thx!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef jwklopman het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:
tsja.. dramaqueen ten top..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef cpcpb het volgende:
oh kijk ze heeft zelf gezegd voor ze in BB kwam dat het haar niet uitmaakte..
Klopt, BB had ook een vrijbrief. Maar ja, Tanja hequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef cpcpb het volgende:
oh kijk ze heeft zelf gezegd voor ze in BB kwam dat het haar niet uitmaakte..
wat een kutwijf!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, BB had ook een vrijbrief. Maar ja, Tanja he
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Ik ben zelf ook 31 weken zwanger.. krijg ook meisje..
dit is GEEN prototype voor een zwangere hoor..![]()
Wees niet bang, dat idee had ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
wat een kutwijf!
HEE!! Nu heb je de verrassing voor ons verpest! Nu is al het leuk er van af!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HEE!! Nu heb je de verrassing voor ons verpest! Nu is al het leuk er van af!
Het is ook best een leuke meid, heeeeeeeeeeel somsquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef Day het volgende:
Dat is een hele andere Tanja die je ziet (in gesprek met mams). Lachte ze maar vaker, ze heeft beste een leuke lach.
hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meer
Laat het kind nu ook maar meteen geboren worden....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Die hele bevalling hoeft van ons nu niet meer
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar wanneer kunnen we de roze muisjes komen eten?![]()
oh god nee joh.. liever niet..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laat het kind nu ook maar meteen geboren worden....
moet je wel allemaal meisjeskleding kopen...
Als John de moeder trouwens echt snel had willen halen, dan had ie een heli gestuurd. Dus tja, ik denk dat ze aan het rekken zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga jij nu ook je huis uit? Moeten we je moeder bellen, dat ze je komt halen?
Brood maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef cuall het volgende:
wat doet Naat?
Ralph weer complimentjes geven? Of Ralph z'n toilettas doorzoeken? Of Ralph achter z'n rug zwartmaken? Het moet toch wel iets met Ralph te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef cuall het volgende:
wat doet Naat?
Tanja die moet er gewoon inblijven... dat kan niet anders, het is 1 van de publiektrekkers..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Als John de moeder trouwens echt snel had willen halen, dan had ie een heli gestuurd. Dus tja, ik denk dat ze aan het rekken zijn
maar ik rook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef cpcpb het volgende:
[..]
oh god nee joh.. liever niet..
Mijn meisje heeft 4 weken groeiachterstand..
Laat die nog maar mooi even zitten..
Zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanjunk in de dbk, ben zeer benieuwd, ik denk dat ze blijft eerlijk gezegd. En voor het blijven krijgt van BB geld zodat ze haar schuld kan afbetalen en een mooie kinderkamer kan kopen. Dit ontvangt zij alleen als ze niet zelf weggaat. Als ze weggestemt word door de bewoners en het publiek krijgt ze het geld.
My 2 cents..
* teamlead googled op normale duur zwangerschapquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:06 schreef cpcpb het volgende:
[..]
oh god nee joh.. liever niet..
Mijn meidje heeft gemiddeld 4 weken groeiachterstand..
Laat die nog maar mooi even zitten..
Goh wat ging ze er weer live uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef wickie het volgende:
tanja gaat er dadelijk live uit natuurlijk ze moet nu naar de dagboekkamer
Jou moest ik nog hebbenquote:
Er komt een plekje vrij in het BB huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef cpcpb het volgende:
[..]
wat een kutwijf!
Ruimte voor Brenda: "Joost, hier ben ik dan!"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er komt een plekje vrij in het BB huis
Met alles wat ze gisteren al gezegd heeft, is ze toch al ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef lennardn het volgende:
Maakt ze zich wel ongeloofwaardig, ze blert heel de dag dat ze weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |