Die was zoooo lekker.... tot mijn laptop crashte tijdens dit schermquote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke speciaal voor jedi post ik deze screen...![]()
[afbeelding]
En jij balen dat je mij je jet gaf omdat je me neerstakquote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had een enorme KUT avond. Wilde perse vliegen (triest he) en dat ging eigenlijk soms wel lekker maar ben zowat heel de tijd bezet geweest men kicken en bannen. klotenavond.
Heb er geen last van, pak het namelijk goed aan!quote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef JK het volgende:
[..]
En jij balen dat je mij je jet gaf omdat je me neerstak
De vriendin van JafarX had toch z'n headset kapot gemaakt....![]()
![]()
Mijn vriendin weet nu ook het 'knopje' van TeamSpeak te vinden, van de week liep ze me ook al zo te etteren... vrouwen...![]()
Pfff ik ownde gewoon 3 rondes de hele map met de apc, kan ik wat aandoen, ik had het geluk dat er op TS een feestje aan de gang was, als je zoveel praat kan je toch niet goed gamen?quote:Op zondag 13 november 2005 00:40 schreef jpjedi het volgende:
Die Jafarx zien we vanavond niet meer denk ik...![]()
![]()
Escape wees nu eens een vent zeg...kom gewoon uit die APC![]()
Was idd echt heel leuk op TS gister en daarom moet ik echt wat vaker tijd maken om te spelen of eigenlijk te lullen op TSquote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef nlboy het volgende:
Het was idd gezellig vanavond, eindelijk veel BoF'fers op TS.![]()
Hehe en idd die JafarX zien we nie meer terug vannacht.![]()
De naam die je in beeld ziet.......en die iedereen dus ziet.quote:Op zondag 13 november 2005 12:04 schreef Drumpie het volgende:
wat is en display name bij het registeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |