Vind het echt K voor Lieske... die stort nu helemaal weer in.. bah...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of Lieske nu haar mond ook gaat opentrekken.
Het gebeurt wel, alleen achter de rug van haar om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom zeggen die bewoners er niks van, schijnheilige lui
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven. Als er zoiets met je vader gebeurt ga je naar hem toe. Punt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven,... als er zoiets met je vader gebeurd dan is het niet meer dan normaal dat je je daarover uit.... Tanja hoeft nu even niet aan de rest te vragen hoe zij het hadden zonder haar. Respect.
Big Brother heeft Tanja zeker voorgesteld. Of je gaat naar huis zonder een cent of je blijft nu in het huis en we geven je 100.000 euro of iets in die trant.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven. Als er zoiets met je vader gebeurt ga je naar hem toe. Punt..
hou eens op die junk op te hemelen, ben je haar vriend ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Sterk beargumenteerd van Tanja
Harstikke dapper van je meid
zolang dr pa de pijp nog niet uit is...(ofzoiets???)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef Flakkie01 het volgende:
ze was al van plan om weg te gaan , haar vader is herstellende das nog een reden (bij normale mensen) ben dus benieuwd wat voor een zak geld er is neergezet
Ik ga dat ook niet begrijpen nee. Alleen Lieske laat het nog enigszins merken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef elskreeft het volgende:
let ook op die kop van Rikkert!! die baaaaalttttttt
waarom zeggen ze hier nou niks van????????
Volgens mij is de teleurstelling zo groot omdat ze een meisje krijgt en niet een jongen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Nory het volgende:
Wel raar dat de grootste verrassing voor Tanja is dat het een meisje of een jongetje wordt. De grootste verrassing is nog of het kind gezond wordt geboren als ze zo door blijft paffen
Die worden dan geheid gewoon vervangen..... blijkbaar draait alles om de zeug dit jaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef whitef0x het volgende:
Als die andere 12 nu er gewoon mee stoppen maar daar zullen ze het lef wel niet voor hebben![]()
die junk heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
hou eens op die junk op te hemelen, ben je haar vriend ofzo![]()
Maar alleen Lieske zegt het eerlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
IEDEREEN is de hele Tanja kwestie zat. Hun gezichten spreken boekdelen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Volgens mij is de teleurstelling zo groot omdat ze een meisje krijgt en niet een jongen.
Ik kom in de praktijk situaties tegen waarbij ernstigere dingen voorvallen in het leven van een kind....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef amaranta het volgende:
zoals ik in het vorige topic al zei...
kunnen we gaan aangifte doen bij bureau jeugdzorg ofzo?
Pfffff kan iemand jou ff een dag of 85 in een dat hokje gooienquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Sterk beargumenteerd van Tanja
Harstikke dapper van je meid
Precies...... daar zorgt hummie wel voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef whitef0x het volgende:
en de volgende nominatieronde zal Tanja er gewoonweg weer niet bij zitten
voorkomen is beter dan genezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ik kom in de praktijk situaties tegen waarbij ernstigere dingen voorvallen in het leven van een kind....
Ja, als Tanja niet in de buurt isquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar alleen Lieske zegt het eerlijk.
Albertquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef amaranta het volgende:
Wie doet de boodschappen eigenlijk?
dan zal hij zich wel drukken bij het ramen wassenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef lillymoon het volgende:
Rob denkt dat als ie vrolijk zingend stofzuigd hij leuk op tv komt, als je vrolijke sociale man.
Als ze dan 12 fokkers erin zetten loopt Tanja vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die worden dan geheid gewoon vervangen..... blijkbaar draait alles om de zeug dit jaar
Haar redenatie slaat ook echt helemaal nergens op.. als je pa ernstig ziek is zou dat juist een reden zijn om te vertrekken.... maar in het hoofd van die zeug werkt dat natuurlijk weer anders
Stream 2quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op welke stream is het nu goed te volgen? Ik heb nu echt zeer slecht verstaanbaar geluid
Alleen klantenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
die junk heeft geen vrienden
Ze maakt het ook zo ontzettend belastend met alles wat ze nu aandraagt; haar vader, haar moeder, haar gemoed en de tijd die ze nodig heeft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
IEDEREEN is de hele Tanja kwestie zat. Hun gezichten spreken boekdelen.
* teamlead gaat alvast de koffers pakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als ze dan 12 fokkers erin zetten loopt Tanja vanzelf wel weg
De duurste supermarkt van Nederland bezorgt ze.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef amaranta het volgende:
Zo zitten mensen in elkaar...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef Jobbeltje het volgende:
Nathalie snapt dat ze blijft...???
Alleen maar omdat ik een afwijkende mening heb, en haar niet uitscheld voor: stinkhoer, crackhoer, snol, en zeug??quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pfffff kan iemand jou ff een dag of 85 in een dat hokje gooien![]()
da's idd beter, thanxquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef mazaru het volgende:
Stream 2
Hummie zelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef amaranta het volgende:
Idd, dat wordt de komende dagen nog wel duidelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo zitten mensen in elkaar...
zogenaamd begrip tonen...en dan achter de rug gaan afkraken
Nee omdat je het op een enorm irritante manier ongeveer 6 miljoen keer hebt herhaald maar ja, dat doe je natuurlijk als superfanquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een afwijkende mening heb, en haar niet uitscheld voor: stinkhoer, crackhoer, snol, en zeug??
Met een karretje bij de appie heijnquote:
Tanja een maand op rantsoenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
en dan te bedenken dat er gisteren met het bestellen van de boodschappen geen rekening is gehouden met Tanja+buik!![]()
dat maakt niet, ZEUG krijgt toch wel alles wat ze nodig heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
en dan te bedenken dat er gisteren met het bestellen van de boodschappen geen rekening is gehouden met Tanja+buik!![]()
Nee, omdat je poep praat. Als je dat een sterke redenatie vond heb je zelf hulp nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen maar omdat ik een afwijkende mening heb, en haar niet uitscheld voor: stinkhoer, crackhoer, snol, en zeug??
Ze heeft ook niet zozeer iets tegen Tanja, maar meer tegen het handelen van BB. En terecht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, als Tanja niet in de buurt is
Dat regelt tante Hummie vast wel weer voor haarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat Lieske nu ook het lef heeft om erover te gaan klagen in de DBK
Alle bewoners zouden zich bij de dagboekkamer moeten afvragen hoe het zit over de gang van zaken en klagen. Iedere normaal-denkende bewoner zou dat namelijk doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat Lieske nu ook het lef heeft om erover te gaan klagen in de DBK
Het zal me niets verbazen dat achteraf blijkt dat Tanja idd familie is van wie dan ook van BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat regelt tante Hummie vast wel weer voor haar
Dat zal helaas wel ja. De TV-kijker kunnen ze voorschotelen wat ze willen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.
In hetzelfde badwater? Of heeft ze hem weer vol laten lopen?quote:
Ik denk dat als Lieske gaat klagen BB het wel zo knipt/plakt dat het lijkt dat alleen Lieske tegen de terugkeer van Tanja is. Daarom word ze dan door het publiek weggestemt. Daarom lijkt het me niet vertandig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.
Juist des te meer om te gaan klagen of ben ik de enige die zijn familie boven geld heeft staan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Het meest ontgoochelende was nog dat 11 bewoners het helemaal niet erg vonden dat Tanja de hele tijd bij haar moeder mocht zijn. Walgelijk.. echt walgelijk. Gisteren waren er nog een flink aantal met Lieske eens dat dit echt niet kon.
Helaas is het slechte nieuws over Tanja's vader er nu bijgekomen, waardoor waarschijnlijk de meesten het niet gepast vinden om nu te gaan klagen over de actie van BB.
Achteraf de waterrekening presenterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
In hetzelfde badwater? Of heeft ze hem weer vol laten lopen?
Toch hoop ik dat ze het doet. Ik denk namelijk dat het publiek het wél met haar eens is, net zoals gisteravond hier op FOK. Er moet echt iemand iets doen en laat dat Lieske dan maar zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat als Lieske gaat klagen BB het wel zo knipt/plakt dat het lijkt dat alleen Lieske tegen de terugkeer van Tanja is. Daarom word ze dan door het publiek weggestemt. Daarom lijkt het me niet vertandig.
Dan gaan wij Fok!kers massaal voor de deur liggen en de boel barriceren!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Dr_Greene het volgende:
...en denk maar niet dat BB haar zal trachten tegen te houden...
Ik begrijp er ook niets meer van, echt niet. Dat het voor Tanja juist een reden is om te blijven ontgaat me VOLKOMEN.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Juist des te meer om te gaan klagen of ben ik de enige die zijn familie boven geld heeft staan?![]()
[offtopic] Veel plezier! Pretecho's zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Flakkie01 het volgende:
[offtopic]
Vanmiddag is het zover mijn vriendin en ik gaan een pretecho laten doen, zal nog wel laten weten wat het is en of mijn gevoel erover verpest is![]()
maar andersom dus geheid ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef Danzig het volgende:
Mooie van Tanja's terugkeer is natuurlijk dat Lieske weer een nominatiestem heeft
Dat zou wel een stunt zijn ja. Lieske als protest uit het BB huis gestapt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Dr_Greene het volgende:
Als ik het gezicht van Lieske zie hou ik er rekening mee Lieske er alsnog zelf uitstapt...
En Tanja wellicht die van Lieske? (en Rikkert???)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef Danzig het volgende:
Mooie van Tanja's terugkeer is natuurlijk dat Lieske weer een nominatiestem heeft
Je hebt gelijk stom van mequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Flakkie niet op Fok! vertellen hoor! Straks gaan mensen het over het hek gillen!
Afgesproken!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan gaan wij Fok!kers massaal voor de deur liggen en de boel barriceren!![]()
![]()
Denk het ook wel, maakt het alleen maar spannenderquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
En Tanja wellicht die van Lieske? (en Rikkert???)
Chantal is een hypocriete heksquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Chantal heeft er zo haar eigen gedachtes over, maar ze houdt ze voor zich.
hoezo spannend? Het is nu wel duidelijk dat de zeug in het huis blijft, wat er ook gebeurt.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef Danzig het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maakt het alleen maar spannender
Nouja, in dit geval komt het me wel effe mooi uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Chantal is een hypocriete heks![]()
Ze was gisteren doodsbang dat Tanja echt zou opstappen, want volgens haar stopt het programma dan en dan loopt ze dus de hoofdprijs mis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Chantal is een hypocriete heks![]()
Doen wequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef amaranta het volgende:
ik ga boodschappen doen
bel me als er iets gebeurd
sh!t, ik wist dat ik ook nog iets moest doen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef amaranta het volgende:
ik ga boodschappen doen
Moet je vooral in het BB huis gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:54 schreef Porta het volgende:
Tanja: Ik wil wel dat mijn kind een normale opvoeding krijgt dus ik ga niet elek week in een show zitten met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve als ze daar wat centjes voor kan vangen.... scheelt een stuk, hoeft ze ook minder vaak op dr rug te liggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:54 schreef Porta het volgende:
Tanja: Ik wil wel dat mijn kind een normale opvoeding krijgt dus ik ga niet elke week in een show zitten met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is er niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:54 schreef -Delta- het volgende:
Denkt Tanja echt, dat als BB eenmaal over is, dat ze maanden/jarenlang uitgenodigd wordt voor tv, met de baby?
![]()
![]()
![]()
Alsof NL het iets boeit, zodra ze eenmaal bevallen is.
Die hele BB hype is na een maand toch over, als het afgelopen is.
Daarmee doelde ze op het bekendmaken van het geslacht aan heel nederland, donderdag tijdens de live. Lieske heeft ook niets tegen Tanja wat dit alles betreft, maar wel iets tegen de acties van BB.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef Kolomo het volgende:
Lieske praat ook een beetje inconsequent, ik hoor haar nu net zeggen dat BB5 niemand spaart, ook Tanja niet... Niet echt in lijn met de voorkeurspositie die ze tanja gisteren toebedeelde.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
de regie zit nu met zweet in de handen aan de knoppen
Chantalquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
Wie staat er onder de douche?
Chantalquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
chantal denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
Ik kijk nu al minder, door het hele gebeuren van gister en ook nu ik die rotkop van Tanja weer terugzie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het gewoon echt zo verschrikkelijk saai en stom dit jaar.
Het interesseert me echt weinig, ik wil vaak niet eens kijken/luisteren en dat vind ik stom, want de voorgaande BB's vond ik ontzettend cool. Zou het echt aan de mensen liggen of aan het feit dat het inmiddels een uitgekauwd concept is?.
Echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:54 schreef -Delta- het volgende:
Die hele BB hype is na een maand toch over, als het afgelopen is.
Ik vind het erg leuk, zeker het volgen en posten via internetquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Het interesseert me echt weinig, ik wil vaak niet eens kijken/luisteren en dat vind ik stom, want de voorgaande BB's vond ik ontzettend cool. Zou het echt aan de mensen liggen of aan het feit dat het inmiddels een uitgekauwd concept is?.
Ja, dat bedoelde ik ook: dat BB Tanja die voorkeurspositie toebedeelt. maar dat zal ze dan waarschijnlijk alleen op het gebied van afgelopen nacht bedoeld hebben...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelde ze op het bekendmaken van het geslacht aan heel nederland, donderdag tijdens de live. Lieske heeft ook niets tegen Tanja wat dit alles betreft, maar wel iets tegen de acties van BB.
Hier nog eentje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Day het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat Tanja terug is!
abortus is een optie......quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja :"Ik wou nooit kinderen maar wel zwanger worden"
Juist Tanja.
Ik beb benieuwd hoeveel ze hiervan uitzenden idd.... Lieske zwart maken, de zeug in een goed daglicht stellen zal het wel wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef EmjaY het volgende:
Ow ow wat een slechte zet van BB.
Jammer dat de TV kijkers hier zeer weinig van meekrijgen.
Ik spuug er op iig PUKE
quote:
Die rotkop hoort bij het spel, zo waren er ook andere mensen wiens hoofd we niet meer konden zien zonder over ons nek te gaan, dat is het spel. Alleen de immuniteit van één bepaalde bewoner maakt het gewoon al zoveel minder spannendquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kijk nu al minder, door het hele gebeuren van gister en ook nu ik die rotkop van Tanja weer terugzie.
En ik ga het nu ook minder volgen, BB is toch niet consequent en meet met 2 maten.
Ja. Lieske heeft zich gisteren uitgesproken dat ze het zeer oneerlijk vindt dat Tanja nu met een stapel dvd's en haar moeder in dat huisje zit. Volgens haar is het hele idee van Big Brother nu van de baan. Voor Tanja geldt dus al niet meer dat ze 110 dagen afgezonderd zit van de buitenwereld en dat klopt dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook: dat BB Tanja die voorkeurspositie toebedeelt. maar dat zal ze dan waarschijnlijk alleen op het gebied van afgelopen nacht bedoeld hebben...
Morgen gaat iedereen hier weer lullen, dat de bewoners nooit met haar praten en dat ze zooooo zielig en alleen isquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja lult maar door.... Dit gaan we nog weken horen
In ieder geval tot de eerste wee, ja...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja lult maar door.... Dit gaan we nog weken horen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
In ieder geval tot de eerste wee, ja...
Dan gebeurt er weer wat nieuws.
Dat was idd ook mijn gedachte. Ze is zo ontzettend beinvloedbaar, niet te geloven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef -Delta- het volgende:
Weet je waar ik het meeste van walg, dat de stemming en praatjes die Tanja nu heeft, is gewoon allemaal praat van haar moeder en BB.
Dat is beltechnisch toch helemaal niet handig? Lieske is niet genomineerd, ze kunnen beter controverse creëren rond iemand die genomineerd is, dan wordt er meer gebeld/smst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
Ik beb benieuwd hoeveel ze hiervan uitzenden idd.... Lieske zwart maken, de zeug in een goed daglicht stellen zal het wel worden
Toevoeging: een vinger ofzo....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
lieske: als een van mijn familieleden ledematen zouden verliezen door een ongeluk o.i.d. dan zou ik het niet willen weten en in bb blijven.
Hoezo? Ja kan toch van mening veranderen?quote:
Dat zegt ze, als je werkelijk in die positie staat is het toch altijd anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
"Als mijn vader een zware operatie zou hebben, dan wil ik hier weg", zegt Lieske. "Ik zou het egoistisch vinden als ik hier voor mijn eigen hachie was blijven zitten"![]()
![]()
Eigenlijk is dit forum de enige reden dat ik het volg, ben ik achter gekomen. De saaiheid maakt me niet zoveel uit, maar er zitten voor mij teveel mensen in die in heel vreselijk vind. Dat was bij BB1 (de enige serie die ik echt goed gevolgd heb) anders. Het is wel fijn als er ook iemand in zit waar je je aan kunt ergeren, maar als het er teveel zijn en er zijn weinig (of geen) mensen die je wél leuk vindt, dan is het niet zo leuk meer om naar te kijken. Als FOK! er niet was zou ik helemaal niet (meer) kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Hahaha scan, die toevoeging hoorde ik ook, blijkbaar vond LIeske haar eigen uitspraak ook erg dom klinken....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toevoeging: een vinger ofzo....
Ik heb zo'n gevoel dat als Tanja binnekort weer drama gaat maken of zielig gaat doen, dat die misschien wel komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop d at meerdere bewoners haar gaan nomineren![]()
volgens mij mogen ze niet eens op der stemmen tot dat de baby is geborenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Maakt niet veel uit de tv beelden worden zo bewerkt dat het zielig is om Tanja eruit te stemmen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet niet of ze dat durven. Ik denk dat ze wel doorhebben dat BB Tanja er hoe dan ook in willen houden. Als ze nadenken, betekent dat dus dat iedereen die naast Tanja 'op de bank' zit, dan waarschijnlijk altijd de klos is. M.a.w., het heeft niet veel zin om haar te nomineren en de kans dat je misschien zelf de lul bent stijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik volg het ook merendeel door de topics en het praten hier op Fok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit forum de enige reden dat ik het volg, ben ik achter gekomen. De saaiheid maakt me niet zoveel uit, maar er zitten voor mij teveel mensen in die in heel vreselijk vind. Dat was bij BB1 (de enige serie die ik echt goed gevolgd heb) anders. Het is wel fijn als er ook iemand in zit waar je je aan kunt ergeren, maar als het er teveel zijn en er zijn weinig (of geen) mensen die je wél leuk vindt, dan is het niet zo leuk meer om naar te kijken. Als FOK! er niet was zou ik helemaal niet (meer) kijken.
Ik moet nog maar zien of ik het over een paar weken nog volg, trouwens. Ik ga volgende week op vakantie en kan het dan iig 2 weken niet echt volgen. Of het me dan nog interesseert als ik terug ben moet ik nog maar zien.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Nee, zat ik naar Menno en Ingrid te kijken, switched het geluid "Maarja, deze verrassing..."
RAAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
Kun je je dat niet voorstellen. Tanja's vader is dus gedotterd zonder dat Tanja daarvan op de hoogte was. Lijkt mij ook niet tof om je te realiseren dat dat dus kan gebeuren zonder dat je het weet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef Debbus het volgende:
Lieske (na het verhaal van de vader van Tanja): Nu word ik ook wel bang...
www.swaffelen.tkquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:12 schreef Inca het volgende:
wat is swafelen?
Ik snap haar reden alleen niet. Als mijn vader met hartproblemen in het ziekenhuis lag ging ik direct die kant op, zij blijft in het huis uit respect voor haar oudersquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je je dat niet voorstellen. Tanja's vader is dus gedotterd zonder dat Tanja daarvan op de hoogte was. Lijkt mij ook niet tof om je te realiseren dat dat dus kan gebeuren zonder dat je het weet.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat BB haar ongelooflijk onder druk heeft gezet. Waarschijnlijk samen met haar moeder. En dat vind ik ergens toch ook heel zielig. Misschien dat jullie me een softie vinden, maar het feit dat je eigen moeder na zoveel verdriet (ze lag toch echt hartverscheurend te huilen in bed) je nóg in dat huis wil laten zitten, vind ik dieptriest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Martijn31 het volgende:
WAAR GAAT DIT OVER !!!
En dan die smoes van haar vader, HOE DOM KAN JE ZIJN !! Gadverdamme wat een ongelovelijk grobbekuiken is dat wijf zeg !!
Het is al dieptriest dat je eigen moeder je zwanger opgeeft voor BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat BB haar ongelooflijk onder druk heeft gezet. Waarschijnlijk samen met haar moeder. En dat vind ik ergens toch ook heel zielig. Misschien dat jullie me een softie vinden, maar het feit dat je eigen moeder na zoveel verdriet (ze lag toch echt hartverscheurend te huilen in bed) je nóg in dat huis wil laten zitten, vind ik dieptriest.
Oh god die word in de baarmoeder nog omgebouwtquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:15 schreef sannuh het volgende:
Ze wil volgens mij een jongen..
je gaat bijna vrezen voor de toekomst van dat kindquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef Kolomo het volgende:
En voor een jongetje Nicky, naar Nicky Verstappen....
Ze heeft wel iets met moordzaken zeg...
nee, de voornaam zou dan Strand zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef Jumparound het volgende:
Ja, je kind "nulde" noemen, dan ben je slim
Sowieso het kind heeft Tanja als moederquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je gaat bijna vrezen voor de toekomst van dat kind![]()
Rob is volgens mij iemand die wel houdt van fair play, en dat is dit duidelijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Opmerkelijk dat juist Rob, de man die er zoveel energie in heeft gestoken om Tanja over te halen te blijven, als eerste weg van tafel was tijdens Tanja's uitleg en begon te stofzuigen.
of "aflsag"quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, de voornaam zou dan Strand zijn
Ik heb er zo langzamerhand geen woorden meer voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Kolomo het volgende:
tanja hoopt op bart/Sabine situaties... en ondertussen Lieske verrwijten dat ze het sletterig aanpakt.
Ze baalt er gewoon van dat ze zelf niet genomen wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Kolomo het volgende:
Tanja: "Er is toch nog geen seks geweest, toch? "
Roel: "Ik heb niet eens gezoend"
tanja hoopt op bart/Sabine situaties... en ondertussen Lieske verrwijten dat ze het sletterig aanpakt.
Verstandigquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
ik begin alvast aan het volgende deel...hoeven we niet zo lang te wachten
kan niet lang meer durenquote:
Maar dat is toch de meest belachelijke reactie die je maar kan bedenken???quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want dat zou betekenen dat ze toch een jongetje krijgt![]()
Dan moet ze ff naar de tuin lopen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:23 schreef Inca het volgende:
als tanja ergens gaat zitten praten loopt de rest weg
Hij kan ook weglopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
Roel heeft het zwaar
Luisteren naar Tanja is geen pretje!
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Rob is volgens mij iemand die wel houdt van fair play, en dat is dit duidelijk niet![]()
Ik wil ook een tik gevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha tanja: ik heb een tik gehad!
IK KAN ME ER IETS BIJ VOORSTELLEN ZEUG!
Misschien heeft hij wel een geheime missie: bemoei je niet met andermans problemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.
Was dat een geintje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |