Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Thomper het volgende:
Er zitten nog wat bugs in die vast nooit worden gefixed, zoals 99 november en februarie, maar met de overdosis aan games voor de DS in november en Q1, is dit kleine overzichtje wellicht handig.
Biker Mice from Mars nieuws is vandaag gepost op de frontpage van DS-Gamer, kijk zelf maar eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Staan nog wel heel erg veel fouten op die lijst.
A boy and his blob
Super Pac-Man Pinball
Disney's Lizzie Mc. Guire
Crash Tag Team Racing
Zijn iig gecanned.
Komt er trouwens echt een spel van Biker mice from mars?![]()
Dat vraag ik me ook af, ik denk dat tegen die tijd er al een Trauma Center 2 uit is.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef Yankee_One het volgende:
Jammer dat Mario & Luigi naar 2006 is verdwenen. Alhoewel importeren ging ik die game toch welhoesje
![]()
alleen kan ik maar niet bij dat Trauma Center uitgebracht wordt in de VS in oktober en Europa gewoon 5 maanden moet wachten. waar is dat goed voor![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
ik heb em bijna helemaal uitgespeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het zeggen...maar godver...wat is dat Castlevania een cool spel!
Ik ga volgens mij nu ook richting einde.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb em bijna helemaal uitgespeeld![]()
verkeerde topic?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wow dat filmpje van Metroid....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef remcheese het volgende:
check trouwens de TE coole filmpjes op www.ds-gamer.nl : die van metroid is echt DE SHIT!
en animal crossing : wat een graphics!
Wel WPA?quote:Q: What about home configurations and WPA (Secured Networks)?
A: Nintendo WiFi Connection has all of the information in terms of which existing routers are compatible and which ones have the best compatibility. It's all there. In terms of the different authentications, all the info is there and it will be very easy for the consumer. That was our goal from the start; we wanted a consumer whether they have a LAN line and the USB connector, or whether you have an existing router… it is all there on Nintendo WiFi Connection.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |