precies....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
Alsof het programma stopt als Tanja eruit gaat.
Dat boeit niemand.
zou mooi zijn als we de stream van Tanja kunnen zien. dan weten we al veel meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zou mooie tv zijn als tanja nu in het huisje naar de streams zit te kijken.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
Ralph en Ingrid kennen elkaar al van voor het programma!!!!!!
Dan zou je haar dus als bewoners compleet moeten negeren, ook elke opdracht die misschien op haar van toepassing is. Ze behoord dan toch niet bij het concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef milagro het volgende:
zodra je haar niet als onderdeer vh concept beschouwt, juist omdat ze dus zwanger is, en dus minder flexibel kan zijn, dan hoef je je ook niet druk te maken om dit.
Ze werkt in een kroeg, dus daar heeft ze het wat dat betreft beter, altijd drank, niks geen rob die zit te meuten over weekbudgetten, gewoon schenken-gloep-klaar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn.. als ze het huis uit moet krijgt ze geen gratis alcohol meer
Dat zeggen ze net.quote:
En dan morgen Tanja moven en Anne erinquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb serieus een BB-dip door dat gedoe met Tanja. Dat gezeik houdt de hele boel op.
Lieske voelt zich tekort gedaan, zij heeft een dag staan janken in de badkamer en riep dat ze dood wilde en weet ik wat, en niemand kwam er voor haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Lieske eerst haar smoel niet open durfde te trekken. Dan fluistert Rikkert haar in dat ze niet bang moet zijn om haar mond open te trekken en dan gaat ze ineens los.
Helaas moest Ingrid plassen en horen we nu alleen de regen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Luister ff naar de stream met Ralph en Ingrid. Ont-ze-tend nuchtere praat. Wel boeiend maar niet zo blaaablaaablaaa geschreeuw. Heerlijk. Ik zou met die 2 wel bij de laatste 3 willen zitten.
Trailer Trash Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
TT-Tanja wat houdt dat tt in?? (miss. domme vraag hoor)
Haha thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Trailer Trash Tanja
(of Tyfus Trut Tanja)
Tyfus Tering Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
Tanja wint never nooit niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef Senna het volgende:
Waarom komt er nu niemand op het idee dat alleen Tanja kan winnen, ze maken geen schijn van kans.
Fijn he! Ik hoop zooooo dat Ralph er in blijft he...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Luister ff naar de stream met Ralph en Ingrid. Ont-ze-tend nuchtere praat. Wel boeiend maar niet zo blaaablaaablaaa geschreeuw. Heerlijk. Ik zou met die 2 wel bij de laatste 3 willen zitten.
Het is nu ook duidelijk dat veel bewoners Tanja nooit nomineren omdat ze bang zijn dat dan het programma in elkaar klapt.. op zelfs stopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef TheVulture het volgende:
En ik weet nu ook zeker dat Tanja niet weggestemd "kan" worden
Ik hoop dat het verrote longen heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
Kerngezonde dochter?? Misschien heeft het wel ademhalings moeilijkheden ofzo...het wil niet zeggen dat als een echo er goed uitziet dat meteen het kind gezond is :s
Ze is nogal gecharmeerd van Valentino Rossie, van de motorGP dus TT= TT circuit Assen motorracesquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef sannuh het volgende:
Met de telkens veranderende regels van BB weet je het maar nooit.quote:
ooit van manipulatie gehoord? dat kan dus wel en na vanavond ben ik er bijna zeker van dat ze in ieder geval tot de bevalling wordt behoudenquote:
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Lieske durft het ten minste het aan de kaak te stellen. Ieder ander houdt zijn bek. LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEE + puntje hoor.
Vat eens samen, als je wiltquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aanrader
Denk ff na zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verrote longen heeft.
Baby![]()
Talpa![]()
Tanja![]()
Ja..treurig!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nu ook duidelijk dat veel bewoners Tanja nooit nomineren omdat ze bang zijn dat dan het programma in elkaar klapt.. op zelfs stopt.
Zeker weten! Ik vond haar al leuk, maar nu zij de enige is die er echt iets van zegt stijgt ze nog meer. En natuurlijk heeft ze 100% gelijk. Chantal is doodsbang dat het programma stopt en dat ze dan haar hoofdprijs misloopt. Dat mens mag echt samen met Tanja mee het huis uit. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Lieske durft het ten minste het aan de kaak te stellen. Ieder ander houdt zijn bek. LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEE + puntje hoor.
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verrote longen heeft.
Baby![]()
Talpa![]()
Tanja![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Senna het volgende:
[..]
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelf
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puberquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |