http://ds.ign.com/articles/661/661092p1.htmlquote:Electroplankton Official
Nintendo reveals a limited release for its music creator.
by Craig Harris
October 24, 2005 - Last week we revealed that the Nintendo website quietly announced a January 9th release date for ElectroPlankton. Though the evidence had been removed since our story went public, the deal's still in, and Nintendo has made the date official with a statement released today. The news: it will only be sold online and at the World of Nintendo store in New York.
Die game wil ik nog wel, vind hem alleen niet meer dan 20-25 euro waard eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef mikando18 het volgende:
Electroplankton word alleen online verkocht.
[..]
http://ds.ign.com/articles/661/661092p1.html
Importeren doe ik toch wel om kosten te besparenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef dstopgames.nl het volgende:
Importeer je hem toch? Doe ik ook, heb er alles voor over om hem ook maar een paar dagen eerder te hebbenVind het alleen nog steeds jammer van de box, die is gewoon niet mooi
Hebben het nu over Elktroplankton of Mario Kartquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elektroplankton importeren kan dus niet aangezien die alleen via de website aan US residents verkocht wordt
Dit ging over Elektroplankton, maar zoals ik al zei in het PSP topic, ook Mario Kart zou ik niet importerenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hebben het nu over Elktroplankton of Mario Kart
doe mij maar gewoon new super mario bros..maar duurt zoooo lang ! dus toch maar mario kartenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef Yankee_One het volgende:
djezus wat een mario kart fanboys hier
ik zit het meest te wachten op mario & luigi 2
Die ga ik denk ik van het weekend kopen. Dus echt een leuk spel?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:52 schreef Fnx het volgende:
Afgelopen vrijdag Trauma Center: Under The Knife gekocht.. ook zeker een aanrader!![]()
Wij praten niet in graphicsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Viewtiful Joe is 3D hoor.
quote:
SPOILER plaatje van de unlockable racer SPOILERquote:Although it was a local race, demo guy says that WiFi play is almost as seamless. He said he played a game with someone in Europe and Japan with no stutter.
Tja hij is zeker wel leuk, alleen errug pittig.. maar daar moet je dus van houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik van het weekend kopen. Dus echt een leuk spel?
M-gamingquote:Gerucht: Devil May Cry komt naar de DS
Het klinkt te mooi om waar te zijn, en dat is het misschien ook wel: Devil May Cry komt misschien naar de DS.
De laatste editie van het Japanse Famitsu meldt dat er misschien een Devil May Cry, a.k.a. Chibiru May Cry, game voor de DS in de planning staat. Het bericht wordt getypeerd als een gerucht, maar wie weet kun je als Dual Screen gamer over enige tijd aan de gang gaan met die kloeke, witharige Dante. We houden je op de hoogte.
Bedankt dan zal het wel bij de special edition zitten. Dan ga ik maar voor de US versiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb er geen speciale stylus bij
Heb de USA versie.
Voor de DS, lijkt me logischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:09 schreef Roi het volgende:
Moet ik nou voor de DS gaan of toch voor de DigiBLAST deze winter ?!
Waarschijnlijk ook wel via een wireless netwerkkaart, dat werkt m.i. namelijk hetelfde als zo'n USB wifi-stick.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan de DS ook online via een wireless netwerkkaart, of kan het alleen via draadloze routers en de USB-wifi stick?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Ruzbeh het volgende:
OP update. Tjek als je niks te doen heb de eerste topic. Zo'n beetje iedereen in dat topic is gePWNED. Behalve Roy en nog wat fanboys.
quote:Op woensdag 21 januari 2004 11:17 schreef koei het volgende:
Ik denk dat we dit apparaat niet in europa zullen zien (misschien in importshops). Ik denk dat niemand echt zit te wachten op een 2e handheld en echt heel erg veel meerwaarde hebben 2 schermpjes nou ook niet. Waarschijnlijk is die connectivity toch tever door geschoten (als je GBA-CUBE linkt heb je ook 2 schermpjes) Misschien komen er wel een paar leuke first party games op maar ik heb weinig vertrouwen in third party games. Als spel ontwikkelaar zou ik nou niet echt heel veel vertrouwen in het apparaat hebben en dan zou een gewone poort van het GBA spel of het GC spel niet meer genoeg zijn want er zit nu een extra scherm bij dat gevuld moet worden. (en wordt dat scherm niet gevuld, wat is dan de meerwaarde van het apparaat?)
Dit zal net zoiets worden als de virtual boy of de nintendo 64dd: Alleen in Japan en leuk voor verzamelaars.
Ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb..
quote:Op woensdag 21 januari 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
w8 ff (misschien domme vraag) maar is verticaal geplaatst nou onder elekaar of naast elkaar?
Echt strakquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Aether het volgende:
Mario Kart DS bundel Europa
[afbeelding]
Kan je in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef Roi het volgende:
Originele OP.
Wedden van wel? De eerste boxshots van de DS waren ook zo nep qua perspectief en deze ziet er precies hetzelfde uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef knater het volgende:
Volgens mij is dat pakket redelijk tot nep, heeft er iemand trouwens feel the magic 2 al geimporteerd? Ik twijfel..
Dat was de beste fake ooit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe tof in het 1e deel van DS op de 3e pagina ( bij 100 posts per pagina ) post Roï beelden van Mario Universe. Grappige is dat diegene die dat filmpje gemaakt heeft, Nintendo ON ook heeft gemaakt
Vermaak je maar in de tussentijd met de Japanse hardwareverkopen October 17-23 :quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Over NWC, Nintendo heeft allemaal deals gemaakt in Europa (net als in Amerika) en die worden binnenkort bekendgemaakt.
Mja qua box ziet het er niet nep uit vind ik, maar er staat een "normale" DS op ipv rood en daarom dacht ik dat het een neppe box is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wedden van wel? De eerste boxshots van de DS waren ook zo nep qua perspectief en deze ziet er precies hetzelfde uit.
KOOP. PHOENIX. WRIGHT.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, waarschijnlijk een 2D game net als Viewtiful Joe
Overigens kost Phoenix Wright maar 25 dollar bij Play Asia. De Japanse versie betreft het hier en is wel gewoon in het Engels te spelen
Dankje!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja
Jawel, het wordt een Four Swords game maar toch niet, met normale controls of anders iets revolutionairs met de stylus, en de graphics worden realistisch of Wind Waker stijl.quote:
Nee hoor, gewoon 1 Zelda die gewoon totaal nieuw zal zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn er 2 zelda games in de maak. Een zal een Four Swords worden, met multiplayer opties en de andere zal een 'echte' zelda worden.
Wanneer ze komen, hoe het eruit gaat zien, hoe het speelt, etc, das allemaal nog niet bekendIk denk dat je daarvoor moet wachten tot de E3 van 2006.
Dat spel ziet er nog niet zo lelijk uit als ik had verwachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:44 schreef knater het volgende:
http://www.ngcfrance.com/(...)_legends/vid_001.mov
burnout legends video
Dáár zat ik op te wachten!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Aether het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, ik heb ook alleen maar een zeer sterk vermoeden dat dit hem wordt, helemaal zeker weten doe ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:35 schreef knater het volgende:
[..]
Mja qua box ziet het er niet nep uit vind ik, maar er staat een "normale" DS op ipv rood en daarom dacht ik dat het een neppe box is...
my bad!
*eensch*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
KOOP. PHOENIX. WRIGHT.
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
ZO'N TOFFE GAME
Ik heb nog niet echt uitgevonden hoe dat moet, maar het schijnt dat je de y even in moeten drukken of zo. Das een beetje lame, het leuke van schreeuwen is net dat je het impulsief moet doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah dat kreeg ik ook. Ben nu bij de 3de zaak. Erg leuk spel.
Is er ook hier iemand die echt objection roept in de DS of gebruiken jullie gewoon je stylus?
Ik ga aan de slag met eentje voor DS-Gamer, zal er tezijnertijd wel naar linken. Een weekje geduld nog though, plaatjes enzo, en ik zit in de proefwerkweek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat spel leek me nou echt geen flikker aan, maar na dat 'toupet' verhaaltje ben ik toch wel erg nieuwsgierig!!
Kunnen we binnenkort een review verwachten?
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
NIntencats reclame:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".
Tickle! Tickle! Pussy!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".
Das geen fanboy, das de producer van Steel Samurai. Het muziekje bij Steel Samurai is ook zo tof.O+quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:51 schreef Lexie het volgende:
Ik ben net een fanboy tegengekomen in Phoenix Wright, wat hij zegt:
WTF! Who r u d00ds, LMAO.
Die game, nu heb ik hele conversaties in 1337 sp34k.
Ouendan!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Castlevania begint nu toch wel pittig te worden.
Iemand trouwens al eens van de game 'Ouendan' gehoord?![]()
OUEEEEENDAAAAAAAAAAAAAANquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.4colorrebellio(...)osu-tatakae-ouendan/quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat dan voor game? Weet alleen dat het Japans is en wazig!![]()
Lees anders mn review waarde collegaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gelezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees anders mn review waarde collega
Echte DSerts hielden deze game in de gaten; de eerste reclame was tof, hij is gemaakt door Inis, een stoer verhaal... ik heb deze titel maanden in de gaten zitten houden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelezen
Hoe kwam je erbij om deze game te kopen? Had er zelf tot gister nog nooit iets over gehoord!Ziet er wel weer geweldig uit. Nu heb ik sowiezo een zwak voor alles van Japans is.
Wellicht omdat Europeanen niet zo bekend zijn met het fenomeen J-Pop, en zeker niet met mannelijke cheerleaders die er Japanse activiteiten op aanmoedigen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb die game al meer dan een maand, hijs echt tofsnap niet dat nintendo hem hier niet uitbrengt
Eigenlijk geld precies hetzelfde voor mij. Zonder GAF had ik nooit Phoenix Wright en Ouendan gekocht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De meeste games zie ik voor de eerste keer op Gaming Age, die Japanners die daar zitten zijn erg aanstekelijkEr is een topic 'Ouendan is de beste DS game' oid, en toen ben ik me erin gaan verdiepen. Het filmpje op de site van Ouendan zelf (zie review) heeft me uiteindelijk overgehaald.
Ook was er hier iemand (Knater afaik) die het spel ook heeft en er ook positief over was
Phoenix Wright lijkt me nog steeds nietsquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eigenlijk geld precies hetzelfde voor mij. Zonder GAF had ik nooit Phoenix Wright en Ouendan gekocht.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:45 schreef Thomper het volgende:
Echte DSerts hielden deze game in de gaten; de eerste reclame was tof, hij is gemaakt door Inis, een stoer verhaal... ik heb deze titel maanden in de gaten zitten houden.
Je bent nog een groentje natuurlijkquote:
Ik ben ook niet echt een adventure gamer natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright heb ik thuis liggen. Even gespeeld en het is echt geweldig!
Het is in essentie gewoon een adventure Roy.
Jip.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent nog een groentje natuurlijk
Ik vraag het je, alsjeblieft, ren naar iemand toe, naar Lexie, naar Strolie, naar mij (quote:[..]
Ik ben ook niet echt een adventure gamer natuurlijkAnother Code en Lost in Blue lijken me ook niet tof.
Hij zou in de rest van de wereld 40-45 euro/dollar kosten, dus dat lijkt me logisch. Tis trouwens een adviesprijs, dus we zullen hem vast wel voor 20/30 euro zien bij de echte stunters.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:36 schreef Goldboy het volgende:
USB-Conector gaat in het Verenigd Koninkrijk 30 pond kosten.
(Bron: Nintendo of Europe)
Ik schat gewoon een mooie ¤39.95quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij zou in de rest van de wereld 40-45 euro/dollar kosten, dus dat lijkt me logisch. Tis trouwens een adviesprijs, dus we zullen hem vast wel voor 20/30 euro zien bij de echte stunters.
Kijk, en dat is nou typisch nintendoquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef knater het volgende:
Princess Peach uitgespeeld![]()
Voor de mensen die zeggen dat het spel makkelijk is, misschien een tandje makkelijk maar ook niet TE makkelijk en je bent LANG bezig met deze game.
Spel is redelijk import vriendelijk, maar hopelijk zien we wel een Engelse variant snel!
Aanschouw het verschil tussen Nintendo-uitmelkerij en EA-uitmelkerijquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou typisch nintendo
Ze melken de ene gamecharacter na de andere uit, maar het blijven gewoon altijd toffe spellen![]()
Watr lijkt me dat een tof bijbaantjequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let's point and laugh: http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69329
Ik wil een MarioKart DS skinquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7256
Met zn allen Ouendan opgeven!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een MarioKart DS skin
Soory roy![]()
Even submitten op games.fok.nlquote:In a recent interview to Meristation.com (online Spanish magazine), Jim Merrick from NoE has confirmed the chat function in Mario Kart DS:
Quote (translated):
If you don't know the people you are playing with, you won't be able to chat with them, to protect the privacy of the young users. On the other hand, if you play against a friend you'll be able to chat. Every DS has a MAC code, and you'll have to give this code to your friends to be able to play and chat with them.
- NoE will set up over 25,000 hotspots across Europe
- The USB Wi-fi adapter will available on Nov 25th at 39.95 ¤.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
25 duizend Nintendo hotspots in Europa!!!!
[..]
Even submitten op games.fok.nl
Ik zou echt geen geduld hebben voor dat spelquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Hahaha heb toch een klein stukje gauw gespeeld.
Moest glas uit een arm halen en bewoog iets te wild heen en weer met de stukjes glas.
Spoot ineens allemaal bloed uitoeps
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
25 duizend Nintendo hotspots in Europa!!!!
[..]
Even submitten op games.fok.nl
Mooie oplossing is het.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd worden.
Domme zet? slimme zet! Ze hadden ook het hele chat gedeelte eruit kunnen laten (wat ik iig dacht)quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd worden.
Zou jammer zijn, dan moet ik alsnog achter Teamspeak duiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarschijnlijk gewoon Pictochat-achtige chat, maar wie weet...
Geen voice chat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeg dat chatten met mario kart ds is dat voice chat?
Helaas, GameDemon heeft Phoenix Wright al voorgesteld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7256
Met zn allen Ouendan opgeven!
Nee ik wil aan het einde van een gewonnen race nog even in de chat PWNED neerzetten, ook krijg je dan een beetje het gevoel dat je tegen bots raced denk ik, maarja we zullen het wel zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mooie oplossing is het.
Hoef geen spamgolf te hebben van wat idioten
Kom op zeg mario 64 kon 4 lui tegelijk op een scherm krijgen waarom dit spel dan niet?quote:Resident Evil DS scans
October 28th, 2005
See those colored pointers in the scans? Those are what other players look like when you play co-op. That’s right…colored pointers representing your friends. I guess having 4 polygonal characters along with enemies on screen is just too much for the DS to handle. I actually don’t mind the pointers oddly enough. Check out the scans below to see what I mean.
Dan kun je beter de remake op de Cube halen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:21 schreef remcheese het volgende:
Ik zit momenteel zwaar aan de re4 op de cube, ik heb nooit een ps1 gehad en ben nu toch wel benieuwd waar het allemaal mee begonnen is...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie"?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7290
Dat zou echt wel tof zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarschijnlijk gewoon Pictochat-achtige chat, maar wie weet...
Ik heb sinds 10 okt een DS en heb nu al 7 spellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb er sinds vorige week ook een. Met de nintendo dogs erop.
Maar het wordt snel tijd voor nieuwe spellen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
PSP's zijn overal uitverkocht, dan maar een DS![]()
Neen, volgens zo'n beetje iedereen gaat het goed met de voorraden enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
PSP's zijn overal uitverkocht, dan maar een DS![]()
Ik hoor ook wel verhalen van mensen die 5 weken moeten wachten voor een psp maar dat zal wel verschillen per regio natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Neen, volgens zo'n beetje iedereen gaat het goed met de voorraden enzo.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
mooie wi-fi faq
Er staat ook internet browsen
Grappig dat ze dat zo doen, is eens wat anders dan een lijst met servers.quote:It's a very personal thing, so you go to the train station, you buy a ticket to get to somebody else's village taking the train. It's very much in the context of each game, even though we have a server somewhere which manages everything: we mask that from the user." - Jim Merrick, August 8, 2005
Je praat (alweer) onzin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Resident Evil DS heeft echt hele slechte graphics. Echt onvoorstelbaar, vooral omdat de omgevingen pre-rendered zijn (ze zien er dus niet pre-rendered uit omdat ze gecompressed zijn).
Ik heb geen zin om te zoeken waar het duidelijk stond dat het pre-rendered was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Kill_em_all het volgende:
2. de omgevingen zijn dus niet pre rendered. Dat is al een keer of 100 gezegd mjah logisch dat jij het dan nog niet weet.
Gelijk heeft iequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:33 schreef BMH het volgende:
Laat ruzbeh nou maar. Hij oordeelt spellen toch alleen maar m.b.v. screens en filmpjes. Games spelen heeft ie vanaf de nes niet meer gedaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
mooie wi-fi faq
Er staat ook internet browsen
Dus er zijn geen echte servers? De DS kan dan toch niet echt online, want je als je tegen iemand wilt gamen moet hij of zij gewoon in je buurt zijn? Lekker duidelijk allemaalquote:A game like Mario Kart doesn't require servers since the DS units speak directly to each other when the "match-making" is done.
Servers zijn niet altijd nodig, kijk maar naar programma's als Kazaa of bittorrent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
[..]
Dus er zijn geen echte servers? De DS kan dan toch niet echt online, want je als je tegen iemand wilt gamen moet hij of zij gewoon in je buurt zijn? Lekker duidelijk allemaal
Neem aan dat er wel matchmaking servers zijn, maar voor het spelen geen servers nodig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef cockhuyt het volgende:
Dus er zijn geen echte servers? De DS kan dan toch niet echt online, want je als je tegen iemand wilt gamen moet hij of zij gewoon in je buurt zijn? Lekker duidelijk allemaal
quote:Update2 Either Merrick was wrong or the translation bad, but we just heard another story...
According to the most recent story we heard, either Merrick supplied the wrong information on the chat-function in Mario Kart DS, or the translation performed was erronemous, but Mario Kart DS will not feature any kind of chat-function.
Van waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef mikando18 het volgende:
Helemaal geen chat in Mario Kart ds
[..]
Oeh, het is geen GAF!quote:
Ruzbeh heeft het niet ge-copy paste op fok... dus... FAKE!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, het is geen GAF!
FAKE!!!
Owja, en het komt niet van jou!
Nog meer reden dat het FAKE en NEP is 14.gif
HET WAS MAAR EEN VRAAGJE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, het is geen GAF!
FAKE!!!
Owja, en het komt niet van jou!
Nog meer reden dat het FAKE en NEP is 14.gif
aha, vandaag dat je de camera ook 180graden kan draaien... gaat dus niet werken met pre-rendered achtergronden he...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht dat het ook 3D was omdat pre-rendered backgrounds er veel beter uitzien. Maar op GAF was er dus meer RE DS info (vrij recent was dat nog) en daar stond echt pre-rendered.
Ze noemen het zelf Harvest moon met zwaarden en het gaat ook nog eens online.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Rune Factory. Nieuwe RPG op de DS van de makers van Harvest Moon DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze maakt in ieder geval wel gebruik van pre-rendered achtergronden.Komt uit in 2006 in Japan.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef mikando18 het volgende:
Marvel Nemesis, die filmpjes van het spel op IGN spreken al voor zichzelf
[..]
Ze noemen het zelf Harvest moon met zwaarden en het gaat ook nog eens online.![]()
http://www.gamespot.com/news/6136761.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Mag ik a.u.b. een bron waar dat een keertje duidelijk wordt aangegeven? Sinds de aankondiging stond er nergens echt heel duidelijk of het nou real-time was of pre-rendered, op IGN stond er wel wat maar dat kon je anders interpreteren etc.
http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1124891524quote:"Capcom are working on a remake of Resident Evil for the DS, only this time using the same camera perspective and controls as the exceptionally brilliant Resident Evil 4 on Gamecube. That's right, a fully 3D version of the original survival horror, all in the palm of your hand."
Gamespot zegt niks of nou alles real-time is ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/news/6136761.html
[..]
http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1124891524
Als je op de screens afgaat zou je denken dat het niet pre-rendered is.quote:It appears that the backgrounds are not going to be pre-rendered, and there is also a touchscreen knife battle mode.
Pas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef BMH het volgende:
Het gaat volgens mij nu al 2 pagina's over REREREmake (onderhands) en dat het spel nu wel of niet pre-rendered is. Wie wil het spel uberhaupt nog een keer spelen?
Geef ons graphics hoeren nu ook eens een pleziertjequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef BMH het volgende:
Het gaat volgens mij nu al 2 pagina's over REREREmake (onderhands) en dat het spel nu wel of niet pre-rendered is. Wie wil het spel uberhaupt nog een keer spelen?
I'm outquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef BMH het volgende:
Ik zoek daar geld voorquote:Op woensdag 2 november 2005 08:17 schreef Morthill het volgende:
Ik zoek nog steeds tijd om met Advance Wars te beginnen
Ah jammer, geen rode DSquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Aether het volgende:
[afbeelding]
idd, ik wil het gewoon spelen, als ik het zo ziiequote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver![]()
Mario Bros gaat zooooo hard heerschen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
The new Mario Bros scan #1
The new Mario Bros scan #2
Nog zo'b vergeten titel
Dit word ook weer zo'n toppertje![]()
precies! nahja Princess Peach is ook een goede 2D "Mario" gamequote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Mario Bros, eindelijk weer eens een goede 2D Mario game!
Peach wil ik ook nog inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef knater het volgende:
[..]
precies! nahja Princess Peach is ook een goede 2D "Mario" game![]()
Durf je het spel in de winkel te kopen?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Peach wil ik ook nog inderdaad
'Inpakken graag, het is een kadootje'quote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Durf je het spel in de winkel te kopen?![]()
Hoezo? Ik ben nog lang niet jarig hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Inpakken graag, het is een kadootje'
quote:De kogel is door de kerk, en die kogel heeft een mogelijke chatfunctie in Mario Kart DS 'vermoord'...
Onlangs kon je op DS-Gamer lezen dat Mario Kart DS een chatfunctie zou bevatten. Zo zou je, terwijl je Mario Kart speelt, kunnen chatten met de personen die in je Buddy List staan. Dat zou zeker een leuke toevoeging zijn.
Revo-Europe stuurde een mailtje naar Nintendo. Big N stuurde vervolgens terug dat Mario Kart DS geen chatfunctie bevat. Ach, we zijn nog steeds verliefd op Mario Kart, met of zonder chatmogelijkheid.
Met dank aan Triforce Freak.
Nou en? Je kan wel even een lobby maken zeg maar waar je even kan chatten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat het er het spel niet naar is.
Animal Crossing is een chatspel, Mario Kart een racespel
quote:Het debuut van Mario Kart DS op 25 november is een mijlpaal in de geschiedenis van deze succesreeks: het is de eerste Mario Kart die online kan worden gespeeld.
Dat kan dankzij de Nintendo Wi-Fi Connection, de nieuwe service die vanaf november beschikbaar is en waarmee je races, gevechten en competities kunt aangaan met spelers van over de hele wereld.
Om duidelijk te maken wat de Wi-Fi Connection is en wat dit betekent voor de toekomst van Nintendo's games, hebben we onderstaande veelgestelde vragen op een rijtje gezet…
Wat is de Nintendo Wi-Fi Connection?
Via de Nintendo Wi-Fi Connection kun je thuis of op een hotspot gamen via Internet. Daarvoor heb je een Nintendo DS nodig, plus een game voor je Nintendo DS die compatibel is met de Nintendo Wi-Fi Connection.
Wat heb ik nodig om er gebruik van te kunnen maken?
Om thuis op je Nintendo DS via Internet games voor de Nintendo Wi-Fi Connection te spelen, heb je het volgende nodig: een draadloos toegangspunt (zoals een wireless router) en een actieve breedbandverbinding met het Internet.
Als je geen draadloos toegangspunt hebt, kun je een Nintendo Wi-Fi USB Connector kopen (vanaf 25 november verkrijgbaar voor ongeveer ¤40). Deze kun je aansluiten op een PC. Er wordt dan automatisch een verbinding opgezet.
Je kunt ook spelen op speciale Nintendo Wi-Fi Connection Access Points in winkels en op Wi-Fi-hotspots overal in het land.
Wat is een ‘hotspot’?
Een hotspot is meestal een openbare gelegenheid waar een draadloze Internetverbinding beschikbaar is. Nintendo heeft overal in Europa partners die gratis Wi-Fi-toegang verzorgen op veel van hun hotspots. Daarnaast biedt Nintendo op veel verkooppunten gratis hotspots aan. Binnenkort wordt meer bekendgemaakt over de Nintendo Wi-Fi Connection Access Points en hotspots.
Wat kost het?
Het gebruik van de Nintendo Wi-Fi Connection is gratis. Je betaalt alleen de reguliere kosten voor je Internetverbinding. Het is nog niet bekend of andere uitgevers van spellen (Third Parties), kosten in rekening gaan brengen voor het online spelen van hun games via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Met wie kan ik spelen?
In Mario Kart DS kun je online racen tegen maximaal drie andere spelers. Daarbij heb je de keuze uit vier steltypen: Friends (vrienden), Rivals (rivalen), Continental (continentaal) en Worldwide (wereldwijd).
In het speltype Friends neem je het op tegen gamers die je kent, in Rivals kom je uit tegen mensen die ongeveer even sterk zijn als jij, in Continental kun je kiezen uit spelers uit jouw regio (in dit geval Europa) en in Worldwide kun je racen tegen alle eigenaars van Mario Kart DS ter wereld.
Hoe werken de speltypen Friends en Rivals?
Dankzij de unieke nieuwe vriendenlijst (Friend Roster) van Nintendo kun je samen met je vrienden online gamen. Je hoeft alleen maar een vriendencode (Friend Code) te creëren door een nummer met ze uit te wisselen. Dan worden ze toegevoegd aan je vriendenlijst en kun je altijd en overal online met ze gamen. Je kunt ook spelen tegen iemand die ongeveer even sterk is als jij. Dat wordt mogelijk gemaakt door de servers van Nintendo, die er op basis van een systeem dat vaardigheden aan elkaar koppelt voor zorgen dat de dienst kan worden gebruikt door gebruikers van alle leeftijden en vaardigheidsniveaus.
Welke games kan ik online spelen?
Voor de volgende games is aangekondigd dat ze online kunnen worden gespeeld via de Nintendo Wi-Fi Connection:
Tony Hawk’s American Sk8land (Activision) - 18 november
Mario Kart DS (Nintendo) - 25 november
Animal Crossing DS (Nintendo) - datum nog niet bekend
Metroid Prime Hunters (Nintendo) - datum nog niet bekend
Waar kan ik meer informatie vinden?
Binnenkort wordt meer informatie over de Nintendo Wi-Fi Connection bekendgemaakt, inclusief een overzicht van alle Wi-Fi-hotspots.
25 november als het goed is, niet slim om het tijdens Mario Kart uit te brengen trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Sonic Rush eigenlijk uit? Ik heb nog nooit een Sonic spel gespeeld.Maar ik had ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld en die vind ik geweldig
[afbeelding]
Gelukkig weet jij dat zo goed en de marketing mensen van sega niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
25 november als het goed is, niet slim om het tijdens Mario Kart uit te brengen trouwens.
Gast, zelf iemand met het syndroom van down kan nog beter markerting dan Sega, vroeger was het wel anders trouwens maar sinds de Saturn zijn ze de weg kwijt.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat zo goed en de marketing mensen van sega niet.
Agh, tis maar hoe je bekijkt. 1 maand later en je zit in de kerst drukte, 2 maanden later en je krijgt ruzie omdat je de game te lang uitstelt. Mss een week later, maar dan nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Gast, zelf iemand met het syndroom van down kan nog beter markerting dan Sega, vroeger was het wel anders trouwens maar sinds de Saturn zijn ze de weg kwijt.
Ik doe er alles aan om die reacties weg te krijgen, maar hij lijkt te haperen door de overload. :/quote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef remcheese het volgende:
HEeeey : Op www.ds-gamer.nl staat dat de nintendowifi.com 7 november zou openen
LET OP!!! een of andere malloot vond het leuk om bij dat artikel 400 smilies te posten dus de pagina daar is stronttraag.
Zonde van Mario & Luigi en Animal Crossing, maar dan maar importen. Alhoewel Q4 ook al zat tof spul brengt, is Q1 net zo goed.quote:Nintendo DS
Resident Evil Deadly Silence (Capcom) - begin 2006
Megaman Battle Network 5: Double Team (Capcom/Nintendo) - begin 2006
Bust A Move DS (Digital Bros.) - januari 2006
World Poker Tour (2K Sports) - januari 2006
Dragonball Z Supersonic Warriors 2 (ATARI) - 20 januari 2006
Mario & Luigi: Partners in Time (Nintendo) - 27 januari 2006
Beetle King (D3DB) - februari 2006
Brick’em all (D3DB) - februari 2006
Frogger: Helmet Chaos (Konami) - februari 2006
Rainbow Island Revolution (Marvelous/Rising Star/ATARI) - februari 2006
Viewtiful Joe: Double Trouble (Capcom/Nintendo) - februari 2006
Spongebob Squarepants and Friends: Unite (THQ) - 17 februari 2006
Tak 3: The Great Juju Challenge (THQ) - 17 februari 2006
Brain Training (voorlopige titel) (Nintendo) - maart 2006
Dragon Booster (werknaam) (Konami) - maart 2006
Trauma Centre: Under the Knife (Nintendo) - maart 2006
WWE (THQ) - maart 2006
Harvest Moon (Marvelous/Rising Star Games) - maart 2006
FIFA Street 2 (EA) - 3 maart 2006
Phoenix Wright: Ace Attorney (Capcom/Nintendo) - 10 maart 2006
Mini R/C Racing (Game Factory/K.E. Media) - 15 maart 2006
Finding Nemo (THQ) - 17 maart 2006
Tamagotchi (ATARI) - 17 maart 2006
Worms (THQ) - 17 maart 2006
Animal Crossing: Wild World (voorlopige titel) (Nintendo) - 31 maart 2006
Ik had al zo'n idee dat je er wat aan zou gaan doen, ik zag je naam bij de admins daar staanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik doe er alles aan om die reacties weg te krijgen, maar hij lijkt te haperen door de overload. :/
Het schandelijke is dat ik als enige van de admins geen berichtverwijderrechten heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat je er wat aan zou gaan doen, ik zag je naam bij de admins daar staan
![]()
quote:Resident Evil Deadly Silence (Capcom) - begin 2006
Megaman Battle Network 5: Double Team (Capcom/Nintendo) - begin 2006
Bust A Move DS (Digital Bros.) - januari 2006
World Poker Tour (2K Sports) - januari 2006
Dragonball Z Supersonic Warriors 2 (ATARI) - 20 januari 2006
Mario & Luigi: Partners in Time (Nintendo) - 27 januari 2006
Beetle King (D3DB) - februari 2006
Brick?em all (D3DB) - februari 2006
Frogger: Helmet Chaos (Konami) - februari 2006
Rainbow Island Revolution (Marvelous/Rising Star/ATARI) - februari 2006
Viewtiful Joe: Double Trouble (Capcom/Nintendo) - februari 2006
Spongebob Squarepants and Friends: Unite (THQ) - 17 februari 2006
Tak 3: The Great Juju Challenge (THQ) - 17 februari 2006
Brain Training (voorlopige titel) (Nintendo) - maart 2006
Dragon Booster (werknaam) (Konami) - maart 2006
Trauma Centre: Under the Knife (Nintendo) - maart 2006
WWE (THQ) - maart 2006
Harvest Moon (Marvelous/Rising Star Games) - maart 2006
FIFA Street 2 (EA) - 3 maart 2006
Phoenix Wright: Ace Attorney (Capcom/Nintendo) - 10 maart 2006
Mini R/C Racing (Game Factory/K.E. Media) - 15 maart 2006
Finding Nemo (THQ) - 17 maart 2006
Tamagotchi (ATARI) - 17 maart 2006
Worms (THQ) - 17 maart 2006
Animal Crossing: Wild World (voorlopige titel) (Nintendo) - 31 maart 2006
Dan zal het morgen wel zijn. Anders heb ik voor niets mezelf de naad uit gewerkt om een Sims 2 preview nog gisteren online te krijgen, voor de releasedatum. EA stuurt de game vast wel weer op, en hij is hopelijk ook beter dan Marvel Nemesis.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat hoorde ik. Ik heb Intertoys gebeld hier in de buurt, en die wisten van niets![]()
Hufters...![]()
Europees?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag zag ik bij ons in de gamesshop Lunar Song en Lost in Blue voor de Ds liggen
Ik was je voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[b]Europese DS releases 2006{/b]
[..]
Nee amerikaans, maar ik wist niet dat Lost in Blue al uit wasquote:
Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Thomper het volgende:
Er zitten nog wat bugs in die vast nooit worden gefixed, zoals 99 november en februarie, maar met de overdosis aan games voor de DS in november en Q1, is dit kleine overzichtje wellicht handig.
Biker Mice from Mars nieuws is vandaag gepost op de frontpage van DS-Gamer, kijk zelf maar eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.
A boy and his blob
Super Pac-Man Pinball
Disney's Lizzie Mc. Guire
Crash Tag Team Racing
Zijn iig gecanned.
Komt er trouwens echt een spel van Biker mice from mars?![]()
Dat vraag ik me ook af, ik denk dat tegen die tijd er al een Trauma Center 2 uit is.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef Yankee_One het volgende:
Jammer dat Mario & Luigi naar 2006 is verdwenen. Alhoewel importeren ging ik die game toch welhoesje
![]()
alleen kan ik maar niet bij dat Trauma Center uitgebracht wordt in de VS in oktober en Europa gewoon 5 maanden moet wachten. waar is dat goed voor![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
ik heb em bijna helemaal uitgespeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
Ik ga volgens mij nu ook richting einde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb em bijna helemaal uitgespeeld![]()
verkeerde topic?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wow dat filmpje van Metroid....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wel WPA?quote:Q: What about home configurations and WPA (Secured Networks)?
A: Nintendo WiFi Connection has all of the information in terms of which existing routers are compatible and which ones have the best compatibility. It's all there. In terms of the different authentications, all the info is there and it will be very easy for the consumer. That was our goal from the start; we wanted a consumer whether they have a LAN line and the USB connector, or whether you have an existing router… it is all there on Nintendo WiFi Connection.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
Mario kart vids
Je moet in battle mode je balonnen opblazen met de mic
En je kunt balonnen afpakken door tegen hem te sliden
Echt geweldige game
Nee, bij lag werkt dat niet. Maar als je een goede verbinding hebt en speelt met mensen in NL met een goede verbinding zul je geen last van lag hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef mikando18 het volgende:
-En je kan online geen items achter je aan slepen door snelheidsproblemen.
DIe moet ook onlinequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef mikando18 het volgende:
Dat 25 min durende filmpjemission mode
![]()
-Volgens 1up gaat battlemode wel online
Dat zeg je nu, maar nadat ik je tig keer hebt ingemaakt, vind je dat ook niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DIe moet ook online
Die is pas tof![]()
Catch up system is terug, dus tig keer kan zelfs rayman niet worden ingemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar nadat ik je tig keer hebt ingemaakt, vind je dat ook niet meer
Moet je het niet verpestenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Catch up system is terug, dus tig keer kan zelfs rayman niet worden ingemaakt
Ik zoek een PHP coderquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je het niet verpesten
Hoe gaat het btw met de community? Als je hulp nodig heb, roep je maar
Makkelijker of niet...het lukt niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef Lexie het volgende:
Hij is niet heel makkelijk maar een STUK makkelijker dan die in Castlevania: Circle of the Moon voor de GBA. Om over de oude NES-castlevania's nog maar te zwijgen. Het wordt tijd dat ik gamecursussen ga geven geloof ik.
Ninja Dogquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Makkelijker of niet...het lukt niet!![]()
![]()
![]()
Hele spel ga je vrij simpel door en de laatste boss lukt natuurlijk weer niet!
Kwaad!![]()
eindbaas na 3x verslagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwaad!![]()
Gewoon veel high potions inzetten en een hoop toffe souls/items. (dracula's tunic etc.) Ook level 60+ komt van pas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwaad!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Vlaggen voor het land waar je vandaan komt![]()
en andere DS footage
*klik*
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
Mario kart vids
Je moet in battle mode je balonnen opblazen met de mic
En je kunt balonnen afpakken door tegen hem te sliden
Echt geweldige game
Waar kan je die souls eigelijk gebruiken en waar kan je potions halen? kan dat alleen aan het begin van het spel ofzo? want dat is de enige keer dat ik die dude + wijf ben tegengekomen waar je souls kon gebruiken of potions kon kopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon veel high potions inzetten en een hoop toffe souls/items. (dracula's tunic etc.) Ook level 60+ komt van pas.
Die hebben allebei een winkeltje hoor. In The Lost Village.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Waar kan je die souls eigelijk gebruiken en waar kan je potions halen? kan dat alleen aan het begin van het spel ofzo? want dat is de enige keer dat ik die dude + wijf ben tegengekomen waar je souls kon gebruiken of potions kon kopen.
welke level was jij ? ik 43quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Yeaaaaahhhh!!!! Gelukt!
Die YOU BITCH!
[afbeelding]
42quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Hellrazor het volgende:
welke level was jij ? ik 43
Voordat ik de einbaas tegenmoet trad zat ik op 97%.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |