en de xbox 360 beste nieuwe consolequote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Battlefield 2 is beste pc game geworden van het weekend en terecht natuurlijk!
Juist die zwarte was het.....hoe geilquote:
Ik ben Mr._Henkie_[NL]quote:Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Onder welke BF2 naam speel jij eigenlijk ???
Maarre bij opties kun je zelf een knop kiezen om te praten
hehehe ol heb er al op gespeeld vorige weekquote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en de xbox 360 beste nieuwe console
niemand heeft dat hele ding ooit werkend gezien
Mr._Henkie_NL == je accountnaam (zo sta je in de memberlist)quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zettenquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
Mijn mening heb ik al gepostquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee inderdaad..dat we daar zelf niet aan gedacht hebben...
Wat denkt de rest?
wat leuk ik ben een dildoquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
Probeer het eens met inlognaam: 1-1-1-1-1quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kan een van de moderaters van het forum op www.bandoffokkers.nl mss even mijn naam+wachtwoord opsturen naar mijn mailadres.
Want ik ben mijn wachtwoord daar vergeten, en ik kan het niet via die " Ik ben mijn wachtwoord vergeten"-functie doen want dan zegt ie dat mijn accountname niet goed is terwijl ik toch wel zeker weet dat die wel klopt![]()
Jedi doelde denk ik op =>quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat het een beter idee is voor sommige mensen om van de rcon af te blijven en niet elke keer de maps op 64 te zetten![]()
hoe vaak hebben we het hier wel niet oer gehad ?!! en elke keer is er weer zon dildo die hem daar weer opzet GVD!!!!
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook![]()
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
Sharqi is een van de gaafste maps in het spel. Echt super gewoon. Ik heb niet voor niets mijn filmpje gemaakt van een battle in sharqi.quote:Op maandag 14 november 2005 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een klote map is Sharqi zeg, het liefst speel ik daar nooit meer op!! Heb net 6 keer in 1 minuut gerespawnt en DIRECHT werd ik steeds neergeschoten.... en buiten dat, sowieso vind ik het een klote map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |