Kan je in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef Roi het volgende:
Originele OP.
Wedden van wel? De eerste boxshots van de DS waren ook zo nep qua perspectief en deze ziet er precies hetzelfde uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef knater het volgende:
Volgens mij is dat pakket redelijk tot nep, heeft er iemand trouwens feel the magic 2 al geimporteerd? Ik twijfel..
Dat was de beste fake ooit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe tof in het 1e deel van DS op de 3e pagina ( bij 100 posts per pagina ) post Roï beelden van Mario Universe. Grappige is dat diegene die dat filmpje gemaakt heeft, Nintendo ON ook heeft gemaakt
Vermaak je maar in de tussentijd met de Japanse hardwareverkopen October 17-23 :quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Over NWC, Nintendo heeft allemaal deals gemaakt in Europa (net als in Amerika) en die worden binnenkort bekendgemaakt.
Mja qua box ziet het er niet nep uit vind ik, maar er staat een "normale" DS op ipv rood en daarom dacht ik dat het een neppe box is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wedden van wel? De eerste boxshots van de DS waren ook zo nep qua perspectief en deze ziet er precies hetzelfde uit.
KOOP. PHOENIX. WRIGHT.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, waarschijnlijk een 2D game net als Viewtiful Joe
Overigens kost Phoenix Wright maar 25 dollar bij Play Asia. De Japanse versie betreft het hier en is wel gewoon in het Engels te spelen
Dankje!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja
Jawel, het wordt een Four Swords game maar toch niet, met normale controls of anders iets revolutionairs met de stylus, en de graphics worden realistisch of Wind Waker stijl.quote:
Nee hoor, gewoon 1 Zelda die gewoon totaal nieuw zal zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn er 2 zelda games in de maak. Een zal een Four Swords worden, met multiplayer opties en de andere zal een 'echte' zelda worden.
Wanneer ze komen, hoe het eruit gaat zien, hoe het speelt, etc, das allemaal nog niet bekendIk denk dat je daarvoor moet wachten tot de E3 van 2006.
Dat spel ziet er nog niet zo lelijk uit als ik had verwachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:44 schreef knater het volgende:
http://www.ngcfrance.com/(...)_legends/vid_001.mov
burnout legends video
Dáár zat ik op te wachten!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Aether het volgende:
Mario Kart DS bundel Europa
[afbeelding]
Nou ja, ik heb ook alleen maar een zeer sterk vermoeden dat dit hem wordt, helemaal zeker weten doe ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:35 schreef knater het volgende:
[..]
Mja qua box ziet het er niet nep uit vind ik, maar er staat een "normale" DS op ipv rood en daarom dacht ik dat het een neppe box is...
my bad!
*eensch*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
KOOP. PHOENIX. WRIGHT.
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
ZO'N TOFFE GAME
Ik heb nog niet echt uitgevonden hoe dat moet, maar het schijnt dat je de y even in moeten drukken of zo. Das een beetje lame, het leuke van schreeuwen is net dat je het impulsief moet doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah dat kreeg ik ook. Ben nu bij de 3de zaak. Erg leuk spel.
Is er ook hier iemand die echt objection roept in de DS of gebruiken jullie gewoon je stylus?
Ik ga aan de slag met eentje voor DS-Gamer, zal er tezijnertijd wel naar linken. Een weekje geduld nog though, plaatjes enzo, en ik zit in de proefwerkweek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat spel leek me nou echt geen flikker aan, maar na dat 'toupet' verhaaltje ben ik toch wel erg nieuwsgierig!!
Kunnen we binnenkort een review verwachten?
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
NIntencats reclame:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".
Tickle! Tickle! Pussy!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintencats gaat geen Nintencats heten maar "Touch! Pussy".
Das geen fanboy, das de producer van Steel Samurai. Het muziekje bij Steel Samurai is ook zo tof.O+quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:51 schreef Lexie het volgende:
Ik ben net een fanboy tegengekomen in Phoenix Wright, wat hij zegt:
WTF! Who r u d00ds, LMAO.
Die game, nu heb ik hele conversaties in 1337 sp34k.
Ouendan!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Castlevania begint nu toch wel pittig te worden.
Iemand trouwens al eens van de game 'Ouendan' gehoord?![]()
OUEEEEENDAAAAAAAAAAAAAANquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Castlevania begint nu toch wel pittig te worden.
Iemand trouwens al eens van de game 'Ouendan' gehoord?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |