Welke?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef Tha_T het volgende:
Nou, ik heb iig een muziekje voor Tanja als ze weggaat
Zoals het hoort na al haar zwakke gelul, ze is het krijgen van een kind niet waard met dat soort opmerkingen !quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef Joenes het volgende:
Ze lijken Tanja nu allemaal te negeren...
Daaaaar gaaaaat zequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hou eens op met zingen zeg.
Ze wachten tot van de spanning spontaan haar vliezen nu al brekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Sasami het volgende:
Pff wat duurt dat nog lang zeg voordat Tanja een gesprek krijgt.........
met de bus duurt het langer hequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef harrie1 het volgende:
hoelang is het rijden van grun naar aalsmeer?
de hele bubs zou er al moeten zijn toch??
T is net niet dat ze onder politiebegeleiding komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef harrie1 het volgende:
Ze moeten eerst iemand zien te charteren met een auto... dan weer iemand die de benzine kan betalen... en vervolgens drie keer op de Wegenwacht wachten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef harrie1 het volgende:
1.5 / 2 uur ongeveer dus ja ze zouder er al moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef harrie1 het volgende:
Zou jij je haasten als je wist wie er in dit geval stond te wachten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef harrie1 het volgende:
omdat je hem anders gewoonweg niet ziet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Dynabite het volgende:
Waarom heeft die rikkert toch steeds een ijsmuts op?
Hummie is aan het pinnen en het duurt effe om een ton uit zo'n automaat te trekken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Sasami het volgende:
Pff wat duurt dat nog lang zeg voordat Tanja een gesprek krijgt.........
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie is aan het pinnen en het duurt effe om een ton uit zo'n automaat te trekken.
Westside Story was hetquote:
Anders is tie helemaal zo onzichtbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Dynabite het volgende:
Waarom heeft die rikkert toch steeds een ijsmuts op?
Ze hadden het over de navelstreng.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef Gia het volgende:
Wie was dat nou gisteravond die zei dat ze de navel van de baby zag?
Een baby heeft nog geen navel, daar zit nu nog wat bedrading aan vast.
Nee hoor, iemand riep: oh kijk, daar zit de navel!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden het over de navelstreng.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand riep: oh kijk, daar zit de navel!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef itsme het volgende:
en ze komt straks met de mededeling dat ze toch maar blijft
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef BBscanner het volgende:
Gesprek in de DBK![]()
Hummie; Tanja we bieden je 10 sloffen sigaretten aan! Blijf je dan?
Tanja; Ok maar wel je handen wassen als je de baby aanraakt
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef BBscanner het volgende:
Gesprek in de DBK![]()
Hummie; Tanja we bieden je 10 sloffen sigaretten aan! Blijf je dan?
Tanja; Ok maar wel je handen wassen als je de baby aanraakt
Dat hoop ik. Aan moeder noch kind is volgens mij nog iets te redden, dus hoewel ik best medelijden heb met ze kunnen ze net zo goed nog voor wat vermaak zorgen hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef itsme het volgende:
en ze komt straks met de mededeling dat ze toch maar blijft
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de echo nog een goed bekeken, maar volgens mij is het toch een jongetje hoor
[afbeelding]
nuhquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of er nu nog mensen zijn die de streams even uitzetten?
Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij dezequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of er nu nog mensen zijn die de streams even uitzetten?
Dan schakelt ze over op 'fluister-mode'quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef elskreeft het volgende:
Keuken weer geluid: uiteraard weer Chantal in de roddelmodus (dan wordt 'r stem altijd wat minder schel)
Je bent de 2e vandaag geloof ik, dankjewelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij deze![]()
hahahhahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de echo nog een goed bekeken, maar volgens mij is het toch een jongetje hoor
[afbeelding]
Ze zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Chantal en Roel aan het roddellen
jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm, ik heb nergens geluid? Ligt dat aan mij?
Dat is waar. En daarnaast wordt er de komende dagen toch over niets anders gesprokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef itsme het volgende:
ach misterdre, je weet toch wel hoe het afloopt?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
\quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
Inderdaad: waarom heeft NIEMAND dit haar gisteravond of vandaag gezegd??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja
en dan gevolgd door: Leg het maar aan de kant, de verassing is er af nu!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef misterDre het volgende:
Intressant gesprek nu
Ik begreep juist van Roel dat hij dat gisteravond tegen haar had gezegd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Vraag me alleen af waarom ie het dan niet tegen haar zegt?
Ze kunnen het wel voor haar beter vinden dat ze nog een tijdje blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Nu ze er uit wil zeggen ze pas wat ze werkelijk over dr vinden. Niet tegen haar persoonlijk natuurlijk, want dan zeg je natuurlijk dat je moet blijven enzo
heeft hij tegen haar gezegd gisterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Roel heeft dat vanacht herhaardelijk gezegt..hij heeft al die tijd met haar toen gekletst, maar kwam er no way doorheen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
Dat heeft hij al gedaan ventjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zeg het recht in haar gezicht schijnheilig ventje.![]()
![]()
Hij vertelde toch juist dat hij dat tegen haar zei?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moeten eerst iemand zien te charteren met een auto... dan weer iemand die de benzine kan betalen... en vervolgens drie keer op de Wegenwacht wachten...
Dat kan dus nog wel even duren.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb m'n contract wel gelezen![]()
Ik hoop dat ie nog een fijne laatste 6 dagen heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
[afbeelding]
toch wel schattig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:45 schreef Gert het volgende:
Linda: "zolang as dur alkoo hol bestelt wor ben ik tevreeje."
anders wel van het "gewoon jezelf zijn" en alle varianten daaropquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
Ik word wel moe van de zin dat "We niet weten wat het Nederlandse volk er van vindt".
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ik hoorde het ja, een echte barvrouw hè...
Die keer dan dat ze na dat rantsoen die fles champagne kregen... De totaal hysterische reactie van Lindaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Waarom zie ik dat allemaal niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:49 schreef la.femme.nikita het volgende:
DE BUIK in beeld!
ze moet op dr moeder wachten voor een gesprek
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Drank voeren aan Natte Lie bespringt ze mischien onze stoere blusser eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy worden
Nou dan weet je wel hoe laat het is...
666quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
op welke stream in tanja nu te zien?
doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:50 schreef Darklight het volgende:
Straks blijft die teringhoer er alsnog in![]()
![]()
Ze houdt ook wel van een snuifje heb ik gehoord. ;-)quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy worden
Nou dan weet je wel hoe laat het is...
Van wie dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ze houdt ook wel van een snuifje heb ik gehoord. ;-)
Het lijkt net alsof je verbaasd bent...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb ZWAAR het vermoeden dat Tanja blijft.
Hopelijk schiet mijn mensenkennis tekort om dit goed in te kunnen schatten.
Maar ik heb zo het vermoeden dat deze dramaqueen heel goed aanvoelt dat BB tot op zekere hoogte chantabel is. Ze speelt hoog spel, puur om in het middelpunt te kunnen staan en zich te wentelen in alle aandacht, maar ze is niet wérkelijk van plan om te gaan.
Ze laat zich "ompraten".
Ik mag haar toch wel een teringhoer vindenquote:
De wens was de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je verbaasd bent...
via via.. Alleen als anderen het om haar heen ook doen hoor;-)quote:
En ik heb het angstige vermoeden dat je wel eens gelik kunt hebben. Ze halen alles uit de kast. Ze mag nu zelfs oog in oog met haar moeder praten, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Klopt helemaal.Daar is ze mee bezig.Die vertrekt nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Hopelijk schiet mijn mensenkennis tekort om dit goed in te kunnen schatten.
Maar ik heb zo het vermoeden dat deze dramaqueen heel goed aanvoelt dat BB tot op zekere hoogte chantabel is. Ze speelt hoog spel, puur om in het middelpunt te kunnen staan en zich te wentelen in alle aandacht, maar ze is niet wérkelijk van plan om te gaan.
Ze laat zich "ompraten".
vind ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Martijn31 het volgende:
Als ze haar moeder mag zien dan moet ze helemaal oprotten want dan zijn dus echt alle regels totaal nutteloos geworden
Wie had haar nou opgegeven eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Martijn31 het volgende:
Als ze haar moeder mag zien dan moet ze helemaal oprotten want dan zijn dus echt alle regels totaal nutteloos geworden
whoahahaha Gertquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
Rob vreet je mond leeg voordat je begint te balken, vieze ranzige beer met je kijk-mij-eens-een-toffe-jongen-sijn mokumse pauper-accent.
haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Wie had haar nou opgegeven eigenlijk?
Was dat haar moeder of vader?
Af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit dat keyboard van Gertquote:
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kan er niet meer opkomen
Tja en dan valt het opquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit dat keyboard van Gert
Ooh nee de streams heb ik wel ik wil gewon de reacties lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef Inca het volgende:
[..]
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
O god Dat doet me aan dezeuree denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef Showtime het volgende:
Tijdens beide live uitzendingen stond Tanja centraal. Eerst de vader van haar kind waar ze mee mocht communiceren, toen die echo.
Volgende week haar hond in de studio!
Dat zâw best nôg welles kennuh gebeurah in dah toekoms, Ralph is best weh lâw...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Drank voeren aan Natte Lie bespringt ze mischien onze stoere blusser eens.![]()
Heeft Rikkert een tijgerprintmotief onderbroekquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Een aantal bewoners bezig met de wekelijkse bestelling
[afbeelding]
Heeft ie gedaan, gisterochtend 6:00, live gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Als ze horen dat Tanja haar moeder heeft mogen zien wel denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef GraafD het volgende:
Zouden die andere 12 gasten nou niet doorhebben dat ze gewoon decorstukken zijn
Dezeuree flikte nog dingen met de bewoners. Tanja doet echt geen fuck, behalve over zichzelf praten. Als Tanja blijft, dan weten we wat het onderwerp gaat zijn de komende 8 weken of meer. Iedere dag weer geklaag over harde buiken, Rob die heel begrijpend haar geklaag aanhoort en meer van dat soort ongein.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef itsme het volgende:
[..]
O god Dat doet me aan dezeuree denken
alsjeblieft zeg![]()
en aan die die rare oranje mutsquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Rikkert aan die rooie striemen op z'n rug
Lieske: Sandwich spread is zóóó lekker...
Er moet inderdaad meer alcohol in dat huis gegoten worden..saai nu :/quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Staat er al bier,wijn en champagne op het lijstje?
Kan ze mooi bij de Tokkies gaan wonenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
bleeeh....van mij mag ze oprotten. Als ik in dat huis had gezeten had ik haar er meteen uitgestemd.
Vind zwangere vrouwen die roken al erg...en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam...over die kop maar niet te spreken....en dan wat ze uitblaat.....
BB krijgt nu wel aandacht maar ze zouden de maatschappij een eer bewijzen door haar er nu uit te slingeren.....back to the gutterr
Tja, je moet een beetje opvallen hè als een Rikkert, die naam geef je je kind niet zomaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
en aan die die rare oranje muts
Het is fucking zomer![]()
Een aso lichaam..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
bleeeh....van mij mag ze oprotten. Als ik in dat huis had gezeten had ik haar er meteen uitgestemd.
Vind zwangere vrouwen die roken al erg...en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam...over die kop maar niet te spreken....en dan wat ze uitblaat.....
BB krijgt nu wel aandacht maar ze zouden de maatschappij een eer bewijzen door haar er nu uit te slingeren.....back to the gutterr
Wat is een aso-lichaam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam
Dat is het gevolg van heel veel roken,drinken,blowen,snuiven en slikkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
Welke stream?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Chantal praat weer op Tanja in
Lekker kortzichtigquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Er zijn ook mensen die vandaag te horen krijgen dat hun kindje zal sterven."
weet je scan. ik heb met allemaal nog niet veel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dezeuree flikte nog dingen met de bewoners. Tanja doet echt geen fuck, behalve over zichzelf praten. Als Tanja blijft, dan weten we wat het onderwerp gaat zijn de komende 8 weken of meer. Iedere dag weer geklaag over harde buiken, Rob die heel begrijpend haar geklaag aanhoort en meer van dat soort ongein.
BB UK was dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef itsme het volgende:
[..]
weet je scan. ik heb met allemaal nog niet veel.
denk dat dat aan mij ligt, omdat ik nu ook alle andere BB's kan bekijken en heb bekeken (BB Aussie en BB UK) maar ik vind een zwangere in huis niets aan.
Alle aandacht gaat inderdaad naar haar, in de live b.v, ontzettend saai.![]()
en die RobOok al irritant
dus van mij mag ze weg.maar ik weet zeker dat ze gewoon blijft.
is er ooit iemand weg gegaan nadat ze een gesprek met Hummie hadden?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig![]()
Al die potentiële tienerhoertjes die staan te trappelen om zich net als Tanja door een kansloze behanger vol te laten blaffen kunnen misschien nog wat leren van dit stuk uitschot wat in BB zit. Hopelijk werkt dat een beetje afschrikwekkend en kan zo de groei van de lowlife tokkiepopulatie wat beperkt worden.
Scheelt ons weer wat belasting![]()
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.quote:
Hoewel ik ook niet echt enthousiast ben over 'de manier' waarop dit gegaan is, vind ik dit zo onnoemelijk overdreven. Ze doet net alsof ze te horen heeft gekregen dat haar kindje zwaar gehandicapt isquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit in het huis omdat ze een leuke zwangerschap wilde... en dat is nu verpest.
Voor het eerst in haar leven denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze wil nog steeds weg ze heeft wel doorzettings vermogen die Tanja![]()
Tanja weg... Linda eruit.... Lieske 2 stemmen minderquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou Linda, maak je Brabantse borst maar nat want jij vliegt eruit donderdag, maar dat kan haar zogenaamd niks schelen, tuurlijk...
Ah, mja ik heb het idee dat ze er niet-zwanger heus wel aardig uitziet.. Maar dat weten we niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.
JA!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef Jumparound het volgende:
omg!?!? weet die takke takke takke ^*#&$ DAN OVERAL OVER TE ZEIKEN?!?
Dus een aso lichaam is een lichaam met een vage lage kont, beetje wit en log (je kleding kenmerken tellen niet mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.
Lieske zit "in principe" al bij de laatste 3 als ze zo gezellig blijft, wat een schatje die liesepiesquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja weg... Linda eruit.... Lieske 2 stemmen minder
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef bLoNdYmYl het volgende:
wat een domme opmerking (volgens mij rob): geen tampons bestellen, gewoon iedereen doorslikken (de pil). wat een domme mannenpraat..
quote:
Is dat die neger?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leroy wordt dus de nieuwe bewoner als Tanja straks vertrekt, leuke wending...
sukkel? Ik zeg niet dat de aso lichamen crimineel zijn en generaliseren doe ik al helemaal niet. Ik zeg alleen dat haar uiterlijk me niet zo kan bekoren....zeker niet in combinatie met haar gedrag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus een aso lichaam is een lichaam met een vage lage kont, beetje wit en log (je kleding kenmerken tellen niet mee natuurlijk.
Goh.Ik ga eens op Tanja's kont letten dan![]()
Handig dat je boeven kan herkennen aan dicht bijeen staande ogen en doorlopende wenkbrauwen trouwens hè?
Sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |