Mocht zij er echt voor 200% uit willen en Talpa houdt haar tegen, hoe graag ik ook wil dat ze gaat, vind ik dit puur schofterig omdat ze haar tegenhouden, terwijl ze ongelukkig is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij wil Tanja eruit en BB niet.
Ben het met je eens als ze weg wil dan moet je haar laten gaan.
Ze wordt nu gegijzeld en dat is niet netjes
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is helaas zo ja. Maar het is erg oneerlijk tegenover de rest.
Haar laten winnen kunnen ze echt niet maken. Zo stom zullen ze ook weer niet zijn. Het er in houden van Tanja is puur voor kijkcijfers, wereldwijde publiciteit en geld. Opzich begrijpelijk, maar nu gaan ze echt belachelijk ver.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och...
...zou me niets verbazen als BB haar nu laat winnen...
net als stoppen met rokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
We zullen Tanja zometeen over het hek zien klimmen. Dat had ze gezegd en als Tanja iets zegt dan doen ze het ook.
En dat is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Peekaboo het volgende:
wat nathalie nu doet heeft ze van BB4
Dat blijkt inderdaad maar weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was toch te verwachten ?
BB bepaalt de regels, en ook wanneer ze ervan af wilt wijken.
Ze hebben er een klap geld tegenaan gegooid, medische begeleiding etc etc.
Iedereen zei van te voren "die zwangere meid blijft er natuurlijk hoe dan ook in, ze zullen er alles aan doen om te voorkomen dat ze eruit moet of wilt"
Nu gebeurt dat dus.
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk zooitje daar zeg.
BB, lees even mee: IEDEREEN WIL HAAR ERUIT!!!!
dan zou het BB 2 wel zijn, haal alles doorelkaar, maar het kwam me heel bekend voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef milagro het volgende:
[..]
in 1 en/of 2 deden ze dit ook volgens mij., dat herinner ik me tenminste en 4 heb ik helemaal niet gevolgd .
Als die baby er eenmaal is, wordt ze helemaal niet meer genomineerd door de bewoners. Dus als ze er nog in zit als ze bevalt, dan blijft ze ook tot de finale. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was wel te verwachten. Maar ze laten Tanja nooit winnen, never. Ze laten haar bevallen en that's it. Of ze melken het nu genoeg uit en ze stoppen er een andere zwangere in. Maar dat is dan toch anders.
De kijkcijfers vallen tegen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En iedereen zit aan de buis/streams gekluisterd tot het zover is. BB zal alles doen om dat zolang mogelijk te rekken, ook al wil héél de wereld Tanja eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |