abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32246702
niemand een downloadlinkje voor me zonder wachttijden (pacht 1.03) ???
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_32247088
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef Timminater het volgende:
niemand een downloadlinkje voor me zonder wachttijden (pacht 1.03) ???
Google is je beste vriend
ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_103.exe
BF2: Diamond3d
pi_32247211
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke, maar Jafar die kennen we nu wel. Die is wel trouw (denk ik ) Maar al die andere die erbij komen zijn misschien ook zo weer weg. Maakt me verder niet uit ofzo, daar niet van.. het was alleen een idee
Maar waar ligt dan de grens van wie je kent en wie niet ? Ken je Jafar ? Ken je Timminator ? Ken je Mark1986 ? Punt is dat je objectief iets vast moet kunnen stellen en dat is gewoon moeilijk, ik zou niet weten hoe je die grens vast stelt.
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef Fillipe het volgende:
5) Beslissingen nemen we met z'n allen? Nou ik heb geen poll of info berichtje gezien op dit forum danwel op ons 'besloten' forum.
Klopt, dat zal je (en anderen) nog wel vaker gaan merken. We zijn simpelweg niet zo strak en goed georganiseerd als mogelijk zou zijn. We hebben allemaal een druk leven overdag en als we dan een avondje thuis zijn dan is het veel leuker om gezellig mee te doen met Battlefield dan om bv het ledenbestand van BoF bij te werken. Daardoor blijven veel dingen liggen, zoals het goed bijhouden van het ledenbestand en ook een duidelijke structuur over hoe we beslissingen willen nemen.

Kort gezegd kloten we maar wat aan, dat geeft niet want we leven nog steeds en we hebben nog steeds een eigen server maar het betekent automatisch wel dat we veel onvolkomenheden zullen kennen

Ik vond het overigens wel cool vandaag. Waren veel mensen op TS, helaas kon ik niet meelullen omdat iedereen hier al sliep Toen ging ik nog heel stoer helicopter vliegen, Jedi dacht dat ik t niet kon na 15 min was ik nog steeds in de lucht, kom ik terug om m'n heli te repairen, spawnt een nieuwe heli boven op mijn heli. Iemand stapt in, stijgt op en iedereen was dood. Ik kreeg meteen 4 TKs aan m'n broek Daarnaast heb ik op Dragon Valley Wikkes goed leren kennen
Wikkes [knife] FJD
FJD [G36c] Wikkes
Wikkes [APC] FJD
FJD [knife] Wikkes
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32247409
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef Fillipe het volgende:

[..]

1) Het kwam net over dat Misterfox gelijk weer lid van de clan was geworden.
letterlijk stond er toch echt alleen maar: "Hij mag bij ons spelen als hij zich gedraagt. Teamkill is gewoon kick." Sorry als dit onduidelijk overkwam.
quote:
2) Ik weet niet met wie jij correspondeert want volgens mij zit niemand hier op Misterfox te wachten?
Er staat toch echt dat ik dezelfde mening deel als de meesten? ja hij is irritant en hopt van clan naar clan en als het aan mij ligt komt hij er niet meer bij. Maar om nou vijandig te doen is niet mijn stijl. Het ventje is soms zelfs grappig te noemen. MAar ja 20 verschillende mensen en 20 verschillende meningen. Dickie, Ferdi en ik vinden hem SOMS wel eens grappig inderdaad en Escape en jij dus helemaal niet. So be it. En ik communiceer trouwens met iedereen hier....
quote:
3) Om dan nog maar te zwijgen over zijn meerwaarde.
Vind ik nou niet zo boeiend om over de meerwaarde van mensen te spreken als we het over een computer spelletje hebben.
quote:
4) Ben het 100% met Diamond eens, dat wij sommige mensen geeneens kennen of gesproken hebben maar ze vervolgens wel met de [BoF] tag zien spelen. Beetje vreemd.
Mee eens. Hoe op te lossen weet ik niet maar denk wel dat mensen te makkelijk lid worden waarna we nooitmeer wat van ze horen. Ik meen dat een van onze regels verteld dat men elke 2 maanden oid moet posten..
quote:
5) Beslissingen nemen we met z'n allen? Nou ik heb geen poll of info berichtje gezien op dit forum danwel op ons 'besloten' forum.
Welke beslissing heb je het over? is er iets besloten wat ik gemist heb?
quote:
6) Ik ben chill.
Ik ook

pi_32247538
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Incolumis het volgende:
bepaalde mappen op 64 spelers is veel gaver, zoals dragon valley.
was wel lachen ja op ts, met zo'n 7 man
64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server
Met 32 spelers is t in t luchtruim wel leuk maar op de grond is t een dooie boel.
pi_32247876
khoor net van me broer dat ie van eergister 9 uur 's avonds tot volgende dag 12 uur 's middags heeft zitten battlefielden... de plant
pi_32248019
Hmmm of vanaf nu moeten mensen die lid willen worden toch echt regelmatig posten (minimaal 50 posts hebben) willen ze lid kunnen worden. Tis maar een ideetje...

Dat van die ledenlijst wil ik best bijhouden, ik heb zeeën van tijd, en ik hoor JEDI via teamspeak soms "klagen" (tussen aanhalingstekens) dat hij meer bezig is met kicken en bannen dan met het spel. Aangezien ik zelf enorm veel tijd heb (met name overdag) bied ik me bij deze aan als eerstvolgende admin (mocht er iemand stoppen of iets dergelijks. Zolang er andere zijn vind ik het prima (scheelt mij tijd tijdens het knallen) maar ik bied me dus aan. Aangezien de discussie kwam op teamspeak of escape nog wel of geen admin was omdat hij wilde stoppen..

[ Bericht 65% gewijzigd door diamondvoodoo op 14-11-2005 00:43:10 ]
pi_32250599
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm of vanaf nu moeten mensen die lid willen worden toch echt regelmatig posten (minimaal 50 posts hebben) willen ze lid kunnen worden. Tis maar een ideetje...

Dat van die ledenlijst wil ik best bijhouden, ik heb zeeën van tijd, en ik hoor JEDI via teamspeak soms "klagen" (tussen aanhalingstekens) dat hij meer bezig is met kicken en bannen dan met het spel. Aangezien ik zelf enorm veel tijd heb (met name overdag) bied ik me bij deze aan als eerstvolgende admin (mocht er iemand stoppen of iets dergelijks. Zolang er andere zijn vind ik het prima (scheelt mij tijd tijdens het knallen) maar ik bied me dus aan. Aangezien de discussie kwam op teamspeak of escape nog wel of geen admin was omdat hij wilde stoppen..
Wanneer was die discussie??
Als iemand er problemen mee heeft mag hij het wel tegen me zeggen en wat de reden daarvoor is.
pi_32250666
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Aangezien de discussie kwam op teamspeak of escape nog wel of geen admin was omdat hij wilde stoppen..
Officieel is Escape geen admin meer. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat niet meer wilde. Ik heb hem echter z'n rechten niet ontnomen omdat Escape heel veel speelt. Op het moment dat het echt nodig is en geen van de andere admins is er dan kan Escape dus ook kicken en bannen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 14 november 2005 @ 07:28:10 #185
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32250789
Euhm.. betekent het dat niemand nu admin is??
pi_32250839
quote:
Op maandag 14 november 2005 06:49 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Officieel is Escape geen admin meer. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat niet meer wilde. Ik heb hem echter z'n rechten niet ontnomen omdat Escape heel veel speelt. Op het moment dat het echt nodig is en geen van de andere admins is er dan kan Escape dus ook kicken en bannen.
Ik heb een gesprek gehad met Ferdi toendertijd over het feit dat ik weinig tijd zou hebben voor de adminfunctie.
Ik heb een fulltime baan en een vriendin dus ik dacht dat ik weinig tijd zou hebben. Dit alles is me meegevallen. Ik ben elke dag online.
Ferdi heeft me dus de rechten niet ontnomen van de admin, waar ik blij mee ben maar ik zou graag de volledige rechten terug willen.
Tenzij er dus mensen zijn die daar problemen mee hebben

[ Bericht 13% gewijzigd door escape_nl op 14-11-2005 08:28:55 ]
pi_32250906
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Google is je beste vriend
ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_103.exe
dankje voor de link, download with dap, genoeg andere servers(ikke heb nu 473 kb/s) 5 min. dus
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_32250990
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

letterlijk stond er toch echt alleen maar: "Hij mag bij ons spelen als hij zich gedraagt. Teamkill is gewoon kick." Sorry als dit onduidelijk overkwam.
[..]
Oke mijn fout
quote:
Er staat toch echt dat ik dezelfde mening deel als de meesten? ja hij is irritant en hopt van clan naar clan en als het aan mij ligt komt hij er niet meer bij. Maar om nou vijandig te doen is niet mijn stijl. Het ventje is soms zelfs grappig te noemen. MAar ja 20 verschillende mensen en 20 verschillende meningen. Dickie, Ferdi en ik vinden hem SOMS wel eens grappig inderdaad en Escape en jij dus helemaal niet. So be it. En ik communiceer trouwens met iedereen hier....
Klopt
quote:
Vind ik nou niet zo boeiend om over de meerwaarde van mensen te spreken als we het over een computer spelletje hebben.
Haha, ja ik doelde meer op: als hij zoveel kansen bij ons krijgt dan moet die haast wel 'meerwaarde' hebben.
quote:
Mee eens. Hoe op te lossen weet ik niet maar denk wel dat mensen te makkelijk lid worden waarna we nooitmeer wat van ze horen. Ik meen dat een van onze regels verteld dat men elke 2 maanden oid moet posten..
Als het aan mij ligt, elke week toch wel 1 berichtje. Tenzij vakanties e.d. Maar dat is nu niet belangrijk
quote:
Welke beslissing heb je het over? is er iets besloten wat ik gemist heb?
Nee nee, maar ik ben wel voorstander van een zogenaamde clanleader die min of meer een beetje het beleid bepaald voor de clan.

Aan de andere kant heeft Mitch ook wel weer gelijk dat iedereen of de meeste een (redelijk) druk leventjes lijden met genoeg andere verplichtingen. Maar goed we zien wel.
quote:
Ik ook

Gelukkig, ik ben wel gestopt met roken misschien dat ik daardoor zo 'agressief' overkwam
pi_32253107
quote:
Op maandag 14 november 2005 06:09 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Wanneer was die discussie??
Als iemand er problemen mee heeft mag hij het wel tegen me zeggen en wat de reden daarvoor is.
Nee, niemand heeft er problemen mee hoor. De vraag was alleen dat iemand zou stoppen als admin omdat hij het te druk had en of jij dat dus was, en of dit ook wel of niet was. Je hebt dus gewoon de rechten en dat is toch prima, je bent idd vaak online en dat is zeker belangrijk.

*Je niet gelijk aangevallen voelen escape
pi_32253180
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:28 schreef Drumpie het volgende:
Euhm.. betekent het dat niemand nu admin is??
Narf!
pi_32253262
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef Sickert het volgende:

[..]

Al beter???
*zoekt mensen om mee te knallen vandaag*
pi_32253511
haha jaa gaat wel wel,

gister wilde ik ook al komen alleen kon het niet opbrengen
dus ik beloof niks , hoe laat ga je precies ?
Narf!
pi_32253825
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft er problemen mee hoor. De vraag was alleen dat iemand zou stoppen als admin omdat hij het te druk had en of jij dat dus was, en of dit ook wel of niet was. Je hebt dus gewoon de rechten en dat is toch prima, je bent idd vaak online en dat is zeker belangrijk.

*Je niet gelijk aangevallen voelen escape
nee sorry, ik dacht "ben ik veel online krijgen we dit"

Maar goed, tot vanavond aan het front en op TS
  maandag 14 november 2005 @ 11:33:31 #194
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32253970
ik ben werkeloos

toko is vandaag failliet gegaan , woensdag komt de curator om het officieel te maken :S
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32254035
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:33 schreef kievit19 het volgende:
ik ben werkeloos

toko is vandaag failliet gegaan , woensdag komt de curator om het officieel te maken :S
Dat is zuur, was dat je eigen bedrijf?
pi_32254091
We hadden gister een war voor een telenet cup, krijgen we 2 uur van tevoren een mail dat ze niet kunnen en we dus met forfeit gewonnen hebben. Nahja, sta je dan met 9 man klaar, is er geen tegenstander. Wij dus via de warbot een war aangevraag voor Zatar en Mashtuur, mid skilled en we krijgen een reply van een team genaamd Ag (Aggressive). Worden we me toch een partij ingemaakt 4 Rondes in 45 min. en alle rondes stonden we op 0. Kan op zich echt pissig worden als ze met die capaciteiten reageren op een mid skilled aanvraag want op zich verdoe je gewoon je tijd omdat je er geen hol van leert. Dat was dus mijn zondagavond en daarna had ik voorlopig ff genoeg bf2 gezien en ben ik lekker te paard GUN gaan spelen
Where facts are few, experts are many.
pi_32254165
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:

[..]

nee sorry, ik dacht "ben ik veel online krijgen we dit"

Maar goed, tot vanavond aan het front en op TS
pi_32254185
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef Sickert het volgende:
haha jaa gaat wel wel,

gister wilde ik ook al komen alleen kon het niet opbrengen
dus ik beloof niks , hoe laat ga je precies ?
Euhmm zometeen ff kijken... vanavond sowieso als het een beetje druk is.
  maandag 14 november 2005 @ 11:57:31 #199
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32254526
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:33 schreef kievit19 het volgende:
ik ben werkeloos

Klote voor je, krijg je nog wel je salaris?
Nu moet je op zoek naar een nieuwe baan, dus zet hier anders ook neer wat je zoekt en misschien weet iemand nog een plekje bij zijn werkgever. Mijn baas zoekt al het hele jaar 400 mensen...

Gisteren voor het eerst een medaille op Wake gehaald, zelfs een goude, was overigens niet op jullie server. Ik heb hem gehaald als US en zonder ook maar 1x in een voertuig te zitten, vond ik toch een hele prestatie van mezelf op Wake.
Misschien dat ik vrijdag nog weer online ben om te knallen, ben echt te druk de laatste tijd om door de weeks te knallen
Vanavond naar de bios, morgen en woensdag sporten, donderdag naar Eindhoven voor Holiday on Ice en dan vrijdag na het sporten eindelijk weer knallen. Druk druk druk, gelukkig alleen maar leuke dingen

Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32254640
quote:
[b]

Ideetje voor jullie "deurbeleid" van de clan. Neem een recruit periode, daarin kunnen ze zichzelf bewijzen door te posten op BoF/FoK en in TS en natuurlijk ingame. Na die periode komt dan de Hunt, die kennen wij bij FoD ook
Zo doen wij het bij FoD en wij zijn ook maar een fun clan, alleen wij zijn wel wat meer besloten, bij ons kom je niet zomaar binnen.
Niet zo'n slecht idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')