Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Thomper het volgende:
Er zitten nog wat bugs in die vast nooit worden gefixed, zoals 99 november en februarie, maar met de overdosis aan games voor de DS in november en Q1, is dit kleine overzichtje wellicht handig.
Biker Mice from Mars nieuws is vandaag gepost op de frontpage van DS-Gamer, kijk zelf maar eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.
A boy and his blob
Super Pac-Man Pinball
Disney's Lizzie Mc. Guire
Crash Tag Team Racing
Zijn iig gecanned.
Komt er trouwens echt een spel van Biker mice from mars?![]()
Dat vraag ik me ook af, ik denk dat tegen die tijd er al een Trauma Center 2 uit is.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef Yankee_One het volgende:
Jammer dat Mario & Luigi naar 2006 is verdwenen. Alhoewel importeren ging ik die game toch welhoesje
![]()
alleen kan ik maar niet bij dat Trauma Center uitgebracht wordt in de VS in oktober en Europa gewoon 5 maanden moet wachten. waar is dat goed voor![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
ik heb em bijna helemaal uitgespeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
Ik ga volgens mij nu ook richting einde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb em bijna helemaal uitgespeeld![]()
verkeerde topic?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wow dat filmpje van Metroid....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wel WPA?quote:Q: What about home configurations and WPA (Secured Networks)?
A: Nintendo WiFi Connection has all of the information in terms of which existing routers are compatible and which ones have the best compatibility. It's all there. In terms of the different authentications, all the info is there and it will be very easy for the consumer. That was our goal from the start; we wanted a consumer whether they have a LAN line and the USB connector, or whether you have an existing router… it is all there on Nintendo WiFi Connection.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
Mario kart vids
Je moet in battle mode je balonnen opblazen met de mic
En je kunt balonnen afpakken door tegen hem te sliden
Echt geweldige game
Nee, bij lag werkt dat niet. Maar als je een goede verbinding hebt en speelt met mensen in NL met een goede verbinding zul je geen last van lag hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef mikando18 het volgende:
-En je kan online geen items achter je aan slepen door snelheidsproblemen.
DIe moet ook onlinequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef mikando18 het volgende:
Dat 25 min durende filmpjemission mode
![]()
-Volgens 1up gaat battlemode wel online
Dat zeg je nu, maar nadat ik je tig keer hebt ingemaakt, vind je dat ook niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DIe moet ook online
Die is pas tof![]()
Catch up system is terug, dus tig keer kan zelfs rayman niet worden ingemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar nadat ik je tig keer hebt ingemaakt, vind je dat ook niet meer
Moet je het niet verpestenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Catch up system is terug, dus tig keer kan zelfs rayman niet worden ingemaakt
Ik zoek een PHP coderquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je het niet verpesten
Hoe gaat het btw met de community? Als je hulp nodig heb, roep je maar
Makkelijker of niet...het lukt niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef Lexie het volgende:
Hij is niet heel makkelijk maar een STUK makkelijker dan die in Castlevania: Circle of the Moon voor de GBA. Om over de oude NES-castlevania's nog maar te zwijgen. Het wordt tijd dat ik gamecursussen ga geven geloof ik.
Ninja Dogquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Makkelijker of niet...het lukt niet!![]()
![]()
![]()
Hele spel ga je vrij simpel door en de laatste boss lukt natuurlijk weer niet!
Kwaad!![]()
eindbaas na 3x verslagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwaad!![]()
Gewoon veel high potions inzetten en een hoop toffe souls/items. (dracula's tunic etc.) Ook level 60+ komt van pas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwaad!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Vlaggen voor het land waar je vandaan komt![]()
en andere DS footage
*klik*
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
Mario kart vids
Je moet in battle mode je balonnen opblazen met de mic
En je kunt balonnen afpakken door tegen hem te sliden
Echt geweldige game
Waar kan je die souls eigelijk gebruiken en waar kan je potions halen? kan dat alleen aan het begin van het spel ofzo? want dat is de enige keer dat ik die dude + wijf ben tegengekomen waar je souls kon gebruiken of potions kon kopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon veel high potions inzetten en een hoop toffe souls/items. (dracula's tunic etc.) Ook level 60+ komt van pas.
Die hebben allebei een winkeltje hoor. In The Lost Village.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Waar kan je die souls eigelijk gebruiken en waar kan je potions halen? kan dat alleen aan het begin van het spel ofzo? want dat is de enige keer dat ik die dude + wijf ben tegengekomen waar je souls kon gebruiken of potions kon kopen.
welke level was jij ? ik 43quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Yeaaaaahhhh!!!! Gelukt!
Die YOU BITCH!
[afbeelding]
42quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Hellrazor het volgende:
welke level was jij ? ik 43
Voordat ik de einbaas tegenmoet trad zat ik op 97%.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |