en de xbox 360 beste nieuwe consolequote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Battlefield 2 is beste pc game geworden van het weekend en terecht natuurlijk!
Juist die zwarte was het.....hoe geilquote:
Ik ben Mr._Henkie_[NL]quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Onder welke BF2 naam speel jij eigenlijk ???
Maarre bij opties kun je zelf een knop kiezen om te praten
hehehe ol heb er al op gespeeld vorige weekquote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en de xbox 360 beste nieuwe console
niemand heeft dat hele ding ooit werkend gezien
Mr._Henkie_NL == je accountnaam (zo sta je in de memberlist)quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zettenquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
Mijn mening heb ik al gepostquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
wat leuk ik ben een dildoquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
Probeer het eens met inlognaam: 1-1-1-1-1quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
Jedi doelde denk ik op =>quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook![]()
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
Sharqi is een van de gaafste maps in het spel. Echt super gewoon. Ik heb niet voor niets mijn filmpje gemaakt van een battle in sharqi.quote:Op maandag 14 november 2005 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een klote map is Sharqi zeg, het liefst speel ik daar nooit meer op!! Heb net 6 keer in 1 minuut gerespawnt en DIRECHT werd ik steeds neergeschoten.... en buiten dat, sowieso vind ik het een klote map.
of gewoon een huren in nederland http://huureenhummerlimo.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist die zwarte was het.....hoe geil![]()
[afbeelding]
Van binnen:
[afbeelding]
Damn![]()
sommige mensen zijn alleen admin om te kicken?! en niet om maps te veranderen?quote:Op maandag 14 november 2005 15:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat leuk ik ben een dildo
Toen we zaterdagmiddag op TS zaten met een paar man vroeg ik welke mappen er gedraaid moesten worden, sommige mensen wilde graag Dragon Valley 64 omdat daar jets inzitten en Wake 64 omdat ie lekker lang duurt.
Dus het was een democratische keuze.
En als die map er zondag nog steeds in staat, ja ik ben er toch niet alleen verantwoordelijk voor.
Er zijn meer admins online geweest het weekend en die heb ik er niet over gehoord.
Sommige vibo's hier zie je niet de hele week en klagen toch over de mappen keuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, ik hoop dat ze dat bij de mappen van Special Forces niet hebben gedaan.quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
...en op Wake duurt het heel lang voor de spullen komen.
Je bedoelt FuhSe Pass?? Dat vind ik een klote map tenzij er echt teamwerk is!quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef jpjedi het volgende:
Ik zou eigenlijk wel weer eens een avondje mappen willen spelen die we normaal nooit spelen. Ik vind dat level in de woestijn met die basis in het midden op een heuvel enzo (weet niet meer hoe hij heet) wel gaaf. Geweldig met collonne APC`s rondscheuren..![]()
Wel een zeer mooie map, maar erg...quote:Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef Suikermais het volgende:
Kubra Dam !!!!!
idd. kubra was de eerste map die ik ooit speelde, gelijk verliefd op bf2quote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wel een zeer mooie map, maar erg...![]()
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nlquote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben van plan om een nieuw setje speakers te halen voor me pc, waardoor Battlefield nog beter knalt!![]()
Zelf dacht ik aan deze:
[afbeelding]
Het laatste hoogstandje van Logitech; de Z-5500 digital overtreft alle andere speakersystemen die vandaag de dag op de markt zijn voor gebruik voor de pc. Maar ook voor de home cinema fanaat is dit het ultieme systeem gezien de toegepaste decodeer technieken. Te weten de mogelijkheid tot afspelen van Dolby Digital, DTS en het minder vaak voorkomende DTS 96/24. Dankzij het SoundTouch™ Control Center kun je tot wel 6 apparaten tegelijk aansluiten en de instellingen zijn zeer uitgebreid te noemen. Het geluid wat deze set produceert is zeer indrukwekkend en komt goed tot zijn recht met het ruimschoots aanwezige vermogen van 505 Watt RMS en 1010 Watt piekvermogen. Ook het design is mooi en de set is goed afgewerkt en ziet er professioneel uit. En om de set compleet te maken is er voor de luie mensen onder ons een afstandsbediening meegeleverd. Zonder draad welteverstaan.
iemand ervaring, hij is alleen wel een beetje prijzig en ik woon in een flat, dus tjah... twijfel nog.![]()
waar leg ik mijn SRAW neer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist die zwarte was het.....hoe geil![]()
[afbeelding]
Van binnen:
[afbeelding]
Damn![]()
¤ 285,- hierquote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nl![]()
![]()
![]()
Welke geluidskaart heb jij? Ik las ergens bij een review dat je voor het ultieme game-geluid van deze speakers het beste een audigy kaart kan hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die ga ik ook kopen, ¤ 300,- bij www.gistron.nl![]()
![]()
![]()
Zatar was het ben ik ondertussen achterquote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bedoelt FuhSe Pass?? Dat vind ik een klote map tenzij er echt teamwerk is!
Daar ben ik het mee eens maar vele reacties zijn vol lof. Maar ik ga hem denk bij Alternate halen en dan wil ik hem daar weleens eerst horen, 9 van de 10 keer staan er toch verschillende speakers in de winkel zelf om te beluisteren.quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef Incolumis het volgende:
btw diamond je moet niet naar vermogen kijken, en al helemaal niet naar piekvermogen, da's alleen maar verkoperspraat, het zegt niks over de kwaliteit van het geluid.
Lees dit maar es: Wat is Watt in versterkerland
en vooral de eerste reactie op het artikel
clean sweep isquote:Op maandag 14 november 2005 17:54 schreef JumperJack het volgende:
de drie beste maps: sharqi, karkand en wake. dalian en kubra zijn wel leuk, maar clan sweep mag van mij gedelete wordennooit meer dan 5 punten de match gehaald, en 2 kills!!!
[6 keer gespeeld... argh.
Dat zal Escape zijn op weg naar ´t BoF-feestje...quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef kievit19 het volgende:
net of er hier voor op straat een echte tank voorbij komt
hmm dat roept omquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jedi heeft de Server laten crashen
Nu aan het restarten...
Ik heb vandaag American Pie 4 (Band Camp) gekeken maar ik vond hem tegenvallen. Te weinig humor vergeleken met de vorige afleveringen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De meeste films kijk ik gewoon thuis op me beamer, maar sommige films verdienen meer en mijn buren verdienen ook wel eens een rustig avond.
Ga nog steeds niet knallen overigens
Drumpie jongen je kan geweldig vliegen man. Sorry voor het pesten.. kom op TS en je kan je verweren..quote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef Drumpie het volgende:
en mijn huidige rang dat balkje wat wit wordt gaat niet meer omhoog me huidige rang is korporaal maar het balkje gaat niet witter worden, hoort dat of niet?
Eurotrip had m'n vriendin gister op dvd gekeken.. ikvind het weer zo'n 'een jongen wil een meid ontmoeten maar alles wat er mis kan gaan gaat mis en alles wat niet mis kan gaan, gaat ook mis'... heb maar een stukje gezien...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Da's toch jammer de eerste 3 waren erg leuk.
Aanraders op komedievlak:
Eurotrip (gisteren nog een keer gekeken, blijft ook leuk)
Dodgeball (kan er geen genoeg van krijgen, extra's ook erg leuk, vooral het alternatieve einde)
Count me in ... met mijn kapotte headset ofcourse ...quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef Suikermais het volgende:
tot nu toe 9 man die mee willen het cafe in :
Morpheus2002
Sickert
Wikkes7
Ik..zei de gek
Raffie
Kievit19
FJD
Escape..incl APC
Jedi
wie nog meer mee wil moet zich maar effe melden op dit forum of op ons eigen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |