De wens was de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je verbaasd bent...
via via.. Alleen als anderen het om haar heen ook doen hoor;-)quote:
En ik heb het angstige vermoeden dat je wel eens gelik kunt hebben. Ze halen alles uit de kast. Ze mag nu zelfs oog in oog met haar moeder praten, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb ZWAAR het vermoeden dat Tanja blijft.
Klopt helemaal.Daar is ze mee bezig.Die vertrekt nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb ZWAAR het vermoeden dat Tanja blijft.
Hopelijk schiet mijn mensenkennis tekort om dit goed in te kunnen schatten.
Maar ik heb zo het vermoeden dat deze dramaqueen heel goed aanvoelt dat BB tot op zekere hoogte chantabel is. Ze speelt hoog spel, puur om in het middelpunt te kunnen staan en zich te wentelen in alle aandacht, maar ze is niet wérkelijk van plan om te gaan.
Ze laat zich "ompraten".
vind ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Martijn31 het volgende:
Als ze haar moeder mag zien dan moet ze helemaal oprotten want dan zijn dus echt alle regels totaal nutteloos geworden
Wie had haar nou opgegeven eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Martijn31 het volgende:
Als ze haar moeder mag zien dan moet ze helemaal oprotten want dan zijn dus echt alle regels totaal nutteloos geworden
whoahahaha Gertquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
Rob vreet je mond leeg voordat je begint te balken, vieze ranzige beer met je kijk-mij-eens-een-toffe-jongen-sijn mokumse pauper-accent.
haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Wie had haar nou opgegeven eigenlijk?
Was dat haar moeder of vader?
Af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit dat keyboard van Gertquote:
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kan er niet meer opkomen
Tja en dan valt het opquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Af en toe komt er wel eens iets zinnigs uit dat keyboard van Gert
Ooh nee de streams heb ik wel ik wil gewon de reacties lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef Inca het volgende:
[..]
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
O god Dat doet me aan dezeuree denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef Showtime het volgende:
Tijdens beide live uitzendingen stond Tanja centraal. Eerst de vader van haar kind waar ze mee mocht communiceren, toen die echo.
Volgende week haar hond in de studio!
Dat zâw best nôg welles kennuh gebeurah in dah toekoms, Ralph is best weh lâw...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Drank voeren aan Natte Lie bespringt ze mischien onze stoere blusser eens.![]()
Heeft Rikkert een tijgerprintmotief onderbroekquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Een aantal bewoners bezig met de wekelijkse bestelling
[afbeelding]
Heeft ie gedaan, gisterochtend 6:00, live gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Vraag me alleen af waarom ie het dan niet tegen haar zegt?
Als ze horen dat Tanja haar moeder heeft mogen zien wel denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef GraafD het volgende:
Zouden die andere 12 gasten nou niet doorhebben dat ze gewoon decorstukken zijn
Dezeuree flikte nog dingen met de bewoners. Tanja doet echt geen fuck, behalve over zichzelf praten. Als Tanja blijft, dan weten we wat het onderwerp gaat zijn de komende 8 weken of meer. Iedere dag weer geklaag over harde buiken, Rob die heel begrijpend haar geklaag aanhoort en meer van dat soort ongein.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef itsme het volgende:
[..]
O god Dat doet me aan dezeuree denken
alsjeblieft zeg![]()
en aan die die rare oranje mutsquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Rikkert aan die rooie striemen op z'n rug
Lieske: Sandwich spread is zóóó lekker...
Er moet inderdaad meer alcohol in dat huis gegoten worden..saai nu :/quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Staat er al bier,wijn en champagne op het lijstje?
Kan ze mooi bij de Tokkies gaan wonenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
bleeeh....van mij mag ze oprotten. Als ik in dat huis had gezeten had ik haar er meteen uitgestemd.
Vind zwangere vrouwen die roken al erg...en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam...over die kop maar niet te spreken....en dan wat ze uitblaat.....
BB krijgt nu wel aandacht maar ze zouden de maatschappij een eer bewijzen door haar er nu uit te slingeren.....back to the gutterr
Tja, je moet een beetje opvallen hè als een Rikkert, die naam geef je je kind niet zomaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
en aan die die rare oranje muts
Het is fucking zomer![]()
Een aso lichaam..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
bleeeh....van mij mag ze oprotten. Als ik in dat huis had gezeten had ik haar er meteen uitgestemd.
Vind zwangere vrouwen die roken al erg...en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam...over die kop maar niet te spreken....en dan wat ze uitblaat.....
BB krijgt nu wel aandacht maar ze zouden de maatschappij een eer bewijzen door haar er nu uit te slingeren.....back to the gutterr
Wat is een aso-lichaam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |