Geef ons graphics hoeren nu ook eens een pleziertjequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef BMH het volgende:
Het gaat volgens mij nu al 2 pagina's over REREREmake (onderhands) en dat het spel nu wel of niet pre-rendered is. Wie wil het spel uberhaupt nog een keer spelen?
I'm outquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef BMH het volgende:
Het gaat volgens mij nu al 2 pagina's over REREREmake (onderhands) en dat het spel nu wel of niet pre-rendered is. Wie wil het spel uberhaupt nog een keer spelen?
Ik zoek daar geld voorquote:Op woensdag 2 november 2005 08:17 schreef Morthill het volgende:
Ik zoek nog steeds tijd om met Advance Wars te beginnen
Ah jammer, geen rode DSquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Aether het volgende:
Mario Kart DS bundel Europa
[afbeelding]
idd, ik wil het gewoon spelen, als ik het zo ziiequote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver![]()
Mario Bros gaat zooooo hard heerschen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
The new Mario Bros scan #1
The new Mario Bros scan #2
Nog zo'b vergeten titel
Dit word ook weer zo'n toppertje![]()
precies! nahja Princess Peach is ook een goede 2D "Mario" gamequote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Mario Bros, eindelijk weer eens een goede 2D Mario game!
Peach wil ik ook nog inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 17:10 schreef knater het volgende:
[..]
precies! nahja Princess Peach is ook een goede 2D "Mario" game![]()
Durf je het spel in de winkel te kopen?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Peach wil ik ook nog inderdaad
'Inpakken graag, het is een kadootje'quote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Durf je het spel in de winkel te kopen?![]()
Hoezo? Ik ben nog lang niet jarig hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Inpakken graag, het is een kadootje'
quote:De kogel is door de kerk, en die kogel heeft een mogelijke chatfunctie in Mario Kart DS 'vermoord'...
Onlangs kon je op DS-Gamer lezen dat Mario Kart DS een chatfunctie zou bevatten. Zo zou je, terwijl je Mario Kart speelt, kunnen chatten met de personen die in je Buddy List staan. Dat zou zeker een leuke toevoeging zijn.
Revo-Europe stuurde een mailtje naar Nintendo. Big N stuurde vervolgens terug dat Mario Kart DS geen chatfunctie bevat. Ach, we zijn nog steeds verliefd op Mario Kart, met of zonder chatmogelijkheid.
Met dank aan Triforce Freak.
Nou en? Je kan wel even een lobby maken zeg maar waar je even kan chatten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat het er het spel niet naar is.
Animal Crossing is een chatspel, Mario Kart een racespel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |