Niet dat ik weet. Ik weet niks van ircquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Postman, zitten jullie op quakenet irc? Ik probeerde #fod te joinen maar daar zit een key op, en dan weet ik nog niet eens of dat wel jullie kanaal is
imageshack moet je niet meer gebruiken beter kun je nu putfile nemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Over casemodding gesproken...
[afbeelding]
Zouden ze ook zoiets met een Battlefield kast hebben
ga naar http://xs.to echt heel goed om plaatjes te hosten!!! [gratis, en hij slaat alles op je ip op, dus je hoeft je niet aan te melden]quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Klote imagehack, laat maar zitten![]()
Ben er na de 2e ronde van Sharqi Peninsula al mee gestopt. Wat een schijtteam en irritante baserapers die zich ophouden in de bergen en alles taggen met C4 (terwijl er nog zat vlaggen waren).quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net even gespeeld en het was triest, diep triest.
Ik speelde zelf niet super, maar als je op Wake (wat een hekel heb ik aan dat level als er 0 teamplay is) tot 3x toe in je eentje de airfield weet te pakken en er komt helemaal niemand (behalve Ace) helpen, dan snap ik het ook niet meer.
Dit was geen goede start van het weekend, ik ga me zo kapot ergeren dan. Ach ja volgende keer beter...
FoD zit altijd op TS, alleen we maken geen aparte channels aan, voor US en MEC/China. Daardoor kom je je clangenoten nog wel eens tegen als je denk sneaky te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:47 schreef JK het volgende:
Xfire is handig om een plekje op de server te krijgen, even snel iets doorgeven over een bepaalde vijand in de buurt kan niet met Xfire.
Tijd voor verplicht TS installeren hiero![]()
Dat klinkt als een graph card probsquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeeee BF2 start niet meer op
Krijg heel snel een zwart scherm en ben daarna weer in Windows
Ik niet.. zo nog even wat boomstronken afzagen in de tuin en daarna denk ik even lekker motorrijden. Misschien vanavond wel even... en dan hoop ik niet dat ik beland in Sharqi Peninsula want ik heb echt een schijthekel aan die map. Wake blijft de mooiste... waar ik ook de meeste punten altijd haal.. helemaal in de straaljagerquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan er zo nog mensen knallen?
dat is bij mij ook als ik op spelen druk in het automatisch opgestarte scherm, als ik dan de supersnelkoppeling gebruik doet ie het wel... moet je maar s proberenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeeee BF2 start niet meer op
Krijg heel snel een zwart scherm en ben daarna weer in Windows
beterschap!quote:Op zaterdag 12 november 2005 07:47 schreef Sickert het volgende:
pfff ben nu al wakker
best kut als je ziek bent en ik heb zin in een potje bf2 alleen ben ik te gaar om op te staan (nu met laptop van uit bed)
denk dat ik ook maar eens een nieuw matras ga halen want mn rug is dood![]()
Ik ken dat gevoel ook...van m'n vorige baas. En das niet echt prettig kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef kievit19 het volgende:
ik moet zo nog even een brief aangetekend naar de baas sturen,want ik wil mijn geld van vorige maand nu toch eigenlijk wel eens een keer hebben,
Dat komt misschien doordat Battlefield 2 je Mic-boost aanzet, maar omdat je misschien een goede headset hebt heb je die boost niet nodig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:52 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb een probleem met de mic,
Elke keer gaat de mic op mute wanneer ik BF2 opstart, heb goede kabels en de laatste patches van de geluidskaart en XP.
Het volgende is dat het geluid op TS erg hard staat en ze me bijna niet horen
TOP idee!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Suikermais het volgende:
Ik gooi 't effe in de groep :
Lijkt 't jullie Boffers wat om zo tussen kerst en oud en nieuw eens een keer met z'n allen bij elkaar te komen....in een café bijvoorbeeld ? We spelen toch nu al redelijk lang met z'n allen online en 't lijkt mij wel eens leuk om te zien wie van ons nou de lelijkste is
Nee..eigenlijk weinig. Gewoon effe registreren op http://www.bandoffokkers.nl en wachten tot een admin jou heeft toegevoegd zeg maar..en dan..dan kun je [BoF] ervoor gooienquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef Drumpie het volgende:
maar ff van de BoF's moet je wat speciaals doen om erbij te komen?
ik win!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Suikermais het volgende:
Ik gooi 't effe in de groep :
Lijkt 't jullie Boffers wat om zo tussen kerst en oud en nieuw eens een keer met z'n allen bij elkaar te komen....in een café bijvoorbeeld ? We spelen toch nu al redelijk lang met z'n allen online en 't lijkt mij wel eens leuk om te zien wie van ons nou de lelijkste is
Ja minimaal 50 posts in de band of boffers topics hebben. Kortom: niet dat je een BoF-member bent en je hier op het forum/server nooit laat zien. Zo'n regel moeten we invoeren vind ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef Drumpie het volgende:
maar ff van de BoF's moet je wat speciaals doen om erbij te komen?
Nou laten we de fotos maar eens posten dan, ben wel benieuwd naar jullie koppies!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |