Kheb der zin inquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef lillymoon het volgende:
Hehe nog even en de reguliere uitzending komt, ik ben benieuwd...........
nee die gaat nog ff via verweggistan ofzoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef wickie het volgende:
Is die moeder er nou nod niet!?
Ja die aandacht heeft ze wel op het moment dat ze iemand kan afzeiken (Lieske van de week)quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was me eerder eigenlijk nog niet zo opgevallen maar ze (buik) toont ook 0,0% interesse in anderen.![]()
![]()
Echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Kolomo het volgende:
En Ralph is weer zo fijn geinteresseerd, en Tanja haakt weer niet in op de mogelijkheden om ook aan hem te vragen hoe hij zich voelt....
Ja bah, dan praat ze welquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die aandacht heeft ze wel op het moment dat ze iemand kan afzeiken (Liesek van de week)
![]()
Och...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]well duh, wat denk jij
iedereen kan toch meekijken ? heeft niet zoveel zin om dat te gaan verbloemen, lijkt mij
Iedereen in het huis had het er toch over, dat het zo'n mooi kindje zal worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef stil het volgende:
Tanja zegt en hoe het er uit ziet kan me niet boeie, ze zal wel mooi zijn en niet dan hou ik nog wel van haa.
Of een tweeling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef APK het volgende:
Schreeuwde iemand net over het hek: 'Tanja, het is een jongetje'?![]()
Het schijnt dat knappe ouders lelijke kindjes krijgen & andersomquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen in het huis had het er toch over, dat het zo'n mooi kindje zal worden.
Waar halen ze dat vandaan?
Tanja is niet bepaald knap, en die vriend van d'r...![]()
![]()
![]()
Maar hey zal een top combi worden![]()
Uiteraard, anders is het wel super slecht geplanedquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef AnTjUh het volgende:
ze gaat gewoon dalijk live in de uitzending van half 8 eruit
simpel
toen werd er niet zo massaal naar gratis streams gekeken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och...
...BB heeft de officiële reden dat Aldrico Amando uit BB3 gezet werd toch ook in sluiers gehuld???
Ze moet echt knokken, stress of niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
Nog maar weer een sigaretje, inmiddels ben ik wel de tel kwijt geraakt hoor
Nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Miepje01 het volgende:
Het schijnt dat knappe ouders lelijke kindjes krijgen & andersom![]()
BB3, daar keek toch helemaal niemand naar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef milagro het volgende:
[..]
toen werd er niet zo massaal naar gratis streams gekeken.
weet ik veel 15e ? 20e ? mên dat mens rookt meer dan een kolencentralequote:
Tanja, je krijgt een meisje!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Tourniquet het volgende:
Tanja: "Goed dat er een hek tussenzat, anders was ik dat wijf achterna gelopen en had 'r een paar rammen op d'r bek gegeven"
Waar ging dat over??? Iemand die wat over het hek schreeuwde??![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef APK het volgende:
Schreeuwde iemand net over het hek: 'Tanja, het is een jongetje'?![]()
Ja want Ruud en/of Bridget kunnen niet 24 per dag aan komen huppelen, die hebben ook een druk programmaquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Uiteraard, anders is het wel super slecht geplaned
Ik in ieder geval niet, allemaal van die stomme regels enzo..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef eborn het volgende:
[..]
BB3, daar keek toch helemaal niemand naar?
En meteen een nieuwe er inquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef AnTjUh het volgende:
ze gaat gewoon dalijk live in de uitzending van half 8 eruit
simpel
Arme Tanja...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:26 schreef Timon223 het volgende:
GREAT NEWS:
GEEN live uitzending, Bridget kan haar string niet vinden.... sorry, wachten tot volgende week
kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat knappe ouders lelijke kindjes krijgen & andersom![]()
Niveau slechte blanke gangstar rapper uit de States, zulke teksten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Arcee het volgende:
"Jammer dat er een hek tussen zit, anders was ik er achteraan gegaan en had ik dat wijf een knal op d'r bek gegeven"
Dan weet je gelijk waarom t allemaal zo lang duurdequote:
Zouden ze nog een reserve zwangere hebben , die wel normaal is en niet rooktquote:
Inderdaad, ze kan zichzelf niet eens goed verzorgen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Tanja, jij verdient geen kind....
Tja, ik vrees dat als die straks op bigbrother.tv gaat kijken, en vandaar op de nummer1 fansite (en vast ook andere, maar daar kom ik dan weer niet) komt en op het forum hier... dan worden die problemen alleen nog maar groter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop voor Tanja dat ze na haar debuut in bb toch echt hulp zoekt in de psychologische hoek, want dat heeft ze hard nodig
Dat zou me eerlijk gezegd helemaal niet verbazen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zouden ze nog een reserve zwangere hebben , die wel normaal is en niet rookt
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zouden ze nog een reserve zwangere hebben , die wel normaal is en niet rookt
Ja die Roel is een lucky menquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Kolomo het volgende:
Roel-Dido-Ingrid ziet er knus uit zeg.
Volgens mij hebben ze dat al de hele dag gedaan en Tanja herhaald altijd alles dus waarschijnlijk hebben ze er ook geen zin meer inquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Wokkel het volgende:
Waarom praten de andere bewoners niet of nauwelijks met of over Tanja? Zijn ze het gezeik ook zat of hebben ze een spreekverbod gekregen??
viel me ook al op. volgens mij zijn de meesten blij dat ze optieft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Wokkel het volgende:
Waarom praten de andere bewoners niet of nauwelijks met of over Tanja? Zijn ze het gezeik ook zat of hebben ze een spreekverbod gekregen??
Doe dan maar een paar zweedse of engelse vrouwtjes uit die BB. dat was beter dan die mislukte wannebe moeder die er nu in zit. Zwangerschap exploitatiequote:
Volgens mij hebben ze wel door dat ze toch niet meer naar hun luistertquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Wokkel het volgende:
Ze vertrekt gewoon 'live', dat was in BB1 ook altijd zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat ze nog vertrekt.. is haar moeder inmiddels al langs geweest?
overwerken op vrijdagavond.. hoe verzinnen ze het
Uit bezorgdheid voor het ongeboren kind hoop ik dat ze het niet doet, aan de andere kant zou ze best wel eens geschept kunnen worden door een vrachtwagen als ze al rennend naar haar crackdealer speertquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef Inca het volgende:
ze wachtten gewoon dat tanja zelf over het hek klimt dan hebben ze een goede topic
BEWOONSTER BREEKT UIT BB
ze zijn het gezeur zat, en terecht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Wokkel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt een hele foute briljante keuze van Hummie vd Tonnekreek om zo'n kansloze zwangere sloerie in het huis te droppen...
Volgens mij was het 'vroegah' ook zo dat ze dan de laatste 10 minuten inbrakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef Darklight het volgende:
huh? Een normale uitzending? Wanneer vertrekt die janksmoel nou eens
Nouja..we zullen snel zien of we hier te maken hebben met een typische Groningse koppigheid, of dat ze er straks als een winnaar inblijft. Alle bewoners hebben trouwens wel een goede reden nu om haar te nomineren: ze voelt zich duidelijk niet thuis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn het gezeur zat, en terecht.
als iemand gewoon non stop in herhaling valt, een continu ge-ja maar en toch is het zo, dan houdt het na 12 uur tegen iemand aan lullen wel op.
die luistert dan dus gewoon niet, wilt dat ook niet en dan is het zelfs bij de meest geduldige dus![]()
alleen een psych wilt dan nog naar je luisteren, maar ja, die wordt er dan ook voor betaald![]()
Is dus gewoon een oude uitzendingquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Wokkel het volgende:
TV is begonnen!
Plus dat ze dan haar 4500 euro mag houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nouja..we zullen snel zien of we hier te maken hebben met een typische Groningse koppigheid, of dat ze er straks als een winnaar inblijft. Alle bewoners hebben trouwens wel een goede reden nu om haar te nomineren: ze voelt zich duidelijk niet thuis.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Roel, Dido en Ingrid liggen er inderdaad heerlijk gezellig knus bij![]()
Ah, de uitzending nu![]()
ja, van vorig jaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dus gewoon een oude uitzending![]()
klik -> dankquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Apie74 het volgende:
Tip voor wie het nog misschien nog niet wist. Je kan de uitzending van nu op Talpa ook gewoon op Internet kijken via
http://www.garnierstreami(...)eam1.asp?rnd=4843046
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Apie74 het volgende:
Tip voor wie het nog misschien nog niet wist. Je kan de uitzending van nu op Talpa ook gewoon op Internet kijken via
http://www.garnierstreami(...)eam1.asp?rnd=4843046
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
ahhhh TROP CUTE!!!
[afbeelding]
Overdrijven is een kunstquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef Day het volgende:
Ik zie Lieske nu voor het eerst op een groot scherm en ik schrik me dood!!!!
Volgens teletekst krijgt zij nu een lesbisch meisje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
"Geen jongetje voor Tanja"
dan steek ik er nog eentje op
Nee, serieus.quote:
...en wat gebeurd er onder de dekensquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
Dido en Roel nu alleen onder een dekentje![]()
Oké, kan. Maar ik vind het wel meevallen hoor. Maar make-up maakt haar wel veel mooierquote:
Klopt niet, maar het is helaas wel zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef teamlead het volgende:
klopt het dat 2 en 4 op zwart zijn?
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooierquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oké, kan. Maar ik vind het wel meevallen hoor. Maar make-up maakt haar wel veel mooier![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk wel 4 hoor.
opnieuw opstarten doet wonderenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk wel 4 hoor.
Kijk ff in de OPquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooier!
off topic: mag ik van iemand A.U.B. de url van de site waar je alle streams zien.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooier!
off topic: mag ik van iemand A.U.B. de url van de site waar je alle streams zien.
Ingridquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef teamlead het volgende:
wie noemde hij nu een kuthoer?
quote:
thx!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef jwklopman het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:
tsja.. dramaqueen ten top..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef cpcpb het volgende:
oh kijk ze heeft zelf gezegd voor ze in BB kwam dat het haar niet uitmaakte..
Klopt, BB had ook een vrijbrief. Maar ja, Tanja hequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef cpcpb het volgende:
oh kijk ze heeft zelf gezegd voor ze in BB kwam dat het haar niet uitmaakte..
wat een kutwijf!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, BB had ook een vrijbrief. Maar ja, Tanja he
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Ik ben zelf ook 31 weken zwanger.. krijg ook meisje..
dit is GEEN prototype voor een zwangere hoor..![]()
Wees niet bang, dat idee had ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
wat een kutwijf!
HEE!! Nu heb je de verrassing voor ons verpest! Nu is al het leuk er van af!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HEE!! Nu heb je de verrassing voor ons verpest! Nu is al het leuk er van af!
Het is ook best een leuke meid, heeeeeeeeeeel somsquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef Day het volgende:
Dat is een hele andere Tanja die je ziet (in gesprek met mams). Lachte ze maar vaker, ze heeft beste een leuke lach.
hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meer
Laat het kind nu ook maar meteen geboren worden....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meer
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar wanneer kunnen we de roze muisjes komen eten?![]()
oh god nee joh.. liever niet..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laat het kind nu ook maar meteen geboren worden....
moet je wel allemaal meisjeskleding kopen...
Als John de moeder trouwens echt snel had willen halen, dan had ie een heli gestuurd. Dus tja, ik denk dat ze aan het rekken zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga jij nu ook je huis uit? Moeten we je moeder bellen, dat ze je komt halen?
Brood maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef cuall het volgende:
wat doet Naat?
Ralph weer complimentjes geven? Of Ralph z'n toilettas doorzoeken? Of Ralph achter z'n rug zwartmaken? Het moet toch wel iets met Ralph te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef cuall het volgende:
wat doet Naat?
Tanja die moet er gewoon inblijven... dat kan niet anders, het is 1 van de publiektrekkers..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Als John de moeder trouwens echt snel had willen halen, dan had ie een heli gestuurd. Dus tja, ik denk dat ze aan het rekken zijn
maar ik rook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef cpcpb het volgende:
[..]
oh god nee joh.. liever niet..
Mijn meisje heeft 4 weken groeiachterstand..
Laat die nog maar mooi even zitten..
Zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanjunk in de dbk, ben zeer benieuwd, ik denk dat ze blijft eerlijk gezegd. En voor het blijven krijgt van BB geld zodat ze haar schuld kan afbetalen en een mooie kinderkamer kan kopen. Dit ontvangt zij alleen als ze niet zelf weggaat. Als ze weggestemt word door de bewoners en het publiek krijgt ze het geld.
My 2 cents..
* teamlead googled op normale duur zwangerschapquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef cpcpb het volgende:
[..]
oh god nee joh.. liever niet..
Mijn meidje heeft gemiddeld 4 weken groeiachterstand..
Laat die nog maar mooi even zitten..
Goh wat ging ze er weer live uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef wickie het volgende:
tanja gaat er dadelijk live uit natuurlijk ze moet nu naar de dagboekkamer
Jou moest ik nog hebbenquote:
Er komt een plekje vrij in het BB huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Ruimte voor Brenda: "Joost, hier ben ik dan!"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er komt een plekje vrij in het BB huis
Met alles wat ze gisteren al gezegd heeft, is ze toch al ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef lennardn het volgende:
Maakt ze zich wel ongeloofwaardig, ze blert heel de dag dat ze weg gaat.
Dagboekkamer nog steeds, neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit tanjakkes zie dr niet meer
D'r zijn meer mensen die daar last van hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef pluisje het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat ik nou al vanaf vanmorgen 10 uur naar die streams zit te staren, en dat er eik helemaal niks gebeurd is
lol iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef pluisje het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat ik nou al vanaf vanmorgen 10 uur naar die streams zit te staren, en dat er eik helemaal niks gebeurd is
Ik gok dat ze op de A1 in de file staanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Timon223 het volgende:
Ik denk toch dat die moeder ergen in Groningen (USA, CA) zit.... het duurt wel erg lang
![]()
![]()
![]()
Jij vind Lieske een leuke meid hequote:
ja ze is mn favoquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij vind Lieske een leuke meid he
En nee, niet ontkennen
Nee, de muizen hebben het overgenomen voor een dagje. Morgen weer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef BorTheWolf het volgende:
ZIjn ze nog steeds aan het fietsen met die eieren ??![]()
"Dido, kun je met een verbandje ook vingers aan elkaar maken?"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Dr_Greene het volgende:
"Kijk uit met dat mes, Rob!!"
Nou zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Als hij je echt in elkaar slaat dan bel ik de politie, ok?![]()
* vw_caddy aait Tamaartjequote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dagboekkamer nog steeds, neem ik aan.
Oei.. dat klinkt alsquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy aait Tamaartje![]()
Anders was dezelfde aanpak nodig geweest die ik bij Falco heb toegepast![]()
ze is gewoon traag van begripquote:
Misschien zit ze al in de taxiquote:
Heeft het iets met de anale fixaties in het BB huis te maken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy aait Tamaartje![]()
Anders was dezelfde aanpak nodig geweest die ik bij Falco heb toegepast![]()
nope sorry.. kindje met groeiachterstand laten ze niet te lang zitten.. dat is zeker..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead googled op normale duur zwangerschap
Euh.. ja.. je hebt gelijk.. nog een weekje of 13
Ik schakel net in; wat is dat kind aan het doen eigenlijk?quote:
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het iets met de anale fixaties in het BB huis te maken?
Ik mis doordevil.. die zou Rob helemaal in stukjes zagenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
1. Rob :"Lieske kom eens"
Had moeten zijn :"Lieske wil je even komen"
2. Rob fluistert tegen Lieske :"Ruim dit voortaan ff op". Lieske geageerd geirriteerd.
Had moeten zijn : Rob ruimt zelf ff de kaas op en vertelt 't later die avond nog ff tegen Lieske.
quote:
Die heeft z'n lesje geleerdquote:Falco Laatste bezoek: 2 dagen, 7 uur, 47 minuten geleden
Ja die zit met haar moeder te kletsen:quote:
Je maakt er een geintje van, maar volgens mij is het nog waar ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
Tanja:"Ma ik kom eruit"
Moeder:"Nee niet doen, want ik heb ook eenschuld van 20.000, we hebben die centen nodig"
Tanja:"Ja maar ma, jij wilde dat ik zwanger werd van die antiliaan, want die had centen"
Moeder:"Nee, ik heb me vergist, hij is een sloeber"
Tanja:"dus nu moet ik toch mijn doos laten zien tijdens de bevalling"?
Moeder: "Ja, het is niet anders, we hebben de centen nodig"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
VAN WIE IS GODVERDEGODVER DIE KUTCURRY DIE NOG OP DAT TERINGAANRECHT STAAT. KAN DAT NIET GEWOON FF OPGERUIMD WORDEN STELLETJE LUIE HONDEN!!!!!!
Tot zover mijn Rob immitatie.
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Kimske het volgende:
Heb net de uitzending van half 8 gekeken, en ik vind dat BB t netjes opgelost heeft. Tanja zei dat ze spijt had dat ze toestemming gegeven had dat NL t wel mocht weten, want ze realiseerde zich niet dat dat over het hek geroepen zou kunnen worden. Ze wilde t van een bekende horen. BB liet haar met haar moeder bellen. Nou is toch wel erg aardig..
Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.
Zo is het spel en zo dient het gespeeld te worden. PUNT
Regel 14: Big Brother kan op elk moment eenzijdig de regels aanpassenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Dr_Greene het volgende:
"Kijk uit met dat mes, Rob!!"
Idd ik vind dat ze te makkelijk contact hebben gemaakt met die moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat was Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef Pinball het volgende:
D'r kroop net iets over de camera van stream 1. Ik hoop dat het een vlieg was maar het zou zomaar een kakkerlak geweest kunnen zijn. Getver!
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Je maakt er een geintje van, maar volgens mij is het nog waar ook
Ik denk dat dit Tanja " ten voeten uit is"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Cyan het volgende:
Als Tanja Big Brother toestemming geeft om aan Nederland te vertellen of ze een jongetje of een meisje krijgt moet ze nu niet lopen zeiken.
Wat kan dat wijf een drama maken van iets waar ze zelf toestemming voor geeft. Ze probeert er nu gewoon een slaatje uit te slaan door dingen te gaan eisen die niet in verhouding staan met wat er is gebeurd.
Alsof ik het verschil niet zie tussen een teefje en een kakkerlakquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die zit met haar moeder te kletsen:
Moeder:"Nee niet doen, want ik heb ook eenschuld van 20.000, we hebben die centen nodig"
Tanja:"Ja maar ma, jij wilde dat ik zwanger werd van die antiliaan, want die had centen"
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zijn er wel erg mee bezig met die exit van Tanja..
Mijn excuses, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil niet zie tussen een teefje en een kakkerlak
Zo speelt hij de opmerkingen die ze eerder maakten wel in de hand. Dat z'n moeder een hoer wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost :"Alles is te kooooooop. Ook mm moeder."
Lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijn
Idd. Het lijkt wel alsof Tanja nog net niet dood is en ze al stikkertjes aan het plakken zijn op de broeken/matras/make-up. Realiteit, dat wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijn
Nee, ik bedoel Falco 'uber lindafan'quote:
heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
LolEn dan de sigaretten (wat er nog over is), dan komen de eerste echte ruzies!
![]()
Deze Falco is geen linda fanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Falco 'uber lindafan'
Jij blij, anders had je ook een probleemquote:
Dat is wel een hele goeie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef Timon223 het volgende:
De DERDE weekopdracht:
Tanja is overgehaald door haar moeder te blijven.
Alle bewoners krijgen de opdracht alle shag en sigaretten te verstoppen zodat de snol niet meer kan roken....
prijs: 1200 Euri aan boodschappen, en een heineken thuistap met 30 vaatjes
JA! dat zou werkelijk fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef Timon223 het volgende:
De DERDE weekopdracht:
Tanja is overgehaald door haar moeder te blijven.
Alle bewoners krijgen de opdracht alle shag en sigaretten te verstoppen zodat de snol niet meer kan roken....
prijs: 1200 Euri aan boodschappen, en een heineken thuistap met 30 vaatjes
Zou ik ook doen, dat ijs is fucking lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef milagro het volgende:
Ik vond Roel net heel verliefderig kijken tijdens dat ijs eten
vond hem zelf ook wel aardig :-Dquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:33 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie!
Als Tanja een week niet rookt krijgen de rest van de bewoners een luxe week.
Als het haar niet lukt gaan de overige bewoners een maand op noodrandsoen..
volgens mij hetzelfde probleem als linda zelf 1 setje kledingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij blij, anders had je ook een probleem![]()
Die Tanja leeft van een uitkering is het dan niet zo dat ze gekort wordt als ze die 4500 euro krijgt? dan schiet ze daar ook geen flikker mee op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die zit met haar moeder te kletsen:
dat zou wel aardig zijn (ook voor ons kijkersquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef Dr_Greene het volgende:
Daarom moest Tanja wachten...
...alle familie is natuurlijk opgetrommeld en staat nu voor de deur...
...ofsoowwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |