Ze is geloof ik heel erg zielig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik zie tanja dus WEER in bed liggen![]()
Ja hoorquote:
welnee.... laat ze lekker helemaal uit hun dak gaan....quote:
Die hebben eindelijk ook wat leuk werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
De regie doet ook leuk mee met het schakelen op de maat van de muziek
Als ze t echt alleen om de aandacht doen zou ze wel ff stoppen met janken en pas beginnen als ze iemand in haar richting hoort lopen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Aandacht aandacht ooohhh wat ben ik zielig
Met wie??quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Ingrid gaat vanavond van bil
Ja want ze haar favoriete Tiësto muziek op zetten, is het geen verassing hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik zie tanja dus WEER in bed liggen![]()
Welnee ze ligt er al een uur of twee alleen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor
Aandacht aandacht ooohhh wat ben ik zielig
Ik hoop echt dat niemand naar haar toe gaat hoor.
De hersencel die dat regelt is nog in bestelling..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Als ze t echt alleen om de aandacht doen zou ze wel ff stoppen met janken en pas beginnen als ze iemand in haar richting hoort lopen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |