Dagboekkamer nog steeds, neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit tanjakkes zie dr niet meer
D'r zijn meer mensen die daar last van hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef pluisje het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat ik nou al vanaf vanmorgen 10 uur naar die streams zit te staren, en dat er eik helemaal niks gebeurd is
lol iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef pluisje het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat ik nou al vanaf vanmorgen 10 uur naar die streams zit te staren, en dat er eik helemaal niks gebeurd is
Ik gok dat ze op de A1 in de file staanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Timon223 het volgende:
Ik denk toch dat die moeder ergen in Groningen (USA, CA) zit.... het duurt wel erg lang
![]()
![]()
![]()
Jij vind Lieske een leuke meid hequote:
ja ze is mn favoquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij vind Lieske een leuke meid he
En nee, niet ontkennen
Nee, de muizen hebben het overgenomen voor een dagje. Morgen weer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef BorTheWolf het volgende:
ZIjn ze nog steeds aan het fietsen met die eieren ??![]()
"Dido, kun je met een verbandje ook vingers aan elkaar maken?"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Dr_Greene het volgende:
"Kijk uit met dat mes, Rob!!"
Nou zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Als hij je echt in elkaar slaat dan bel ik de politie, ok?![]()
* vw_caddy aait Tamaartjequote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dagboekkamer nog steeds, neem ik aan.
Oei.. dat klinkt alsquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy aait Tamaartje![]()
Anders was dezelfde aanpak nodig geweest die ik bij Falco heb toegepast![]()
ze is gewoon traag van begripquote:
Misschien zit ze al in de taxiquote:
Heeft het iets met de anale fixaties in het BB huis te maken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy aait Tamaartje![]()
Anders was dezelfde aanpak nodig geweest die ik bij Falco heb toegepast![]()
nope sorry.. kindje met groeiachterstand laten ze niet te lang zitten.. dat is zeker..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead googled op normale duur zwangerschap
Euh.. ja.. je hebt gelijk.. nog een weekje of 13
Ik schakel net in; wat is dat kind aan het doen eigenlijk?quote:
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het iets met de anale fixaties in het BB huis te maken?
Ik mis doordevil.. die zou Rob helemaal in stukjes zagenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
1. Rob :"Lieske kom eens"
Had moeten zijn :"Lieske wil je even komen"
2. Rob fluistert tegen Lieske :"Ruim dit voortaan ff op". Lieske geageerd geirriteerd.
Had moeten zijn : Rob ruimt zelf ff de kaas op en vertelt 't later die avond nog ff tegen Lieske.
quote:
Die heeft z'n lesje geleerdquote:Falco Laatste bezoek: 2 dagen, 7 uur, 47 minuten geleden
Ja die zit met haar moeder te kletsen:quote:
Je maakt er een geintje van, maar volgens mij is het nog waar ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
Tanja:"Ma ik kom eruit"
Moeder:"Nee niet doen, want ik heb ook eenschuld van 20.000, we hebben die centen nodig"
Tanja:"Ja maar ma, jij wilde dat ik zwanger werd van die antiliaan, want die had centen"
Moeder:"Nee, ik heb me vergist, hij is een sloeber"
Tanja:"dus nu moet ik toch mijn doos laten zien tijdens de bevalling"?
Moeder: "Ja, het is niet anders, we hebben de centen nodig"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
VAN WIE IS GODVERDEGODVER DIE KUTCURRY DIE NOG OP DAT TERINGAANRECHT STAAT. KAN DAT NIET GEWOON FF OPGERUIMD WORDEN STELLETJE LUIE HONDEN!!!!!!
Tot zover mijn Rob immitatie.
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Kimske het volgende:
Heb net de uitzending van half 8 gekeken, en ik vind dat BB t netjes opgelost heeft. Tanja zei dat ze spijt had dat ze toestemming gegeven had dat NL t wel mocht weten, want ze realiseerde zich niet dat dat over het hek geroepen zou kunnen worden. Ze wilde t van een bekende horen. BB liet haar met haar moeder bellen. Nou is toch wel erg aardig..
Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.
Zo is het spel en zo dient het gespeeld te worden. PUNT
Regel 14: Big Brother kan op elk moment eenzijdig de regels aanpassenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
Nee. niet aardig. Het is tegen de regels in om contact met de buitenwereld te hebben.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef Dr_Greene het volgende:
"Kijk uit met dat mes, Rob!!"
Idd ik vind dat ze te makkelijk contact hebben gemaakt met die moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat was Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef Pinball het volgende:
D'r kroop net iets over de camera van stream 1. Ik hoop dat het een vlieg was maar het zou zomaar een kakkerlak geweest kunnen zijn. Getver!
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Je maakt er een geintje van, maar volgens mij is het nog waar ook
Ik denk dat dit Tanja " ten voeten uit is"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Cyan het volgende:
Als Tanja Big Brother toestemming geeft om aan Nederland te vertellen of ze een jongetje of een meisje krijgt moet ze nu niet lopen zeiken.
Wat kan dat wijf een drama maken van iets waar ze zelf toestemming voor geeft. Ze probeert er nu gewoon een slaatje uit te slaan door dingen te gaan eisen die niet in verhouding staan met wat er is gebeurd.
Alsof ik het verschil niet zie tussen een teefje en een kakkerlakquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die zit met haar moeder te kletsen:
Moeder:"Nee niet doen, want ik heb ook eenschuld van 20.000, we hebben die centen nodig"
Tanja:"Ja maar ma, jij wilde dat ik zwanger werd van die antiliaan, want die had centen"
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zijn er wel erg mee bezig met die exit van Tanja..
Mijn excuses, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil niet zie tussen een teefje en een kakkerlak
Zo speelt hij de opmerkingen die ze eerder maakten wel in de hand. Dat z'n moeder een hoer wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost :"Alles is te kooooooop. Ook mm moeder."
Lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijn
Idd. Het lijkt wel alsof Tanja nog net niet dood is en ze al stikkertjes aan het plakken zijn op de broeken/matras/make-up. Realiteit, dat wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
De buit wordt al verdeeld. Zo zal het matras wel aan de beurt zijn
Nee, ik bedoel Falco 'uber lindafan'quote:
heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
LolEn dan de sigaretten (wat er nog over is), dan komen de eerste echte ruzies!
![]()
Deze Falco is geen linda fanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Falco 'uber lindafan'
Jij blij, anders had je ook een probleemquote:
Dat is wel een hele goeie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef Timon223 het volgende:
De DERDE weekopdracht:
Tanja is overgehaald door haar moeder te blijven.
Alle bewoners krijgen de opdracht alle shag en sigaretten te verstoppen zodat de snol niet meer kan roken....
prijs: 1200 Euri aan boodschappen, en een heineken thuistap met 30 vaatjes
JA! dat zou werkelijk fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef Timon223 het volgende:
De DERDE weekopdracht:
Tanja is overgehaald door haar moeder te blijven.
Alle bewoners krijgen de opdracht alle shag en sigaretten te verstoppen zodat de snol niet meer kan roken....
prijs: 1200 Euri aan boodschappen, en een heineken thuistap met 30 vaatjes
Zou ik ook doen, dat ijs is fucking lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef milagro het volgende:
Ik vond Roel net heel verliefderig kijken tijdens dat ijs eten
vond hem zelf ook wel aardig :-Dquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:33 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie!
Als Tanja een week niet rookt krijgen de rest van de bewoners een luxe week.
Als het haar niet lukt gaan de overige bewoners een maand op noodrandsoen..
volgens mij hetzelfde probleem als linda zelf 1 setje kledingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij blij, anders had je ook een probleem![]()
Die Tanja leeft van een uitkering is het dan niet zo dat ze gekort wordt als ze die 4500 euro krijgt? dan schiet ze daar ook geen flikker mee op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die zit met haar moeder te kletsen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |