quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt een hele foute briljante keuze van Hummie vd Tonnekreek om zo'n kansloze zwangere sloerie in het huis te droppen...
Volgens mij was het 'vroegah' ook zo dat ze dan de laatste 10 minuten inbrakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef Darklight het volgende:
huh? Een normale uitzending? Wanneer vertrekt die janksmoel nou eens
Nouja..we zullen snel zien of we hier te maken hebben met een typische Groningse koppigheid, of dat ze er straks als een winnaar inblijft. Alle bewoners hebben trouwens wel een goede reden nu om haar te nomineren: ze voelt zich duidelijk niet thuis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn het gezeur zat, en terecht.
als iemand gewoon non stop in herhaling valt, een continu ge-ja maar en toch is het zo, dan houdt het na 12 uur tegen iemand aan lullen wel op.
die luistert dan dus gewoon niet, wilt dat ook niet en dan is het zelfs bij de meest geduldige dus![]()
alleen een psych wilt dan nog naar je luisteren, maar ja, die wordt er dan ook voor betaald![]()
Is dus gewoon een oude uitzendingquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Wokkel het volgende:
TV is begonnen!
Plus dat ze dan haar 4500 euro mag houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nouja..we zullen snel zien of we hier te maken hebben met een typische Groningse koppigheid, of dat ze er straks als een winnaar inblijft. Alle bewoners hebben trouwens wel een goede reden nu om haar te nomineren: ze voelt zich duidelijk niet thuis.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Roel, Dido en Ingrid liggen er inderdaad heerlijk gezellig knus bij![]()
Ah, de uitzending nu![]()
ja, van vorig jaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dus gewoon een oude uitzending![]()
klik -> dankquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Apie74 het volgende:
Tip voor wie het nog misschien nog niet wist. Je kan de uitzending van nu op Talpa ook gewoon op Internet kijken via
http://www.garnierstreami(...)eam1.asp?rnd=4843046
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Apie74 het volgende:
Tip voor wie het nog misschien nog niet wist. Je kan de uitzending van nu op Talpa ook gewoon op Internet kijken via
http://www.garnierstreami(...)eam1.asp?rnd=4843046
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
ahhhh TROP CUTE!!!
[afbeelding]
Overdrijven is een kunstquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef Day het volgende:
Ik zie Lieske nu voor het eerst op een groot scherm en ik schrik me dood!!!!
Volgens teletekst krijgt zij nu een lesbisch meisje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
"Geen jongetje voor Tanja"
dan steek ik er nog eentje op
Nee, serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |