Ik hoop dat ie nog een fijne laatste 6 dagen heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
[afbeelding]
toch wel schattig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:45 schreef Gert het volgende:
Linda: "zolang as dur alkoo hol bestelt wor ben ik tevreeje."
anders wel van het "gewoon jezelf zijn" en alle varianten daaropquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
Ik word wel moe van de zin dat "We niet weten wat het Nederlandse volk er van vindt".
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ik hoorde het ja, een echte barvrouw hè...
Die keer dan dat ze na dat rantsoen die fles champagne kregen... De totaal hysterische reactie van Lindaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Waarom zie ik dat allemaal niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:49 schreef la.femme.nikita het volgende:
DE BUIK in beeld!
ze moet op dr moeder wachten voor een gesprek
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Drank voeren aan Natte Lie bespringt ze mischien onze stoere blusser eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy worden
Nou dan weet je wel hoe laat het is...
666quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
op welke stream in tanja nu te zien?
doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:50 schreef Darklight het volgende:
Straks blijft die teringhoer er alsnog in![]()
![]()
Ze houdt ook wel van een snuifje heb ik gehoord. ;-)quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy worden
Nou dan weet je wel hoe laat het is...
Van wie dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ze houdt ook wel van een snuifje heb ik gehoord. ;-)
Het lijkt net alsof je verbaasd bent...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb ZWAAR het vermoeden dat Tanja blijft.
Hopelijk schiet mijn mensenkennis tekort om dit goed in te kunnen schatten.
Maar ik heb zo het vermoeden dat deze dramaqueen heel goed aanvoelt dat BB tot op zekere hoogte chantabel is. Ze speelt hoog spel, puur om in het middelpunt te kunnen staan en zich te wentelen in alle aandacht, maar ze is niet wérkelijk van plan om te gaan.
Ze laat zich "ompraten".
Ik mag haar toch wel een teringhoer vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |