oo ja als tanja der weer is durft ze niks te zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef svann het volgende:
Lieske heeft groot gelijk.
Goed dat ze dat openlijk zegt en het niet bij smoezen houdt.
Ik denk het wel, dan wordt het alleen maar logischer dat die koe niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. dat gaat niet gebeuren... censuur van big sister
Maar het concept aanpassen omdat je persee een bevalling live wil uitzenden als primeur en daar alles voor laat wijken , heeft weinig meer met BB te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, ze snapt het juist niet.
En daarom wordt ze pissig.
Als ze het begrepen heeft, zou ze niet zo verontwaardigd zijn.
Ik snap dat ze pissig is, hoor, maar dat is precies wat BB wilt
misschien is ze nu pissig genoeg om het wel te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Inca het volgende:
[..]
oo ja als tanja der weer is durft ze niks te zeggen
juist wel, dit zet iemand neer, bij de één positief, bij de ander negatief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. dat gaat niet gebeuren... censuur van big sister
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef milagro het volgende:
Precies, actie en reactie.
Wie reageert als eerste met afgunst, wie boeit het geen reet, wie zwijgt en gaat stiekem toch klagen bij BB
Sorry, De dominicaanse stoephoer heeft gewoon een punt, dit was te verwachten.
En BB bepaalt de regels, en als ze met 2 maten willen meten, doen ze dat.
Nee, sterker nog, er is geen TV-uitzending morgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
En morgen zien we natuurlijk niks terug in de TV-uitzending van Lieske's commentaar op de gang van zaken..
Ik hoop dat je gelijk hebt.,.. maar op mij komt dit over als een paniek-actie van de redactie om vooral de bb-baby te krijgen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
juist wel, dit zet iemand neer, bij de één positief, bij de ander negatief.
De reacties zijn precies wat ze willen toch?
Geef 1 iemand privileges, en de rest wordt gek
Prachtig dit
geef ze een videoband of dvd van het programma de bevallingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Davidboaz het volgende:
Talpa wil Tanja zien bevallen in dat huis, punt.
Lieske kan hoog en laag springen met haar rechtvaardigheidsgevoel en bladiebla; het zal echt geen fluit uitmaken.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
Ik snap dat ze pissig is, hoor, maar dat is precies wat BB wilt
Tanja is niet het concept, de rest is dat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Maar het concept aanpassen omdat je persee een bevalling live wil uitzenden als primeur en daar alles voor laat wijken , heeft weinig meer met BB te maken.
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Drum.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Arcee het volgende:
Chantal gaat als ze uit het huis zijn Linda uitleggen waarom ze een zwangere vrouw hebben genomen die rookt.
Nee, ze is een echte advocaat in spe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef eborn het volgende:
Voor hetzelfde geld staat er in Tanja haar contract dat ze niet kan winnen. Ze heeft het toch niet gelezen
Motherfucker yeah!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als tanja de beslissing heeft genomen om weg te gaan of te blijven, komt er dan witte rook uit de schoorsteen, of komt ze dan ineens binnen wandelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als tanja de beslissing heeft genomen om weg te gaan of te blijven, komt er dan witte rook uit de schoorsteen, of komt ze dan ineens binnen wandelen?
vastquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, moest even. Té zonde van je verder vaak briljante posts![]()
De bewoners zouden niet zo gereageerd hebben als Tanja nooit de intentie zou hebben gehad om het huis te verlaten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is niet het concept, de rest is dat.
Tanja is means to an end.
Hoe gaan bewoners met een zwangere vrouw om, die dus geheid ontzien gaat worden, aandacht vraagt, niet met opdrachten mee kan doen etc etc.
Nu zien we dus hoe een deel erop reageert
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Drum.![]()
Dat is waar, maar het contact met de buitenwereld toestaan is iets wat niet bij BB hoort. je bent afgesloten en alleen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is niet het concept, de rest is dat.
Tanja is means to an end.
Hoe gaan bewoners met een zwangere vrouw om, die dus geheid ontzien gaat worden, aandacht vraagt, niet met opdrachten mee kan doen etc etc.
Nu zien we dus hoe een deel erop reageert
Idd...die komt vies bruin weer terug straks van haar weekje Aruba.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
tanja zit trouwens niet in dat huisje, die gewoon thuis met mamsie op de bank die paar dagen
ze is pissed dat zij toen geen dvd mocht kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef eborn het volgende:
Het gaat Lieske helemaal niet om Big Brother of de regels, ze wil gewoon bij haar volgende huilbui haar mammie spreken.
Ging Lieske trouwens niet weg?
Dat is ze al , daarom ergeren die 2 zich ook vooral en alleen aan elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
Lieske moet eigenlijk nu ophouden met zeuren, want anders is ze zelf Tanja de Tweede.
Lieske is een huilenbalk, maar sorry, ze heeft nu gewoon gelijk!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is pissed dat zij toen geen dvd mocht kijken
Maar ze heeft m.i. gewoon gelijk.. Ja de belangen zijn groot.. maar zo verneuk je het programma en dat is zonde
tenzij milagro gelijk heeft en we gewoon verneukt worden![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Idd...die komt vies bruin weer terug straks van haar weekje Aruba.
Ik geloof niet dat dit "zomaar" een actie van Ruud was.. maarja..ik vind hem dan ook geweldig presenterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik vraag me ook af of het verklappen van het geslacht een aktie van big brother was, of ondoordachtr van ruud de wild, die toch al niet sterk presenteerd
Het is een proces geweest bij haar. Ze kwam binnen met die populaire janksmoel met een 'ik zal het ze wel effe allemaal vertellen' toen kreeg ze Chantal en Tanja over zich heen en durfde ze niet meer. Aangespoord door Rikkert, Nathalie en Roel werd dat langzaam minder (mevrouw durfde vanaf gisteren wel de mondje te roeren in een kleine groep). En nadat ze gisteren de envelop heeft gepakt, voelt ze zich helemaal weer 'het mannetje'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Lieske eerst haar smoel niet open durfde te trekken. Dan fluistert Rikkert haar in dat ze niet bang moet zijn om haar mond open te trekken en dan gaat ze ineens los.
en nogmaals Tanja valt sowieso buiten het concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het contact met de buitenwereld toestaan is iets wat niet bij BB hoort. je bent afgesloten en alleen.
We helpen je wel aan een ander deuntje:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef bemeall het volgende:Nu zit ik met dat deuntje van Dido in mijn hoofd
![]()
Kom ik natuurlijk ook niet meer vanaf
Zou ik ook zijn.. als ze het huis uit moet krijgt ze geen gratis alcohol meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef Cee het volgende:
Linda is bang dat de kijkcijfers naar beneden vliegen.
Heb je nu niet een wijntje teveel opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit "zomaar" een actie van Ruud was.. maarja..ik vind hem dan ook geweldig presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |