Vind het echt K voor Lieske... die stort nu helemaal weer in.. bah...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of Lieske nu haar mond ook gaat opentrekken.
Het gebeurt wel, alleen achter de rug van haar om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom zeggen die bewoners er niks van, schijnheilige lui
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven. Als er zoiets met je vader gebeurt ga je naar hem toe. Punt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven,... als er zoiets met je vader gebeurd dan is het niet meer dan normaal dat je je daarover uit.... Tanja hoeft nu even niet aan de rest te vragen hoe zij het hadden zonder haar. Respect.
Big Brother heeft Tanja zeker voorgesteld. Of je gaat naar huis zonder een cent of je blijft nu in het huis en we geven je 100.000 euro of iets in die trant.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij dat durft te schrijven. Als er zoiets met je vader gebeurt ga je naar hem toe. Punt..
hou eens op die junk op te hemelen, ben je haar vriend ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Sterk beargumenteerd van Tanja
Harstikke dapper van je meid
zolang dr pa de pijp nog niet uit is...(ofzoiets???)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef Flakkie01 het volgende:
ze was al van plan om weg te gaan , haar vader is herstellende das nog een reden (bij normale mensen) ben dus benieuwd wat voor een zak geld er is neergezet
Ik ga dat ook niet begrijpen nee. Alleen Lieske laat het nog enigszins merken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef elskreeft het volgende:
let ook op die kop van Rikkert!! die baaaaalttttttt
waarom zeggen ze hier nou niks van????????
Volgens mij is de teleurstelling zo groot omdat ze een meisje krijgt en niet een jongen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Nory het volgende:
Wel raar dat de grootste verrassing voor Tanja is dat het een meisje of een jongetje wordt. De grootste verrassing is nog of het kind gezond wordt geboren als ze zo door blijft paffen
Die worden dan geheid gewoon vervangen..... blijkbaar draait alles om de zeug dit jaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef whitef0x het volgende:
Als die andere 12 nu er gewoon mee stoppen maar daar zullen ze het lef wel niet voor hebben![]()
die junk heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
hou eens op die junk op te hemelen, ben je haar vriend ofzo![]()
Maar alleen Lieske zegt het eerlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
IEDEREEN is de hele Tanja kwestie zat. Hun gezichten spreken boekdelen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Volgens mij is de teleurstelling zo groot omdat ze een meisje krijgt en niet een jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |