De pleuris mot uitbrekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
Hoera, eindelijk komen de bewoners in opstand
Precies, dat is juist wat Talpa wil. Ander zit iedereen toch de hele dag niets te doen. Beetje discussie is lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef milagro het volgende:
Kijk, en dit bedoel ik dus
Ze gooien Tanja in een huisje en dan gaat de groep reageren, en dat willen ze zien
Kan snel gaan ineens, he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef milagro het volgende:
Leven in de brouwerij, afgunst viert hoogtij
Jaaaaa, daar moeten we echt blij mee zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef wickie het volgende:
Echt waar we hebben Lieske weer terug ze is weer de oude
...zitten ze straks met z'n allen in het huisje!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Darklight het volgende:
Als alle bewoners eens gaan dreigen om het huis te verlaten
Dat zou wel geweldig zijn, maar daarvoor kwam het te echt overquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Inca het volgende:
joh het is gewoon een opdracht voor tanja
sorry maar tanja wordt echt niet gegijzeld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mocht zij er echt voor 200% uit willen en Talpa houdt haar tegen, hoe graag ik ook wil dat ze gaat, vind ik dit puur schofterig omdat ze haar tegenhouden, terwijl ze ongelukkig is.
Dat is dan wel iets waarvan ik dan denk, dat het te ver gaat.
En het hele BB spel is geen reet meer aan, dingen worden toch met 2 maten gemeten.
Ja maar wat meer te eten is wel wat anders dan met je moeder lullen vind ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
Chantal heeft wel gelijk.
Het was te verwachten, deze ongelijke behandeling
Vandaag 24 commentaar op de streams topics. Rest van de week:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De kijkcijfers vallen tegen hoorMaar ze past gewoon niet in BB. misschien dat een andere zwangere vrouw wel past, maar zij niet.
20 K om haar schulden af te betalenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
sorry maar tanja wordt echt niet gegijzeld.
Dit is een en al aandachttrekkerij..
als je eruit wilt ga je weg..
als er twijfel is gaat bb aan je trekken.. dat voelt ze haarfijn aan..
die heeft een zak geld gehad.. wedden? en komt lekker weer terug..
Dat denk ik ook.. Ik denk dat ze naar huis is voor haar vader..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
tanja zit trouwens niet in dat huisje, die gewoon thuis met mamsie op de bank die paar dagen
Tanja kost goud ja. en het concept BB is voorbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vandaag 24 commentaar op de streams topics. Rest van de week:
5de: 9
6de: 10
7de: 5
8ste: 4
Vandaag: 24
Tanja is goud waard.
Nee, ze snapt het juist niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef marbe het volgende:
Ik vind Lieske gelijk een stuk leuker. Ze snapt precies wat BB aan het doen is.
nope.. dat gaat niet gebeuren... censuur van big sisterquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Jobbeltje het volgende:
Vraag me af of BB Lieskes betoog ook wil gaan uitzenden.....
En Rob liep ook niet te blerren dat die naar huis wou.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was niet hetzelfde.
Rob heeft toch niet met de buitenwereld gesproken.
Daarin wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
Chantal heeft wel gelijk.
Het was te verwachten, deze ongelijke behandeling
oo ja als tanja der weer is durft ze niks te zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef svann het volgende:
Lieske heeft groot gelijk.
Goed dat ze dat openlijk zegt en het niet bij smoezen houdt.
Ik denk het wel, dan wordt het alleen maar logischer dat die koe niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. dat gaat niet gebeuren... censuur van big sister
Maar het concept aanpassen omdat je persee een bevalling live wil uitzenden als primeur en daar alles voor laat wijken , heeft weinig meer met BB te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, ze snapt het juist niet.
En daarom wordt ze pissig.
Als ze het begrepen heeft, zou ze niet zo verontwaardigd zijn.
Ik snap dat ze pissig is, hoor, maar dat is precies wat BB wilt
misschien is ze nu pissig genoeg om het wel te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Inca het volgende:
[..]
oo ja als tanja der weer is durft ze niks te zeggen
juist wel, dit zet iemand neer, bij de één positief, bij de ander negatief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. dat gaat niet gebeuren... censuur van big sister
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef milagro het volgende:
Precies, actie en reactie.
Wie reageert als eerste met afgunst, wie boeit het geen reet, wie zwijgt en gaat stiekem toch klagen bij BB
Sorry, De dominicaanse stoephoer heeft gewoon een punt, dit was te verwachten.
En BB bepaalt de regels, en als ze met 2 maten willen meten, doen ze dat.
Nee, sterker nog, er is geen TV-uitzending morgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
En morgen zien we natuurlijk niks terug in de TV-uitzending van Lieske's commentaar op de gang van zaken..
Ik hoop dat je gelijk hebt.,.. maar op mij komt dit over als een paniek-actie van de redactie om vooral de bb-baby te krijgen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
juist wel, dit zet iemand neer, bij de één positief, bij de ander negatief.
De reacties zijn precies wat ze willen toch?
Geef 1 iemand privileges, en de rest wordt gek
Prachtig dit
geef ze een videoband of dvd van het programma de bevallingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Davidboaz het volgende:
Talpa wil Tanja zien bevallen in dat huis, punt.
Lieske kan hoog en laag springen met haar rechtvaardigheidsgevoel en bladiebla; het zal echt geen fluit uitmaken.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
Ik snap dat ze pissig is, hoor, maar dat is precies wat BB wilt
Tanja is niet het concept, de rest is dat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Maar het concept aanpassen omdat je persee een bevalling live wil uitzenden als primeur en daar alles voor laat wijken , heeft weinig meer met BB te maken.
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Drum.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Arcee het volgende:
Chantal gaat als ze uit het huis zijn Linda uitleggen waarom ze een zwangere vrouw hebben genomen die rookt.
Nee, ze is een echte advocaat in spe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef eborn het volgende:
Voor hetzelfde geld staat er in Tanja haar contract dat ze niet kan winnen. Ze heeft het toch niet gelezen
Motherfucker yeah!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als tanja de beslissing heeft genomen om weg te gaan of te blijven, komt er dan witte rook uit de schoorsteen, of komt ze dan ineens binnen wandelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als tanja de beslissing heeft genomen om weg te gaan of te blijven, komt er dan witte rook uit de schoorsteen, of komt ze dan ineens binnen wandelen?
vastquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest even. Té zonde van je verder vaak briljante posts![]()
De bewoners zouden niet zo gereageerd hebben als Tanja nooit de intentie zou hebben gehad om het huis te verlaten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is niet het concept, de rest is dat.
Tanja is means to an end.
Hoe gaan bewoners met een zwangere vrouw om, die dus geheid ontzien gaat worden, aandacht vraagt, niet met opdrachten mee kan doen etc etc.
Nu zien we dus hoe een deel erop reageert
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Drum.![]()
Dat is waar, maar het contact met de buitenwereld toestaan is iets wat niet bij BB hoort. je bent afgesloten en alleen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is niet het concept, de rest is dat.
Tanja is means to an end.
Hoe gaan bewoners met een zwangere vrouw om, die dus geheid ontzien gaat worden, aandacht vraagt, niet met opdrachten mee kan doen etc etc.
Nu zien we dus hoe een deel erop reageert
Idd...die komt vies bruin weer terug straks van haar weekje Aruba.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
tanja zit trouwens niet in dat huisje, die gewoon thuis met mamsie op de bank die paar dagen
ze is pissed dat zij toen geen dvd mocht kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef eborn het volgende:
Het gaat Lieske helemaal niet om Big Brother of de regels, ze wil gewoon bij haar volgende huilbui haar mammie spreken.
Ging Lieske trouwens niet weg?
Dat is ze al , daarom ergeren die 2 zich ook vooral en alleen aan elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
Lieske moet eigenlijk nu ophouden met zeuren, want anders is ze zelf Tanja de Tweede.
Lieske is een huilenbalk, maar sorry, ze heeft nu gewoon gelijk!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is pissed dat zij toen geen dvd mocht kijken
Maar ze heeft m.i. gewoon gelijk.. Ja de belangen zijn groot.. maar zo verneuk je het programma en dat is zonde
tenzij milagro gelijk heeft en we gewoon verneukt worden![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Idd...die komt vies bruin weer terug straks van haar weekje Aruba.
Ik geloof niet dat dit "zomaar" een actie van Ruud was.. maarja..ik vind hem dan ook geweldig presenterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik vraag me ook af of het verklappen van het geslacht een aktie van big brother was, of ondoordachtr van ruud de wild, die toch al niet sterk presenteerd
Het is een proces geweest bij haar. Ze kwam binnen met die populaire janksmoel met een 'ik zal het ze wel effe allemaal vertellen' toen kreeg ze Chantal en Tanja over zich heen en durfde ze niet meer. Aangespoord door Rikkert, Nathalie en Roel werd dat langzaam minder (mevrouw durfde vanaf gisteren wel de mondje te roeren in een kleine groep). En nadat ze gisteren de envelop heeft gepakt, voelt ze zich helemaal weer 'het mannetje'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Lieske eerst haar smoel niet open durfde te trekken. Dan fluistert Rikkert haar in dat ze niet bang moet zijn om haar mond open te trekken en dan gaat ze ineens los.
en nogmaals Tanja valt sowieso buiten het concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het contact met de buitenwereld toestaan is iets wat niet bij BB hoort. je bent afgesloten en alleen.
We helpen je wel aan een ander deuntje:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef bemeall het volgende:Nu zit ik met dat deuntje van Dido in mijn hoofd
![]()
Kom ik natuurlijk ook niet meer vanaf
Zou ik ook zijn.. als ze het huis uit moet krijgt ze geen gratis alcohol meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef Cee het volgende:
Linda is bang dat de kijkcijfers naar beneden vliegen.
Heb je nu niet een wijntje teveel opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit "zomaar" een actie van Ruud was.. maarja..ik vind hem dan ook geweldig presenteren
precies....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
Alsof het programma stopt als Tanja eruit gaat.
Dat boeit niemand.
zou mooi zijn als we de stream van Tanja kunnen zien. dan weten we al veel meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zou mooie tv zijn als tanja nu in het huisje naar de streams zit te kijken.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
Ralph en Ingrid kennen elkaar al van voor het programma!!!!!!
Dan zou je haar dus als bewoners compleet moeten negeren, ook elke opdracht die misschien op haar van toepassing is. Ze behoord dan toch niet bij het concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef milagro het volgende:
zodra je haar niet als onderdeer vh concept beschouwt, juist omdat ze dus zwanger is, en dus minder flexibel kan zijn, dan hoef je je ook niet druk te maken om dit.
Ze werkt in een kroeg, dus daar heeft ze het wat dat betreft beter, altijd drank, niks geen rob die zit te meuten over weekbudgetten, gewoon schenken-gloep-klaar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn.. als ze het huis uit moet krijgt ze geen gratis alcohol meer
Dat zeggen ze net.quote:
En dan morgen Tanja moven en Anne erinquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb serieus een BB-dip door dat gedoe met Tanja. Dat gezeik houdt de hele boel op.
Lieske voelt zich tekort gedaan, zij heeft een dag staan janken in de badkamer en riep dat ze dood wilde en weet ik wat, en niemand kwam er voor haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Lieske eerst haar smoel niet open durfde te trekken. Dan fluistert Rikkert haar in dat ze niet bang moet zijn om haar mond open te trekken en dan gaat ze ineens los.
Helaas moest Ingrid plassen en horen we nu alleen de regen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Luister ff naar de stream met Ralph en Ingrid. Ont-ze-tend nuchtere praat. Wel boeiend maar niet zo blaaablaaablaaa geschreeuw. Heerlijk. Ik zou met die 2 wel bij de laatste 3 willen zitten.
Trailer Trash Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
TT-Tanja wat houdt dat tt in?? (miss. domme vraag hoor)
Haha thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Trailer Trash Tanja
(of Tyfus Trut Tanja)
Tyfus Tering Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
Tanja wint never nooit niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef Senna het volgende:
Waarom komt er nu niemand op het idee dat alleen Tanja kan winnen, ze maken geen schijn van kans.
Fijn he! Ik hoop zooooo dat Ralph er in blijft he...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Luister ff naar de stream met Ralph en Ingrid. Ont-ze-tend nuchtere praat. Wel boeiend maar niet zo blaaablaaablaaa geschreeuw. Heerlijk. Ik zou met die 2 wel bij de laatste 3 willen zitten.
Het is nu ook duidelijk dat veel bewoners Tanja nooit nomineren omdat ze bang zijn dat dan het programma in elkaar klapt.. op zelfs stopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef TheVulture het volgende:
En ik weet nu ook zeker dat Tanja niet weggestemd "kan" worden
Ik hoop dat het verrote longen heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
Kerngezonde dochter?? Misschien heeft het wel ademhalings moeilijkheden ofzo...het wil niet zeggen dat als een echo er goed uitziet dat meteen het kind gezond is :s
Ze is nogal gecharmeerd van Valentino Rossie, van de motorGP dus TT= TT circuit Assen motorracesquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
Met de telkens veranderende regels van BB weet je het maar nooit.quote:
ooit van manipulatie gehoord? dat kan dus wel en na vanavond ben ik er bijna zeker van dat ze in ieder geval tot de bevalling wordt behoudenquote:
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Lieske durft het ten minste het aan de kaak te stellen. Ieder ander houdt zijn bek. LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEE + puntje hoor.
Vat eens samen, als je wiltquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Denk ff na zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verrote longen heeft.
Baby![]()
Talpa![]()
Tanja![]()
Ja..treurig!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nu ook duidelijk dat veel bewoners Tanja nooit nomineren omdat ze bang zijn dat dan het programma in elkaar klapt.. op zelfs stopt.
Zeker weten! Ik vond haar al leuk, maar nu zij de enige is die er echt iets van zegt stijgt ze nog meer. En natuurlijk heeft ze 100% gelijk. Chantal is doodsbang dat het programma stopt en dat ze dan haar hoofdprijs misloopt. Dat mens mag echt samen met Tanja mee het huis uit. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Lieske durft het ten minste het aan de kaak te stellen. Ieder ander houdt zijn bek. LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEE + puntje hoor.
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verrote longen heeft.
Baby![]()
Talpa![]()
Tanja![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Senna het volgende:
[..]
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelf
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puberquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Herhalen ? Heb je die Tanja wel eens gehoord. Die Tanja die heeft last van het Remie syndroom.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!
(ik zeg dit nu voor de 3e keer, OMG ik wordt een Lieske)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef charlysilva het volgende:
Ik wordt in en buiten bed niet vrolijk hoor van Rob.![]()
een wurg contractquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef teamlead het volgende:
ze hebben dus een contract tot eind 2006......
helaas niet nee want als dat het geval was zou het nooit voor Tanja kiezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Senna het volgende:
[..]
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelf
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).quote:
Dat moet wel. Het dringt niet door bij dat achterlijke wijf die haar steeds in de rede valt. Die blijft maar verdedigen wat BB flikt, alleen maar omdat ze bang is dat het programma stopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!
(ik zeg dit nu voor de 3e keer, OMG ik wordt een Lieske)
Jij hebt zeker Lieske's "ik level niet met de groep, boehoe"-dag gemist?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Herhalen ? Heb je die Tanja wel eens gehoord. Die Tanja die heeft last van het Remie syndroom.
Als dat kind niet in der buik zat dan zat Tanja nu niet eens in dat huis !quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Denk ff na zeg.alsof die baby er wat aan kan doen.
Dit is een ander geval... Tanja zelf is niet populair bij de kijkers en zal nooit kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Met de telkens veranderende regels van BB weet je het maar nooit.
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaienquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puber
Iets dat Kingdom heet? (Ralph: Kindum....)quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).
In welk opzicht is er sprake van moeten? Iedere bewoner kan op elk moment het pand verlaten en heeft zichzelf vrijwillig opgegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Davidboaz het volgende:
Ondanks dat Tanja er zelf voor heeft gekozen om mee te doen vind ik het een slechte zaak dat een zwangere vrouw van haar leeftijd deze stress moet hebben. De eindredactrice zou zich eigenlijk de ogen uit haar kop moeten schamen.
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puber
ik gok de Plazaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).
Dat ze elkaar al van zien kenden, vreemd dat ze elkaar niet beter kenden, hoe ze tegen BB aankijken, dat Ralph hoopt er gewoon in te blijven maar dat hij de spanning wel voelt, over dat hij er als ex is ingekomen etc. Dat hij het waardeerde dat Lieske de envelop had gepakt door te zeggen: "ik heb de eerste gepakt, dan pak ik de tweede ook". Was gewoon een prettig, rustig gesprek.quote:
Simpel opgelost, betaal der schulden en stress zal als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Davidboaz het volgende:
Ondanks dat Tanja er zelf voor heeft gekozen om mee te doen vind ik het een slechte zaak dat een zwangere vrouw van haar leeftijd deze stress moet hebben. De eindredactrice zou zich eigenlijk de ogen uit haar kop moeten schamen.
Tot nu toe wint ze het niet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaien
Niet subjectief luister, Scan. Ze valt Tanja (terecht) ook aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!
Lieske heeft geen probleem met Tanja,. maar met de Big Brother luitjes. En die luisteren allemaal wel mee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaien
Bestaat die nogquote:
En gelijk heeft Lieske!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft geen probleem met Tanja,. maar met de Big Brother luitjes. En die luisteren allemaal wel mee!
LOL ... subjectief luisteren heb jij uitgevonden! Lieske kan echt nietsgoed doen in jouw ogenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Day het volgende:
[..]
Niet subjectief luister, Scan. Ze valt Tanja (terecht) ook aan.
Bij een eerlijke stemming niet nee.........................quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit is een ander geval... Tanja zelf is niet populair bij de kijkers en zal nooit kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kijk, dit zijn de interessante discussies!
![]()
[..]
En dan morgen Tanja moven en Anne erin.
Aha, thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat ze elkaar al van zien kenden, vreemd dat ze elkaar niet beter kenden, hoe ze tegen BB aankijken, dat Ralph hoopt er gewoon in te blijven maar dat hij de spanning wel voelt, over dat hij er als ex is ingekomen etc. Dat hij het waardeerde dat Lieske de envelop had gepakt door te zeggen: "ik heb de eerste gepakt, dan pak ik de tweede ook". Was gewoon een prettig, rustig gesprek.
Nee, dat is niet waar (heb net toegegeven dat ze een mooi figuur heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... subjectief luisteren heb jij uitgevonden! Lieske kan echt nietsgoed doen in jouw ogen
Ik gok op Linda.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Whehehe joost wil een circus, en 3 keer raden wie een drankcircus wil.
En wat legt doe 'heks' dan uit. Dat zij er met een ander contract ingekomen is dus dat er geen vergelijking te trekken valt. Jij die hele dagen hiermee bezig is zou dat toch ook moeten wetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!
Ik hoorde Ralph iets zeggen over "ook niet zo raar in dezelfde stad". En dan ga ik er vanuit dat hij het over Den Haag heeft.quote:
Het zou weer wat leven in de brouwerij brengen in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Dat zou gaaf zijn![]()
Dan zet ik het geluid van de streams heel hard![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Flakkie01 het volgende:
Zie net een mooie Kreet voor Rob Staan "I'm not a complete idiot ! some parts are missing!""![]()
Wel gezien, maar lieske is nog een 10-er die door meerdere min of meer werd aangevallen. lieske is naief en dat maakt haar ook gewoon puur, dat in tegenstelling tot bv chantal die haar mening aanpast aan wat ze denkt over de publieke opinie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Lieske's "ik level niet met de groep, boehoe"-dag gemist?
Trio met Ingridquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
heb jij met Rob in bed gelegen dan ?
![]()
Ralph had t erover dat hij zoveel respect had gekregen voor Lieske omdat ze de envelope had gepakt. En dat was het eigenlijk. Ingrid stemde nog wat toe., en verder ging het niet echt ergens over, niet 'saai' nergens over, maar gewoon ja lekker chill. C'est tout.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Vat eens samen, als je wilt
Ik ben dit wel weer zat nu.
Hoppa, Tanja eruit, Leroy erin, of nee, liever een onwijs lekker wijf en al die gasten in huis achter haar aan
Van Egmondquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef teamlead het volgende:
en wie is Anne?
hypocrietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Senna het volgende:
Rob zit te bidden, tanja blijf aub, blijf blijf blijf
Beter dan een slapende Rob.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Kolomo het volgende:
Wat mooi op stream 3, regen.
Dido zit/zat bij Menno op schootquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O en nog wat, wat de fuck waarom zijn Menno en Ingrid niet meer 24/7 samen?!!
Dat hoeft niet meer de opdracht is voorbij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O en nog wat, wat de fuck waarom zijn Menno en Ingrid niet meer 24/7 samen?!!
Lieske is lang niet zo naief als men denkt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wel gezien, maar lieske is nog een 10-er die door meerdere min of meer werd aangevallen. lieske is naief en dat maakt haar ook gewoon puur, dat in tegenstelling tot bv chantal die haar mening aanpast aan wat ze denkt over de publieke opinie.
Uit eindelijk winnen toch de mensen die puur zijn ook al zijn ze naief. Mijn prognose is dat Roel en Lieske ver zullen komen (Als BB het fair speeld)
Dát snap ik ook wel. Maar daarvoor waren ze ook al heel de tijd samen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer de opdracht is voorbij.
Ik ga trouwens effe stoppen met kijken , Ik ben een beetje BB moe![]()
Er valt niks te zien in het huisje. Zit gewoon niemand...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Stel jezelf nou is de vraag waarom we geen stream van het huisje krijgen. DIT IS TOCH BIG BROTHER. 24 uur per dag camera en microfoon.
We krijgen ook geen dagboekkamer, nominaties, het verblijf van Rob en de binnenkomst van Ralph te zien. Dus achquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Stel jezelf nou is de vraag waarom we geen stream van het huisje krijgen. DIT IS TOCH BIG BROTHER. 24 uur per dag camera en microfoon.
[offtopic]quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef eborn het volgende:
[..]
We krijgen ook geen dagboekkamer, nominaties, het verblijf van Rob en de binnenkomst van Ralph te zien. Dus ach
Dat is zware bullshit en dat weet je zelf ook. Lieske is het type dat dit soort dingen niet pikt. Buiten het huis had ze al veel eerder er iets van gezegd. In het huis heeft het even geduurd, maar nu is ze los. Ze brengt het soms niet altijd even handig, maar alles klopt wat ze zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef Day het volgende:
Nee, dat is niet waar (heb net toegegeven dat ze een mooi figuur heeft).
Ik vind zowel Tanja als Lieske 2 grote zeikwijven. Daarom trekt Lieske dit ook niet, want dit gaat niet om haar.
Geen idee, maar de Plaza vind ik echt zo'n tent voor hun, of die nog zo heet, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bestaat die nog. Het kan ook de Kindom Venue (adam) of Kings Place (Rdam) geweest zijn, of hadden ze het echt over Den Haag?
Hahaha. Godverdomme tanja, ik trek je oor d'raf, je hebt er toch niks aan want je luistert niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef BorTheWolf het volgende:
Tanja zender checken. Tanja zender checken. TANJA ZENDER CHECKEN GVD
Die mag niet in dat huis hoor. Die is te leukquote:
Op welk adres?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Tamaartje het volgende:
[offtopic]
ik wilde je net mailen maar ik krijg hem terug![]()
[/offtopic]
Juist.,..... niet mijn tiepjequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan er toch maar één zijn??![]()
De moeder van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan er toch maar één zijn??![]()
Ben je verliefd ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zware bullshit en dat weet je zelf ook. Lieske is het type dat dit soort dingen niet pikt. Buiten het huis had ze al veel eerder er iets van gezegd. In het huis heeft het even geduurd, maar nu is ze los. Ze brengt het soms niet altijd even handig, maar alles klopt wat ze zegt.
Ik zeg ook niet dat ze geen gelijk heeft. Net zoals ik Tanja ook wel kon begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zware bullshit en dat weet je zelf ook. Lieske is het type dat dit soort dingen niet pikt. Buiten het huis had ze al veel eerder er iets van gezegd. In het huis heeft het even geduurd, maar nu is ze los. Ze brengt het soms niet altijd even handig, maar alles klopt wat ze zegt.
Nou, Van wie?quote:
Mee eens. Het is te gek voor woorden. Dit kan echt niet en Lieske moet de anderen maar overhalen om met z'n allen naar de dbk te gaan. Dat zou een stunt zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Martijn31 het volgende:
Ik zou als overige bewoners dit simpelweg echt niet pikken, ja Lieske is een zeikwijf maar ze slaat de spijker wel op zijn kop. Het hele Big Brother concept is naar de kloten, en als dat nou voor iedereen geldt ala, maar 1 persoon wordt hier gewoon uitgefilterd en word echt op alle mogelijke manieren voorgetrokken, als ze in het huis blijft heb ik ERG sterk de neiging om vanaf dat moment BB ook niet meer te kijken want dat zou gewoon echt te absurd voor woorden zijn..
Dat bestaat inderdaad niet (meer). Ik geef hem je wel even op MSN, of wil je dat ik hem naar je MSN adres mail?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Tamaartje het volgende:
msn adres
Maar achter de schermen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die mag niet in dat huis hoor. Die is te leuk
gewoon Van die.quote:
ja hoi , waar kan ik me opgeven voor in het huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar achter de schermen dan?
Stel je voor, Anne die roept:
Menno zender checken, Menno zender checken!![]()
En: Tanja koffers pakken, Tanja koffers pakken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel je voor, Anne die roept:
Menno zender checken, Menno zender checken!![]()
En: Tanja koffers pakken, Tanja koffers pakken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |