http://www.4colorrebellio(...)osu-tatakae-ouendan/quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat dan voor game? Weet alleen dat het Japans is en wazig!![]()
Lees anders mn review waarde collegaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Castlevania begint nu toch wel pittig te worden.
Iemand trouwens al eens van de game 'Ouendan' gehoord?![]()
Gelezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees anders mn review waarde collega
Echte DSerts hielden deze game in de gaten; de eerste reclame was tof, hij is gemaakt door Inis, een stoer verhaal... ik heb deze titel maanden in de gaten zitten houden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelezen
Hoe kwam je erbij om deze game te kopen? Had er zelf tot gister nog nooit iets over gehoord!Ziet er wel weer geweldig uit. Nu heb ik sowiezo een zwak voor alles van Japans is.
Wellicht omdat Europeanen niet zo bekend zijn met het fenomeen J-Pop, en zeker niet met mannelijke cheerleaders die er Japanse activiteiten op aanmoedigen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb die game al meer dan een maand, hijs echt tofsnap niet dat nintendo hem hier niet uitbrengt
Eigenlijk geld precies hetzelfde voor mij. Zonder GAF had ik nooit Phoenix Wright en Ouendan gekocht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De meeste games zie ik voor de eerste keer op Gaming Age, die Japanners die daar zitten zijn erg aanstekelijkEr is een topic 'Ouendan is de beste DS game' oid, en toen ben ik me erin gaan verdiepen. Het filmpje op de site van Ouendan zelf (zie review) heeft me uiteindelijk overgehaald.
Ook was er hier iemand (Knater afaik) die het spel ook heeft en er ook positief over was
Phoenix Wright lijkt me nog steeds nietsquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eigenlijk geld precies hetzelfde voor mij. Zonder GAF had ik nooit Phoenix Wright en Ouendan gekocht.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:45 schreef Thomper het volgende:
Echte DSerts hielden deze game in de gaten; de eerste reclame was tof, hij is gemaakt door Inis, een stoer verhaal... ik heb deze titel maanden in de gaten zitten houden.
Je bent nog een groentje natuurlijkquote:
Ik ben ook niet echt een adventure gamer natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright heb ik thuis liggen. Even gespeeld en het is echt geweldig!
Het is in essentie gewoon een adventure Roy.
Jip.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent nog een groentje natuurlijk
Ik vraag het je, alsjeblieft, ren naar iemand toe, naar Lexie, naar Strolie, naar mij (quote:[..]
Ik ben ook niet echt een adventure gamer natuurlijkAnother Code en Lost in Blue lijken me ook niet tof.
Hij zou in de rest van de wereld 40-45 euro/dollar kosten, dus dat lijkt me logisch. Tis trouwens een adviesprijs, dus we zullen hem vast wel voor 20/30 euro zien bij de echte stunters.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:36 schreef Goldboy het volgende:
USB-Conector gaat in het Verenigd Koninkrijk 30 pond kosten.
(Bron: Nintendo of Europe)
Ik schat gewoon een mooie ¤39.95quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij zou in de rest van de wereld 40-45 euro/dollar kosten, dus dat lijkt me logisch. Tis trouwens een adviesprijs, dus we zullen hem vast wel voor 20/30 euro zien bij de echte stunters.
Kijk, en dat is nou typisch nintendoquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef knater het volgende:
Princess Peach uitgespeeld![]()
Voor de mensen die zeggen dat het spel makkelijk is, misschien een tandje makkelijk maar ook niet TE makkelijk en je bent LANG bezig met deze game.
Spel is redelijk import vriendelijk, maar hopelijk zien we wel een Engelse variant snel!
Aanschouw het verschil tussen Nintendo-uitmelkerij en EA-uitmelkerijquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou typisch nintendo
Ze melken de ene gamecharacter na de andere uit, maar het blijven gewoon altijd toffe spellen![]()
Watr lijkt me dat een tof bijbaantjequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let's point and laugh: http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69329
Ik wil een MarioKart DS skinquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7256
Met zn allen Ouendan opgeven!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een MarioKart DS skin
Soory roy![]()
Even submitten op games.fok.nlquote:In a recent interview to Meristation.com (online Spanish magazine), Jim Merrick from NoE has confirmed the chat function in Mario Kart DS:
Quote (translated):
If you don't know the people you are playing with, you won't be able to chat with them, to protect the privacy of the young users. On the other hand, if you play against a friend you'll be able to chat. Every DS has a MAC code, and you'll have to give this code to your friends to be able to play and chat with them.
- NoE will set up over 25,000 hotspots across Europe
- The USB Wi-fi adapter will available on Nov 25th at 39.95 ¤.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
25 duizend Nintendo hotspots in Europa!!!!
[..]
Even submitten op games.fok.nl
Ik zou echt geen geduld hebben voor dat spelquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Hahaha heb toch een klein stukje gauw gespeeld.
Moest glas uit een arm halen en bewoog iets te wild heen en weer met de stukjes glas.
Spoot ineens allemaal bloed uitoeps
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
25 duizend Nintendo hotspots in Europa!!!!
[..]
Even submitten op games.fok.nl
Mooie oplossing is het.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd worden.
Domme zet? slimme zet! Ze hadden ook het hele chat gedeelte eruit kunnen laten (wat ik iig dacht)quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme zet van Nintendo om tere kinderzieltjes te beschermen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze beter hun forums ook plat gooien want stel je voor zeg straks komt daar iemand die een vies woordje zegt, dan kunnen ze nog wel eens aangeklaagd worden.
Zou jammer zijn, dan moet ik alsnog achter Teamspeak duiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarschijnlijk gewoon Pictochat-achtige chat, maar wie weet...
Geen voice chat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeg dat chatten met mario kart ds is dat voice chat?
Helaas, GameDemon heeft Phoenix Wright al voorgesteld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7256
Met zn allen Ouendan opgeven!
Nee ik wil aan het einde van een gewonnen race nog even in de chat PWNED neerzetten, ook krijg je dan een beetje het gevoel dat je tegen bots raced denk ik, maarja we zullen het wel zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mooie oplossing is het.
Hoef geen spamgolf te hebben van wat idioten
Kom op zeg mario 64 kon 4 lui tegelijk op een scherm krijgen waarom dit spel dan niet?quote:Resident Evil DS scans
October 28th, 2005
See those colored pointers in the scans? Those are what other players look like when you play co-op. That’s right…colored pointers representing your friends. I guess having 4 polygonal characters along with enemies on screen is just too much for the DS to handle. I actually don’t mind the pointers oddly enough. Check out the scans below to see what I mean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |