbijstering, het geluid is echt fantastisch en het mooie is dat dit setje kan trillen, elk oor heeft een soort speaker dat kan trillen dus het geeft meer realisme.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
speciaal voor jou ja!
eindelijk escape op TS!
en bevalt je headset?
Ziek of niet? ik word afentoe helemaal gek van die klappen die dat ding levert![]()
zet m vooral niet te hard want ik kreeg na een tijdje hele pijnlijke orenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Goeie genade, toen ik gister een arty van Domo op mijn kop kreeg werd ik even stil van verbijstering, het geluid is echt fantastisch en het mooie is dat dit setje kan trillen, elk oor heeft een soort speaker dat kan trillen dus het geeft meer realisme.
Als je in een tank rijdt voel je dat ook echt in je oren, er komt een heli langs voel je dat ook, helemaal super
Een echte aanrader dus
http://www.speed-link.de/prod.php?lang=de&sys_id=8&pb_id=8&prod_num=SL-8790
Ik denk dat dit een van de members is: http://www.strangepersons.com/images/content/4294.jpgquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Voor de daters onder ons
http://bf2tracker.com/web(...)4.219.77:16567:29900
Lol, de servernaam
Heb altijd al gedacht dat I-spy een vrouw wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een van de members is: http://www.strangepersons.com/images/content/4294.jpg![]()
hehe zo een voorstelling maak ik wel van I-spy inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Heb altijd al gedacht dat I-spy een vrouw was
dat dan weer wel postmannekequote:Alleen als ik er ben![]()
nee mn hardware zit hier inquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert is een tweaker![]()
Zit al je hardware in dat kastje of wilde je de hoesjes van je spelletjes ook graag koelen![]()
als je de oude patch nog hebt dan werkt het rankinh systeem volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:35 schreef Zijpie het volgende:
Ik had weer eens een vraagje.. ik speel nu al een tijdje BF maar zonder de update want om een of andere reden doet ie et niet meer dan.. maar nu zie ik bij BFHQ geen statistieken bijgehouden worden..??? nou zei iemand dan moet je op ranked servers gaan spelen.. hoe herken ik die..?
Ik vind het juist heel netjes die kabels. Ik moet altijd moeite doen om mijn kast dicht te krijgen zonder er een kabel tussen te krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:33 schreef Sickert het volgende:
(let niet op de zooi kabels daarvoor ben ik nog iets aan het maken)
ik bedoelde ook de kabels achter mijn kastquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel netjes die kabels. Ik moet altijd moeite doen om mijn kast dicht te krijgen zonder er een kabel tussen te krijgen![]()
Leuk kastje trouwens en een mooie systeemkast.
Ik heb al meerdere mensen aan de gang geholpen en telkens heb ik het opgelost met een cleaninstall van bf2 en dan gelijk de laatste patch. (Dus niet de oude patches! de laatste heeft ze allemaal)quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel netjes die kabels. Ik moet altijd moeite doen om mijn kast dicht te krijgen zonder er een kabel tussen te krijgen![]()
Leuk kastje trouwens en een mooie systeemkast.
@Zijpie:
Je kunt inderdaad alleen maar ranked spelen met de laatste patch.
Je zal dus toch nog eens moeten proberen om de patch geinstalleerd te krijgen.
Misschien kunnen we je nog verder helpen, maar dan zal je wel wat extra informatie moeten geven zoals:
Welke foutmelding (als je er 1 krijgt)
Wat zijn de handelingen die je hebt gedaan. (installatie enzo)
Hopelijk kunnen we je helpen![]()
Same here!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb al mijn kabels redelijk goed weg weten te werken (buiten mijn pc) alleen achter mijn pc's is het nog wel een chaos. Daar was geen beginnen aan, maar je ziet nu bijna geen kabel meer lopen dus ik ben allang te vreden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik bedoelde ook de kabels achter mijn kastdaarvoor ga ik een soort half ronde bocht maken met daarin 2 gaten waar dan de kabels uitkomen derest komt daar achter en dan is het hopelijk niet meer zo'n zooi
![]()
Dat is et em juist.. ik krijg geen foutmeldingquote:@Zijpie:
Je kunt inderdaad alleen maar ranked spelen met de laatste patch.
Je zal dus toch nog eens moeten proberen om de patch geinstalleerd te krijgen.
Misschien kunnen we je nog verder helpen, maar dan zal je wel wat extra informatie moeten geven zoals:
Welke foutmelding (als je er 1 krijgt)
Wat zijn de handelingen die je hebt gedaan. (installatie enzo)
Hopelijk kunnen we je helpen![]()
woops. foutje, da was domo, had domo gefragt. sry. maar domo, had toch echt wel wat meer van je verwacht, na alles hier te hebben gelezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had je laatst anders wel 3 keer gefragt, en jij mij 0 keer![]()
![]()
Wie ben jij in BF2 dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef JumperJack het volgende:
had je laatst anders wel 3 keer gefragt, en jij mij 0 keer![]()
![]()
Tja, maar da's ook makkelijkquote:
lol. mn bf2 naam is trouwens jackjumpers_soul. weet t tis verschikkelijk, maar dacht dat ik mn naam nog wel kon veranderenquote:
Tja, als EA nu eens zou luisteren naar de community dan konden we dat ook, maar helaas ipv de mogelijkheid tot veranderen kregen we de mogelijkheid om een tag van 6 lang er voor te plakken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef JumperJack het volgende:
lol. mn bf2 naam is trouwens jackjumpers_soul. weet t tis verschikkelijk, maar dacht dat ik mn naam nog wel kon veranderen![]()
Niet dat ik weet. Ik weet niks van ircquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Postman, zitten jullie op quakenet irc? Ik probeerde #fod te joinen maar daar zit een key op, en dan weet ik nog niet eens of dat wel jullie kanaal is
imageshack moet je niet meer gebruiken beter kun je nu putfile nemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Over casemodding gesproken...
[afbeelding]
Zouden ze ook zoiets met een Battlefield kast hebben
ga naar http://xs.to echt heel goed om plaatjes te hosten!!! [gratis, en hij slaat alles op je ip op, dus je hoeft je niet aan te melden]quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Klote imagehack, laat maar zitten![]()
Ben er na de 2e ronde van Sharqi Peninsula al mee gestopt. Wat een schijtteam en irritante baserapers die zich ophouden in de bergen en alles taggen met C4 (terwijl er nog zat vlaggen waren).quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net even gespeeld en het was triest, diep triest.
Ik speelde zelf niet super, maar als je op Wake (wat een hekel heb ik aan dat level als er 0 teamplay is) tot 3x toe in je eentje de airfield weet te pakken en er komt helemaal niemand (behalve Ace) helpen, dan snap ik het ook niet meer.
Dit was geen goede start van het weekend, ik ga me zo kapot ergeren dan. Ach ja volgende keer beter...
FoD zit altijd op TS, alleen we maken geen aparte channels aan, voor US en MEC/China. Daardoor kom je je clangenoten nog wel eens tegen als je denk sneaky te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:47 schreef JK het volgende:
Xfire is handig om een plekje op de server te krijgen, even snel iets doorgeven over een bepaalde vijand in de buurt kan niet met Xfire.
Tijd voor verplicht TS installeren hiero![]()
Dat klinkt als een graph card probsquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeeee BF2 start niet meer op
Krijg heel snel een zwart scherm en ben daarna weer in Windows
Ik niet.. zo nog even wat boomstronken afzagen in de tuin en daarna denk ik even lekker motorrijden. Misschien vanavond wel even... en dan hoop ik niet dat ik beland in Sharqi Peninsula want ik heb echt een schijthekel aan die map. Wake blijft de mooiste... waar ik ook de meeste punten altijd haal.. helemaal in de straaljagerquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan er zo nog mensen knallen?
dat is bij mij ook als ik op spelen druk in het automatisch opgestarte scherm, als ik dan de supersnelkoppeling gebruik doet ie het wel... moet je maar s proberenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeeee BF2 start niet meer op
Krijg heel snel een zwart scherm en ben daarna weer in Windows
beterschap!quote:Op zaterdag 12 november 2005 07:47 schreef Sickert het volgende:
pfff ben nu al wakker
best kut als je ziek bent en ik heb zin in een potje bf2 alleen ben ik te gaar om op te staan (nu met laptop van uit bed)
denk dat ik ook maar eens een nieuw matras ga halen want mn rug is dood![]()
Ik ken dat gevoel ook...van m'n vorige baas. En das niet echt prettig kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef kievit19 het volgende:
ik moet zo nog even een brief aangetekend naar de baas sturen,want ik wil mijn geld van vorige maand nu toch eigenlijk wel eens een keer hebben,
Dat komt misschien doordat Battlefield 2 je Mic-boost aanzet, maar omdat je misschien een goede headset hebt heb je die boost niet nodig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:52 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb een probleem met de mic,
Elke keer gaat de mic op mute wanneer ik BF2 opstart, heb goede kabels en de laatste patches van de geluidskaart en XP.
Het volgende is dat het geluid op TS erg hard staat en ze me bijna niet horen
TOP idee!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Suikermais het volgende:
Ik gooi 't effe in de groep :
Lijkt 't jullie Boffers wat om zo tussen kerst en oud en nieuw eens een keer met z'n allen bij elkaar te komen....in een café bijvoorbeeld ? We spelen toch nu al redelijk lang met z'n allen online en 't lijkt mij wel eens leuk om te zien wie van ons nou de lelijkste is
Nee..eigenlijk weinig. Gewoon effe registreren op http://www.bandoffokkers.nl en wachten tot een admin jou heeft toegevoegd zeg maar..en dan..dan kun je [BoF] ervoor gooienquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef Drumpie het volgende:
maar ff van de BoF's moet je wat speciaals doen om erbij te komen?
ik win!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Suikermais het volgende:
Ik gooi 't effe in de groep :
Lijkt 't jullie Boffers wat om zo tussen kerst en oud en nieuw eens een keer met z'n allen bij elkaar te komen....in een café bijvoorbeeld ? We spelen toch nu al redelijk lang met z'n allen online en 't lijkt mij wel eens leuk om te zien wie van ons nou de lelijkste is
Ja minimaal 50 posts in de band of boffers topics hebben. Kortom: niet dat je een BoF-member bent en je hier op het forum/server nooit laat zien. Zo'n regel moeten we invoeren vind ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef Drumpie het volgende:
maar ff van de BoF's moet je wat speciaals doen om erbij te komen?
Nou laten we de fotos maar eens posten dan, ben wel benieuwd naar jullie koppies!!quote:
Die was zoooo lekker.... tot mijn laptop crashte tijdens dit schermquote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke speciaal voor jedi post ik deze screen...![]()
[afbeelding]
En jij balen dat je mij je jet gaf omdat je me neerstakquote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had een enorme KUT avond. Wilde perse vliegen (triest he) en dat ging eigenlijk soms wel lekker maar ben zowat heel de tijd bezet geweest men kicken en bannen. klotenavond.
Heb er geen last van, pak het namelijk goed aan!quote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef JK het volgende:
[..]
En jij balen dat je mij je jet gaf omdat je me neerstak
De vriendin van JafarX had toch z'n headset kapot gemaakt....![]()
![]()
Mijn vriendin weet nu ook het 'knopje' van TeamSpeak te vinden, van de week liep ze me ook al zo te etteren... vrouwen...![]()
Pfff ik ownde gewoon 3 rondes de hele map met de apc, kan ik wat aandoen, ik had het geluk dat er op TS een feestje aan de gang was, als je zoveel praat kan je toch niet goed gamen?quote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef jpjedi het volgende:
Die Jafarx zien we vanavond niet meer denk ik...![]()
![]()
Escape wees nu eens een vent zeg...kom gewoon uit die APC![]()
Was idd echt heel leuk op TS gister en daarom moet ik echt wat vaker tijd maken om te spelen of eigenlijk te lullen op TSquote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef nlboy het volgende:
Het was idd gezellig vanavond, eindelijk veel BoF'fers op TS.![]()
Hehe en idd die JafarX zien we nie meer terug vannacht.![]()
De naam die je in beeld ziet.......en die iedereen dus ziet.quote:Op zondag 13 november 2005 12:04 schreef Drumpie het volgende:
wat is en display name bij het registeren
wtf is er mee gebeurd?quote:Op zondag 13 november 2005 13:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
Foto van de collateral damage van gister, ondaks de inspanningen van de medic:
[afbeelding]
Denk dat z'n vriendin dat heeft gedaan. Jafar was lekker aan het BF2-en,maar z'n vriendin deed liever andere spelletjesquote:
?!quote:Op zondag 13 november 2005 13:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Denk dat z'n vriendin dat heeft gedaan. Jafar was lekker aan het BF2-en,maar z'n vriendin deed liever andere spelletjes![]()
Tip:quote:
En dat alles was voor de volle 100% te horen op TeamSpeak voor iedereen die op het kanaal zat.. dacht toen nog een mannetje of 8quote:Op zondag 13 november 2005 13:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Denk dat z'n vriendin dat heeft gedaan. Jafar was lekker aan het BF2-en,maar z'n vriendin deed liever andere spelletjes![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 13:43 schreef JK het volgende:
En dat alles was voor de volle 100% te horen op TeamSpeak voor iedereen die op het kanaal zat.. dacht toen nog een mannetje of 8Wist z'n vriendin natuurlijk niet
Geef die man een medaille.quote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Vriendin: Ken een ander spelletje..
Jafarx: jaaaa straks..
Gewoon TeamSpeak gebruiken...quote:Op zondag 13 november 2005 15:08 schreef el_nuno het volgende:
ik heb een probleempje meet die voip ik heb de setup gedaan daar deed ie het en bij het spel zelf wilde ik hem ook instellen en daar deed ie niks kan iemand mij helpen misschien?
of ze komt aandacht te kortquote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Vriendin: Jafarx.. kom nou..kom nou.
Jararx: nee Ben battlefield aan het spelen.
Vriendin: Ken een ander spelletje..
Jafarx: jaaaa straks..
Vriendin: *sloopt headset*
Jafarx: oke oke...jongens ik ben weg!
Whehe, en dan zegtie dat ie stopt met Battlefield, hij ging daarna gewoon verder hoorquote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
of ze komt aandacht te kort
of jafarx heeft blauwe ballen![]()
hij is nooit online met bf2 en als ie er is hoor je zn vriendin op ts![]()
ik moet er nog iets van 200 ofzo en dan heb ik eindelijk de 10.000quote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef Incolumis het volgende:
gaat je niet lukken man
zit bij de 10.000 punten
had dan nog ff doorgegaan had je weer een unlock gehad en een nieuwe rangquote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef Incolumis het volgende:
ah stats geupdate, 10.015 \o/
Damn ik sta nog ongeveer op het punten aantal waarop jij me voorbij kwamquote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef Incolumis het volgende:
gaat je niet lukken man
zit bij de 10.000 punten
LOL, dies goedquote:
Ben er zelf ook geen liefhebber van ..maar weet je wat het is domo.quote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef domolanglekker het volgende:
was wel weer fijn.. alleen jammer dat er weer 64 player maps opduiken
Wat een gelul zeg, hier ben ik het dus echt niet mee eens.quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef jpjedi het volgende:
Foxie is weer uit zijn clan gezet... geen verrassing natuurlijk. Hij mag bij ons spelen als hij zich gedraagt. Teamkill is gewoon kick.
ho ho ho eerst lezen voor je zo gaat roepen ...quote:Op zondag 13 november 2005 23:05 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, hier ben ik het dus echt niet mee eens.
We zijn geen hoerenkast waar je elke keer kan inlopen als je er weer zin in hebt. Klote pubertje met z'n semi grappige stemmetje mag lekker in een andere clan stappen.
En wie heeft dit bepaald trouwens? Wordt tijd voor een clanleader (Mitch?) die alle beslissingen neemt en zich wat aantrekt van de leden die zijn of haar stem laten gelden.
![]()
Onder welke BF2 naam speel jij eigenlijk ???quote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Veel BoF-volk daarnet op de server![]()
Trouwens ik heb Teamspeak nu geinstalleerd maar op welke knop moet ik duwen om iets te zeggen..dat kon ik nergens in de opties vinden![]()
Dat is helaas inherent aan onze clan. We hebben wel eens gedacht om op een objectieve manier iemands bijdrage vast te stellen maar dat lukt gewoon niet. Bv. Jafar zie ik sinds tijden weer eens op Fok! posten, als je dus z'n bijdrage van de laatste paar weken er bij pakt zou je hem er wellicht uit moeten zetten ? Juist omdat we geen verplichtingen hebben (zoals training, clanwars) trek je mensen aan die soms wel tijd hebben om te spelen en soms niet. Dat drukt dus ook de input van de leden. Denk dat we daar mee moeten leren leven. Als het goed is heeft iedereen zich wel voorgesteld op de clansitequote:Op zondag 13 november 2005 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maargoed ik vind dat je niet zomaar BOF-er kan worden. Ik vind zoals ik al eerder zei dat je regelmatig HIER moet posten en dus ook regelmatig op de server moet spelen en desnoods af en toe teamspeak bezoeken wil je BoF-er kunnen worden. Bijv. Wikkes.... wie is dat hier op het forum?? En mark1986?? En zo worden het er steeds meer....
1) Het kwam net over dat Misterfox gelijk weer lid van de clan was geworden.quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet van mening dat hij nog een plek mag verwachten in onze clan. Deze mening zijn de meesten toebedeeld. of hij dat zelf wil is ook de vraag.
En beslissingen nemen we met zijn allen.
ff chill man..
Oke, maar Jafar die kennen we nu wel. Die is wel trouw (denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is helaas inherent aan onze clan. We hebben wel eens gedacht om op een objectieve manier iemands bijdrage vast te stellen maar dat lukt gewoon niet. Bv. Jafar zie ik sinds tijden weer eens op Fok! posten, als je dus z'n bijdrage van de laatste paar weken er bij pakt zou je hem er wellicht uit moeten zetten ? Juist omdat we geen verplichtingen hebben (zoals training, clanwars) trek je mensen aan die soms wel tijd hebben om te spelen en soms niet. Dat drukt dus ook de input van de leden. Denk dat we daar mee moeten leren leven. Als het goed is heeft iedereen zich wel voorgesteld op de clansite
Google is je beste vriendquote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef Timminater het volgende:
niemand een downloadlinkje voor me zonder wachttijden (pacht 1.03) ???
Maar waar ligt dan de grens van wie je kent en wie niet ? Ken je Jafar ? Ken je Timminator ? Ken je Mark1986 ? Punt is dat je objectief iets vast moet kunnen stellen en dat is gewoon moeilijk, ik zou niet weten hoe je die grens vast stelt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke, maar Jafar die kennen we nu wel. Die is wel trouw (denk ik) Maar al die andere die erbij komen zijn misschien ook zo weer weg. Maakt me verder niet uit ofzo, daar niet van.. het was alleen een idee
![]()
Klopt, dat zal je (en anderen) nog wel vaker gaan merken. We zijn simpelweg niet zo strak en goed georganiseerd als mogelijk zou zijn. We hebben allemaal een druk leven overdag en als we dan een avondje thuis zijn dan is het veel leuker om gezellig mee te doen met Battlefield dan om bv het ledenbestand van BoF bij te werken. Daardoor blijven veel dingen liggen, zoals het goed bijhouden van het ledenbestand en ook een duidelijke structuur over hoe we beslissingen willen nemen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef Fillipe het volgende:
5) Beslissingen nemen we met z'n allen? Nou ik heb geen poll of info berichtje gezien op dit forum danwel op ons 'besloten' forum.
letterlijk stond er toch echt alleen maar: "Hij mag bij ons spelen als hij zich gedraagt. Teamkill is gewoon kick." Sorry als dit onduidelijk overkwam.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
1) Het kwam net over dat Misterfox gelijk weer lid van de clan was geworden.
Er staat toch echt dat ik dezelfde mening deel als de meesten? ja hij is irritant en hopt van clan naar clan en als het aan mij ligt komt hij er niet meer bij. Maar om nou vijandig te doen is niet mijn stijl. Het ventje is soms zelfs grappig te noemen. MAar ja 20 verschillende mensen en 20 verschillende meningen. Dickie, Ferdi en ik vinden hem SOMS wel eens grappig inderdaad en Escape en jij dus helemaal niet. So be it. En ik communiceer trouwens met iedereen hier....quote:2) Ik weet niet met wie jij correspondeert want volgens mij zit niemand hier op Misterfox te wachten?
Vind ik nou niet zo boeiend om over de meerwaarde van mensen te spreken als we het over een computer spelletje hebben.quote:3) Om dan nog maar te zwijgen over zijn meerwaarde.
Mee eens. Hoe op te lossen weet ik niet maar denk wel dat mensen te makkelijk lid worden waarna we nooitmeer wat van ze horen. Ik meen dat een van onze regels verteld dat men elke 2 maanden oid moet posten..quote:4) Ben het 100% met Diamond eens, dat wij sommige mensen geeneens kennen of gesproken hebben maar ze vervolgens wel met de [BoF] tag zien spelen. Beetje vreemd.
Welke beslissing heb je het over? is er iets besloten wat ik gemist heb?quote:5) Beslissingen nemen we met z'n allen? Nou ik heb geen poll of info berichtje gezien op dit forum danwel op ons 'besloten' forum.
Ik ookquote:6) Ik ben chill.
64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player serverquote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Incolumis het volgende:
bepaalde mappen op 64 spelers is veel gaver, zoals dragon valley.
was wel lachen ja op ts, met zo'n 7 man
Wanneer was die discussie??quote:Op maandag 14 november 2005 00:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm of vanaf nu moeten mensen die lid willen worden toch echt regelmatig posten (minimaal 50 posts hebben) willen ze lid kunnen worden. Tis maar een ideetje...
Dat van die ledenlijst wil ik best bijhouden, ik heb zeeën van tijd, en ik hoor JEDI via teamspeak soms "klagen" (tussen aanhalingstekens) dat hij meer bezig is met kicken en bannen dan met het spel. Aangezien ik zelf enorm veel tijd heb (met name overdag) bied ik me bij deze aan als eerstvolgende admin (mocht er iemand stoppen of iets dergelijks. Zolang er andere zijn vind ik het prima (scheelt mij tijd tijdens het knallen) maar ik bied me dus aan. Aangezien de discussie kwam op teamspeak of escape nog wel of geen admin was omdat hij wilde stoppen..
Officieel is Escape geen admin meer. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat niet meer wilde. Ik heb hem echter z'n rechten niet ontnomen omdat Escape heel veel speelt. Op het moment dat het echt nodig is en geen van de andere admins is er dan kan Escape dus ook kicken en bannen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Aangezien de discussie kwam op teamspeak of escape nog wel of geen admin was omdat hij wilde stoppen..
Ik heb een gesprek gehad met Ferdi toendertijd over het feit dat ik weinig tijd zou hebben voor de adminfunctie.quote:Op maandag 14 november 2005 06:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Officieel is Escape geen admin meer. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat niet meer wilde. Ik heb hem echter z'n rechten niet ontnomen omdat Escape heel veel speelt. Op het moment dat het echt nodig is en geen van de andere admins is er dan kan Escape dus ook kicken en bannen.
dankje voor de link, download with dap, genoeg andere servers(ikke heb nu 473 kb/s) 5 min. dusquote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Google is je beste vriend![]()
ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_103.exe
Oke mijn foutquote:Op maandag 14 november 2005 00:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
letterlijk stond er toch echt alleen maar: "Hij mag bij ons spelen als hij zich gedraagt. Teamkill is gewoon kick." Sorry als dit onduidelijk overkwam.
[..]
Kloptquote:Er staat toch echt dat ik dezelfde mening deel als de meesten? ja hij is irritant en hopt van clan naar clan en als het aan mij ligt komt hij er niet meer bij. Maar om nou vijandig te doen is niet mijn stijl. Het ventje is soms zelfs grappig te noemen. MAar ja 20 verschillende mensen en 20 verschillende meningen. Dickie, Ferdi en ik vinden hem SOMS wel eens grappig inderdaad en Escape en jij dus helemaal niet. So be it. En ik communiceer trouwens met iedereen hier....![]()
Haha, ja ik doelde meer op: als hij zoveel kansen bij ons krijgt dan moet die haast wel 'meerwaarde' hebben.quote:Vind ik nou niet zo boeiend om over de meerwaarde van mensen te spreken als we het over een computer spelletje hebben.
Als het aan mij ligt, elke week toch wel 1 berichtje. Tenzij vakanties e.d. Maar dat is nu niet belangrijkquote:Mee eens. Hoe op te lossen weet ik niet maar denk wel dat mensen te makkelijk lid worden waarna we nooitmeer wat van ze horen. Ik meen dat een van onze regels verteld dat men elke 2 maanden oid moet posten..
Nee nee, maar ik ben wel voorstander van een zogenaamde clanleader die min of meer een beetje het beleid bepaald voor de clan.quote:Welke beslissing heb je het over? is er iets besloten wat ik gemist heb?
Gelukkig, ik ben wel gestopt met roken misschien dat ik daardoor zo 'agressief' overkwamquote:Ik ook![]()
Nee, niemand heeft er problemen mee hoor. De vraag was alleen dat iemand zou stoppen als admin omdat hij het te druk had en of jij dat dus was, en of dit ook wel of niet was. Je hebt dus gewoon de rechten en dat is toch prima, je bent idd vaak online en dat is zeker belangrijk.quote:Op maandag 14 november 2005 06:09 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Wanneer was die discussie??
Als iemand er problemen mee heeft mag hij het wel tegen me zeggen en wat de reden daarvoor is.
quote:Op maandag 14 november 2005 07:28 schreef Drumpie het volgende:
Euhm.. betekent het dat niemand nu admin is??
nee sorry, ik dacht "ben ik veel online krijgen we dit"quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft er problemen mee hoor. De vraag was alleen dat iemand zou stoppen als admin omdat hij het te druk had en of jij dat dus was, en of dit ook wel of niet was. Je hebt dus gewoon de rechten en dat is toch prima, je bent idd vaak online en dat is zeker belangrijk.
*Je niet gelijk aangevallen voelen escape![]()
![]()
Dat is zuur, was dat je eigen bedrijf?quote:Op maandag 14 november 2005 11:33 schreef kievit19 het volgende:
ik ben werkeloos
toko is vandaag failliet gegaan , woensdag komt de curator om het officieel te maken :S
quote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee sorry, ik dacht "ben ik veel online krijgen we dit"
Maar goed, tot vanavond aan het front en op TS
Euhmm zometeen ff kijken... vanavond sowieso als het een beetje druk is.quote:Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef Sickert het volgende:
haha jaa gaat wel wel,
gister wilde ik ook al komen alleen kon het niet opbrengen
dus ik beloof niks, hoe laat ga je precies ?
Klote voor je, krijg je nog wel je salaris?quote:Op maandag 14 november 2005 11:33 schreef kievit19 het volgende:
ik ben werkeloos
toko is vandaag failliet gegaan , woensdag komt de curator om het officieel te maken :S
Niet zo'n slecht ideequote:[b]
Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook![]()
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
en de xbox 360 beste nieuwe consolequote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Battlefield 2 is beste pc game geworden van het weekend en terecht natuurlijk!
Juist die zwarte was het.....hoe geilquote:
Ik ben Mr._Henkie_[NL]quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Onder welke BF2 naam speel jij eigenlijk ???
Maarre bij opties kun je zelf een knop kiezen om te praten
hehehe ol heb er al op gespeeld vorige weekquote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en de xbox 360 beste nieuwe console
niemand heeft dat hele ding ooit werkend gezien
Mr._Henkie_NL == je accountnaam (zo sta je in de memberlist)quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zettenquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
Mijn mening heb ik al gepostquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
wat leuk ik ben een dildoquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
Probeer het eens met inlognaam: 1-1-1-1-1quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
Jedi doelde denk ik op =>quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook![]()
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
Sharqi is een van de gaafste maps in het spel. Echt super gewoon. Ik heb niet voor niets mijn filmpje gemaakt van een battle in sharqi.quote:Op maandag 14 november 2005 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een klote map is Sharqi zeg, het liefst speel ik daar nooit meer op!! Heb net 6 keer in 1 minuut gerespawnt en DIRECHT werd ik steeds neergeschoten.... en buiten dat, sowieso vind ik het een klote map.
of gewoon een huren in nederland http://huureenhummerlimo.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist die zwarte was het.....hoe geil![]()
[afbeelding]
Van binnen:
[afbeelding]
Damn![]()
sommige mensen zijn alleen admin om te kicken?! en niet om maps te veranderen?quote:Op maandag 14 november 2005 15:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat leuk ik ben een dildo
Toen we zaterdagmiddag op TS zaten met een paar man vroeg ik welke mappen er gedraaid moesten worden, sommige mensen wilde graag Dragon Valley 64 omdat daar jets inzitten en Wake 64 omdat ie lekker lang duurt.
Dus het was een democratische keuze.
En als die map er zondag nog steeds in staat, ja ik ben er toch niet alleen verantwoordelijk voor.
Er zijn meer admins online geweest het weekend en die heb ik er niet over gehoord.
Sommige vibo's hier zie je niet de hele week en klagen toch over de mappen keuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, ik hoop dat ze dat bij de mappen van Special Forces niet hebben gedaan.quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
...en op Wake duurt het heel lang voor de spullen komen.
Je bedoelt FuhSe Pass?? Dat vind ik een klote map tenzij er echt teamwerk is!quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef jpjedi het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer eens een avondje mappen willen spelen die we normaal nooit spelen. Ik vind dat level in de woestijn met die basis in het midden op een heuvel enzo (weet niet meer hoe hij heet) wel gaaf. Geweldig met collonne APC`s rondscheuren..![]()
Wel een zeer mooie map, maar erg...quote:Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef Suikermais het volgende:
Kubra Dam !!!!!
idd. kubra was de eerste map die ik ooit speelde, gelijk verliefd op bf2quote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wel een zeer mooie map, maar erg...![]()
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nlquote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben van plan om een nieuw setje speakers te halen voor me pc, waardoor Battlefield nog beter knalt!![]()
Zelf dacht ik aan deze:
[afbeelding]
Het laatste hoogstandje van Logitech; de Z-5500 digital overtreft alle andere speakersystemen die vandaag de dag op de markt zijn voor gebruik voor de pc. Maar ook voor de home cinema fanaat is dit het ultieme systeem gezien de toegepaste decodeer technieken. Te weten de mogelijkheid tot afspelen van Dolby Digital, DTS en het minder vaak voorkomende DTS 96/24. Dankzij het SoundTouch™ Control Center kun je tot wel 6 apparaten tegelijk aansluiten en de instellingen zijn zeer uitgebreid te noemen. Het geluid wat deze set produceert is zeer indrukwekkend en komt goed tot zijn recht met het ruimschoots aanwezige vermogen van 505 Watt RMS en 1010 Watt piekvermogen. Ook het design is mooi en de set is goed afgewerkt en ziet er professioneel uit. En om de set compleet te maken is er voor de luie mensen onder ons een afstandsbediening meegeleverd. Zonder draad welteverstaan.
iemand ervaring, hij is alleen wel een beetje prijzig en ik woon in een flat, dus tjah... twijfel nog.![]()
waar leg ik mijn SRAW neer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist die zwarte was het.....hoe geil![]()
[afbeelding]
Van binnen:
[afbeelding]
Damn![]()
¤ 285,- hierquote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nl![]()
![]()
![]()
Welke geluidskaart heb jij? Ik las ergens bij een review dat je voor het ultieme game-geluid van deze speakers het beste een audigy kaart kan hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nl![]()
![]()
![]()
Zatar was het ben ik ondertussen achterquote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bedoelt FuhSe Pass?? Dat vind ik een klote map tenzij er echt teamwerk is!
Daar ben ik het mee eens maar vele reacties zijn vol lof. Maar ik ga hem denk bij Alternate halen en dan wil ik hem daar weleens eerst horen, 9 van de 10 keer staan er toch verschillende speakers in de winkel zelf om te beluisteren.quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef Incolumis het volgende:
btw diamond je moet niet naar vermogen kijken, en al helemaal niet naar piekvermogen, da's alleen maar verkoperspraat, het zegt niks over de kwaliteit van het geluid.
Lees dit maar es: Wat is Watt in versterkerland
en vooral de eerste reactie op het artikel
clean sweep isquote:Op maandag 14 november 2005 17:54 schreef JumperJack het volgende:
de drie beste maps: sharqi, karkand en wake. dalian en kubra zijn wel leuk, maar clan sweep mag van mij gedelete wordennooit meer dan 5 punten de match gehaald, en 2 kills!!!
[6 keer gespeeld... argh.
Dat zal Escape zijn op weg naar ´t BoF-feestje...quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef kievit19 het volgende:
net of er hier voor op straat een echte tank voorbij komt
hmm dat roept omquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jedi heeft de Server laten crashen
Nu aan het restarten...
Ik heb vandaag American Pie 4 (Band Camp) gekeken maar ik vond hem tegenvallen. Te weinig humor vergeleken met de vorige afleveringen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De meeste films kijk ik gewoon thuis op me beamer, maar sommige films verdienen meer en mijn buren verdienen ook wel eens een rustig avond.
Ga nog steeds niet knallen overigens
Drumpie jongen je kan geweldig vliegen man. Sorry voor het pesten.. kom op TS en je kan je verweren..quote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef Drumpie het volgende:
en mijn huidige rang dat balkje wat wit wordt gaat niet meer omhoog me huidige rang is korporaal maar het balkje gaat niet witter worden, hoort dat of niet?
Eurotrip had m'n vriendin gister op dvd gekeken.. ikvind het weer zo'n 'een jongen wil een meid ontmoeten maar alles wat er mis kan gaan gaat mis en alles wat niet mis kan gaan, gaat ook mis'... heb maar een stukje gezien...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Da's toch jammer de eerste 3 waren erg leuk.
Aanraders op komedievlak:
Eurotrip (gisteren nog een keer gekeken, blijft ook leuk)
Dodgeball (kan er geen genoeg van krijgen, extra's ook erg leuk, vooral het alternatieve einde)
Count me in ... met mijn kapotte headset ofcourse ...quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef Suikermais het volgende:
tot nu toe 9 man die mee willen het cafe in :
Morpheus2002
Sickert
Wikkes7
Ik..zei de gek
Raffie
Kievit19
FJD
Escape..incl APC
Jedi
wie nog meer mee wil moet zich maar effe melden op dit forum of op ons eigen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |