Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij dezequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of er nu nog mensen zijn die de streams even uitzetten?
Dan schakelt ze over op 'fluister-mode'quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef elskreeft het volgende:
Keuken weer geluid: uiteraard weer Chantal in de roddelmodus (dan wordt 'r stem altijd wat minder schel)
Je bent de 2e vandaag geloof ik, dankjewelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij deze![]()
hahahhahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de echo nog een goed bekeken, maar volgens mij is het toch een jongetje hoor
[afbeelding]
Ze zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Chantal en Roel aan het roddellen
jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm, ik heb nergens geluid? Ligt dat aan mij?
Dat is waar. En daarnaast wordt er de komende dagen toch over niets anders gesprokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef itsme het volgende:
ach misterdre, je weet toch wel hoe het afloopt?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
\quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
Inderdaad: waarom heeft NIEMAND dit haar gisteravond of vandaag gezegd??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja
en dan gevolgd door: Leg het maar aan de kant, de verassing is er af nu!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef misterDre het volgende:
Intressant gesprek nu
Ik begreep juist van Roel dat hij dat gisteravond tegen haar had gezegd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Vraag me alleen af waarom ie het dan niet tegen haar zegt?
Ze kunnen het wel voor haar beter vinden dat ze nog een tijdje blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Nu ze er uit wil zeggen ze pas wat ze werkelijk over dr vinden. Niet tegen haar persoonlijk natuurlijk, want dan zeg je natuurlijk dat je moet blijven enzo
heeft hij tegen haar gezegd gisterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Roel heeft dat vanacht herhaardelijk gezegt..hij heeft al die tijd met haar toen gekletst, maar kwam er no way doorheen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
Dat heeft hij al gedaan ventjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zeg het recht in haar gezicht schijnheilig ventje.![]()
![]()
Hij vertelde toch juist dat hij dat tegen haar zei?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moeten eerst iemand zien te charteren met een auto... dan weer iemand die de benzine kan betalen... en vervolgens drie keer op de Wegenwacht wachten...
Dat kan dus nog wel even duren.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb m'n contract wel gelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |