quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef misterDre het volgende:
Intressant gesprek nu
Ik begreep juist van Roel dat hij dat gisteravond tegen haar had gezegd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Vraag me alleen af waarom ie het dan niet tegen haar zegt?
Ze kunnen het wel voor haar beter vinden dat ze nog een tijdje blijft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Nu ze er uit wil zeggen ze pas wat ze werkelijk over dr vinden. Niet tegen haar persoonlijk natuurlijk, want dan zeg je natuurlijk dat je moet blijven enzo
heeft hij tegen haar gezegd gisterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Roel heeft dat vanacht herhaardelijk gezegt..hij heeft al die tijd met haar toen gekletst, maar kwam er no way doorheen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
Dat heeft hij al gedaan ventjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zeg het recht in haar gezicht schijnheilig ventje.![]()
![]()
Hij vertelde toch juist dat hij dat tegen haar zei?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm ja ik heb inmiddels het geluid aangezet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moeten eerst iemand zien te charteren met een auto... dan weer iemand die de benzine kan betalen... en vervolgens drie keer op de Wegenwacht wachten...
Dat kan dus nog wel even duren.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb m'n contract wel gelezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |