Met een karretje bij de appie heijnquote:
Tanja een maand op rantsoenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
en dan te bedenken dat er gisteren met het bestellen van de boodschappen geen rekening is gehouden met Tanja+buik!![]()
dat maakt niet, ZEUG krijgt toch wel alles wat ze nodig heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
en dan te bedenken dat er gisteren met het bestellen van de boodschappen geen rekening is gehouden met Tanja+buik!![]()
Nee, omdat je poep praat. Als je dat een sterke redenatie vond heb je zelf hulp nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen maar omdat ik een afwijkende mening heb, en haar niet uitscheld voor: stinkhoer, crackhoer, snol, en zeug??
Ze heeft ook niet zozeer iets tegen Tanja, maar meer tegen het handelen van BB. En terecht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, als Tanja niet in de buurt is
Dat regelt tante Hummie vast wel weer voor haarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Ireth het volgende:
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat Lieske nu ook het lef heeft om erover te gaan klagen in de DBK
Alle bewoners zouden zich bij de dagboekkamer moeten afvragen hoe het zit over de gang van zaken en klagen. Iedere normaal-denkende bewoner zou dat namelijk doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat Lieske nu ook het lef heeft om erover te gaan klagen in de DBK
Het zal me niets verbazen dat achteraf blijkt dat Tanja idd familie is van wie dan ook van BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat regelt tante Hummie vast wel weer voor haar
Dat zal helaas wel ja. De TV-kijker kunnen ze voorschotelen wat ze willen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.
In hetzelfde badwater? Of heeft ze hem weer vol laten lopen?quote:
Ik denk dat als Lieske gaat klagen BB het wel zo knipt/plakt dat het lijkt dat alleen Lieske tegen de terugkeer van Tanja is. Daarom word ze dan door het publiek weggestemt. Daarom lijkt het me niet vertandig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Van dat alles zal alleen nooit iets worden uitgezonden denk ik. Of het wordt zo geknipt dat het allemaal wel mee valt.
Juist des te meer om te gaan klagen of ben ik de enige die zijn familie boven geld heeft staan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Het meest ontgoochelende was nog dat 11 bewoners het helemaal niet erg vonden dat Tanja de hele tijd bij haar moeder mocht zijn. Walgelijk.. echt walgelijk. Gisteren waren er nog een flink aantal met Lieske eens dat dit echt niet kon.
Helaas is het slechte nieuws over Tanja's vader er nu bijgekomen, waardoor waarschijnlijk de meesten het niet gepast vinden om nu te gaan klagen over de actie van BB.
Achteraf de waterrekening presenterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
In hetzelfde badwater? Of heeft ze hem weer vol laten lopen?
Toch hoop ik dat ze het doet. Ik denk namelijk dat het publiek het wél met haar eens is, net zoals gisteravond hier op FOK. Er moet echt iemand iets doen en laat dat Lieske dan maar zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat als Lieske gaat klagen BB het wel zo knipt/plakt dat het lijkt dat alleen Lieske tegen de terugkeer van Tanja is. Daarom word ze dan door het publiek weggestemt. Daarom lijkt het me niet vertandig.
Dan gaan wij Fok!kers massaal voor de deur liggen en de boel barriceren!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Dr_Greene het volgende:
...en denk maar niet dat BB haar zal trachten tegen te houden...
Ik begrijp er ook niets meer van, echt niet. Dat het voor Tanja juist een reden is om te blijven ontgaat me VOLKOMEN.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Juist des te meer om te gaan klagen of ben ik de enige die zijn familie boven geld heeft staan?![]()
[offtopic] Veel plezier! Pretecho's zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Flakkie01 het volgende:
[offtopic]
Vanmiddag is het zover mijn vriendin en ik gaan een pretecho laten doen, zal nog wel laten weten wat het is en of mijn gevoel erover verpest is![]()
maar andersom dus geheid ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef Danzig het volgende:
Mooie van Tanja's terugkeer is natuurlijk dat Lieske weer een nominatiestem heeft
Dat zou wel een stunt zijn ja. Lieske als protest uit het BB huis gestapt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Dr_Greene het volgende:
Als ik het gezicht van Lieske zie hou ik er rekening mee Lieske er alsnog zelf uitstapt...
En Tanja wellicht die van Lieske? (en Rikkert???)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef Danzig het volgende:
Mooie van Tanja's terugkeer is natuurlijk dat Lieske weer een nominatiestem heeft
Je hebt gelijk stom van mequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Flakkie niet op Fok! vertellen hoor! Straks gaan mensen het over het hek gillen!
Afgesproken!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan gaan wij Fok!kers massaal voor de deur liggen en de boel barriceren!![]()
![]()
Denk het ook wel, maakt het alleen maar spannenderquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
En Tanja wellicht die van Lieske? (en Rikkert???)
Chantal is een hypocriete heksquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Chantal heeft er zo haar eigen gedachtes over, maar ze houdt ze voor zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |