Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij dezequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of er nu nog mensen zijn die de streams even uitzetten?
Dan schakelt ze over op 'fluister-mode'quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef elskreeft het volgende:
Keuken weer geluid: uiteraard weer Chantal in de roddelmodus (dan wordt 'r stem altijd wat minder schel)
Je bent de 2e vandaag geloof ik, dankjewelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand je vandaag al bedankt had voor je icon, anders bij deze![]()
hahahhahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de echo nog een goed bekeken, maar volgens mij is het toch een jongetje hoor
[afbeelding]
Ze zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Chantal en Roel aan het roddellen
jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm, ik heb nergens geluid? Ligt dat aan mij?
Dat is waar. En daarnaast wordt er de komende dagen toch over niets anders gesprokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef itsme het volgende:
ach misterdre, je weet toch wel hoe het afloopt?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
\quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef pluisje het volgende:
Zo, ik vind met name Roel daar hele rake dingen zeggen.
'Na de bevalling weet je het geslacht toch ook, vind je het daarna dan ook niet leuk meer?'
Inderdaad: waarom heeft NIEMAND dit haar gisteravond of vandaag gezegd??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja
en dan gevolgd door: Leg het maar aan de kant, de verassing is er af nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |