Welke geluidskaart heb jij? Ik las ergens bij een review dat je voor het ultieme game-geluid van deze speakers het beste een audigy kaart kan hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nl![]()
![]()
![]()
Zatar was het ben ik ondertussen achterquote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bedoelt FuhSe Pass?? Dat vind ik een klote map tenzij er echt teamwerk is!
Daar ben ik het mee eens maar vele reacties zijn vol lof. Maar ik ga hem denk bij Alternate halen en dan wil ik hem daar weleens eerst horen, 9 van de 10 keer staan er toch verschillende speakers in de winkel zelf om te beluisteren.quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef Incolumis het volgende:
btw diamond je moet niet naar vermogen kijken, en al helemaal niet naar piekvermogen, da's alleen maar verkoperspraat, het zegt niks over de kwaliteit van het geluid.
Lees dit maar es: Wat is Watt in versterkerland
en vooral de eerste reactie op het artikel
clean sweep isquote:Op maandag 14 november 2005 17:54 schreef JumperJack het volgende:
de drie beste maps: sharqi, karkand en wake. dalian en kubra zijn wel leuk, maar clan sweep mag van mij gedelete wordennooit meer dan 5 punten de match gehaald, en 2 kills!!!
[6 keer gespeeld... argh.
Dat zal Escape zijn op weg naar ´t BoF-feestje...quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef kievit19 het volgende:
net of er hier voor op straat een echte tank voorbij komt
hmm dat roept omquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jedi heeft de Server laten crashen
Nu aan het restarten...
Ik heb vandaag American Pie 4 (Band Camp) gekeken maar ik vond hem tegenvallen. Te weinig humor vergeleken met de vorige afleveringen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De meeste films kijk ik gewoon thuis op me beamer, maar sommige films verdienen meer en mijn buren verdienen ook wel eens een rustig avond.
Ga nog steeds niet knallen overigens
Drumpie jongen je kan geweldig vliegen man. Sorry voor het pesten.. kom op TS en je kan je verweren..quote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef Drumpie het volgende:
en mijn huidige rang dat balkje wat wit wordt gaat niet meer omhoog me huidige rang is korporaal maar het balkje gaat niet witter worden, hoort dat of niet?
Eurotrip had m'n vriendin gister op dvd gekeken.. ikvind het weer zo'n 'een jongen wil een meid ontmoeten maar alles wat er mis kan gaan gaat mis en alles wat niet mis kan gaan, gaat ook mis'... heb maar een stukje gezien...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Da's toch jammer de eerste 3 waren erg leuk.
Aanraders op komedievlak:
Eurotrip (gisteren nog een keer gekeken, blijft ook leuk)
Dodgeball (kan er geen genoeg van krijgen, extra's ook erg leuk, vooral het alternatieve einde)
Count me in ... met mijn kapotte headset ofcourse ...quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef Suikermais het volgende:
tot nu toe 9 man die mee willen het cafe in :
Morpheus2002
Sickert
Wikkes7
Ik..zei de gek
Raffie
Kievit19
FJD
Escape..incl APC
Jedi
wie nog meer mee wil moet zich maar effe melden op dit forum of op ons eigen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |