Dan kun je beter de remake op de Cube halen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:21 schreef remcheese het volgende:
Ik zit momenteel zwaar aan de re4 op de cube, ik heb nooit een ps1 gehad en ben nu toch wel benieuwd waar het allemaal mee begonnen is...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie"?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7290
Dat zou echt wel tof zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarschijnlijk gewoon Pictochat-achtige chat, maar wie weet...
Ik heb sinds 10 okt een DS en heb nu al 7 spellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb er sinds vorige week ook een. Met de nintendo dogs erop.
Maar het wordt snel tijd voor nieuwe spellen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
PSP's zijn overal uitverkocht, dan maar een DS![]()
Neen, volgens zo'n beetje iedereen gaat het goed met de voorraden enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
PSP's zijn overal uitverkocht, dan maar een DS![]()
Ik hoor ook wel verhalen van mensen die 5 weken moeten wachten voor een psp maar dat zal wel verschillen per regio natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Neen, volgens zo'n beetje iedereen gaat het goed met de voorraden enzo.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
mooie wi-fi faq
Er staat ook internet browsen
Grappig dat ze dat zo doen, is eens wat anders dan een lijst met servers.quote:It's a very personal thing, so you go to the train station, you buy a ticket to get to somebody else's village taking the train. It's very much in the context of each game, even though we have a server somewhere which manages everything: we mask that from the user." - Jim Merrick, August 8, 2005
Je praat (alweer) onzin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Resident Evil DS heeft echt hele slechte graphics. Echt onvoorstelbaar, vooral omdat de omgevingen pre-rendered zijn (ze zien er dus niet pre-rendered uit omdat ze gecompressed zijn).
Ik heb geen zin om te zoeken waar het duidelijk stond dat het pre-rendered was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Kill_em_all het volgende:
2. de omgevingen zijn dus niet pre rendered. Dat is al een keer of 100 gezegd mjah logisch dat jij het dan nog niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |