Het is al dieptriest dat je eigen moeder je zwanger opgeeft voor BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat BB haar ongelooflijk onder druk heeft gezet. Waarschijnlijk samen met haar moeder. En dat vind ik ergens toch ook heel zielig. Misschien dat jullie me een softie vinden, maar het feit dat je eigen moeder na zoveel verdriet (ze lag toch echt hartverscheurend te huilen in bed) je nóg in dat huis wil laten zitten, vind ik dieptriest.
Oh god die word in de baarmoeder nog omgebouwtquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:15 schreef sannuh het volgende:
Ze wil volgens mij een jongen..
je gaat bijna vrezen voor de toekomst van dat kindquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef Kolomo het volgende:
En voor een jongetje Nicky, naar Nicky Verstappen....
Ze heeft wel iets met moordzaken zeg...
nee, de voornaam zou dan Strand zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef Jumparound het volgende:
Ja, je kind "nulde" noemen, dan ben je slim
Sowieso het kind heeft Tanja als moederquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je gaat bijna vrezen voor de toekomst van dat kind![]()
Rob is volgens mij iemand die wel houdt van fair play, en dat is dit duidelijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Opmerkelijk dat juist Rob, de man die er zoveel energie in heeft gestoken om Tanja over te halen te blijven, als eerste weg van tafel was tijdens Tanja's uitleg en begon te stofzuigen.
of "aflsag"quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, de voornaam zou dan Strand zijn
Ik heb er zo langzamerhand geen woorden meer voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Kolomo het volgende:
tanja hoopt op bart/Sabine situaties... en ondertussen Lieske verrwijten dat ze het sletterig aanpakt.
Ze baalt er gewoon van dat ze zelf niet genomen wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Kolomo het volgende:
Tanja: "Er is toch nog geen seks geweest, toch? "
Roel: "Ik heb niet eens gezoend"
tanja hoopt op bart/Sabine situaties... en ondertussen Lieske verrwijten dat ze het sletterig aanpakt.
Verstandigquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
ik begin alvast aan het volgende deel...hoeven we niet zo lang te wachten
kan niet lang meer durenquote:
Maar dat is toch de meest belachelijke reactie die je maar kan bedenken???quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want dat zou betekenen dat ze toch een jongetje krijgt![]()
Dan moet ze ff naar de tuin lopen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:23 schreef Inca het volgende:
als tanja ergens gaat zitten praten loopt de rest weg
Hij kan ook weglopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
Roel heeft het zwaar
Luisteren naar Tanja is geen pretje!
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Rob is volgens mij iemand die wel houdt van fair play, en dat is dit duidelijk niet![]()
Ik wil ook een tik gevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha tanja: ik heb een tik gehad!
IK KAN ME ER IETS BIJ VOORSTELLEN ZEUG!
Misschien heeft hij wel een geheime missie: bemoei je niet met andermans problemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.
Was dat een geintje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij wil iedereen een riem onder de hart steken als dat nodig is, maar dit gaat hem veel te ver. Dat zegt toch wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |