Máár, 1 belangrijk punt; Menno praat wel met z'n medebewoners, daar kan Tanja nog wat van liggen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno boeit helemaal niets... interesseert zich echt voor niemand... Menno heeft slechts 1 interesse: geld
Ik krijg ook het idee dat hij het oprecht meentquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef BBscanner het volgende:
Ralph is de enige die echt begaan is met Tanja! IMO
Zo klinkt het iig wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef BBscanner het volgende:
Nee hoor, Tanja ging voor een verassingquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Maar goed, wat dan nog?
Iedereen in het Huis gaat uiteindelijk voor het geld.
![]()
![]()
Omgekeerde psychologiequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:23 schreef Tha_T het volgende:
Ralph is oké. Want hij probeert het niet
Ver-assing nog welquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee hoor, Tanja ging voor een verassing![]()
Goeie gozer héquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ralph heeft het helemaal bij me gemaakt nou
Zum kotzen dat wijf echt waar....rol er naar buiten, flikker er 4 pakjes peuken bij en haar dag kan niet meer stuk, maar dat arme ongeboren kind is de dupe...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:25 schreef Tha_T het volgende:
Raplh: "Ik vind het goed dat je kiest voor de gezondheid van jezelf en de baby"
Tanja: "Nee, ik kies meer voor mezelf"
Ja, sinds de ochtend dat hij zo lang doorgefietst had en helemaal van het padje wasquote:
Nee hoor, Joost was gister ook echt gemeend geinteresseerd en verdrietig voor/om haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef BBscanner het volgende:
Daarom vind ik het ook zo sneu hoe het gaat. Voor dat kindquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Zum kotzen dat wijf echt waar....rol er naar buiten, flikker er 4 pakjes peuken bij en haar dag kan niet meer stuk, maar dat arme ongeboren kind is de dupe...
Ik ga niet stemmen, maar als ik zou stemmen zou ik op Menno stemmen. Dat vind ik wel een sympathieke gozer, en bovendien wil ik zien wat er met hem en Ingrid gebeurtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ga stemmen op Ralph
Hij is niet al te slim maar wel okay. Ondanks die gladjakker kop
Tanja kwam naar hem toe. Hij had ook op Tanja kunnen afstappen als hij wilde scoren. (zoals Robquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef -Delta- het volgende:
Ralph weet dat ie weg gestemd kan worden.
Hoe opvallend dat ie precies nú na gister loskomt![]()
Ja, dat had ze thuis ook af kunnen wachten lijkt mequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
De reden waarom ze meedeed is nu weg.
De reden was het geslacht? Stomme koe.
Al was het een aapje met drie horens geworden, had ze dan ook gestopt
Dom wijf
ieder zijn sterke kanten he.... maar hij scoort wel puntjes door het op zijn stuntelige manier te proberen... je ziet hem nadenken over de woorden die hij uitspreekt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ralph is geen sterk prater ofwel?
Ralph is een goeie vent dat merk je aan alles,de meeste anderen willen alleen maar zichzelf profileren hij is echt zichzelf naar mijn idee,zonder dubbele agendaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ralph heeft het helemaal bij me gemaakt nou
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef -Delta- het volgende:
Ralph weet dat ie weg gestemd kan worden.
Hoe opvallend dat ie precies nú na gister loskomt![]()
Voor De VERRASSING, dat hoor je tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef Uiruru het volgende:
"al is het kind zo lelijk daar gaat het me niet om"
Waarom was het geslacht dan uberhaupt belangrijk?
Je mag toch hopen dat het kindje dit later nooit hoort!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef Copycat het volgende:
Ja lieve dochter. Toen ik eenmaal hoorde dat je een meisje was, was het leuke ervan af voor mij. De rest van de zwangerschap boeide me niet meer...
Als Ralph eruit gaat, is Talpa beide troeven kwijt, de zwangere en de exquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.
Ik geloof nooit dat Nederland Ralph laat vertrekken. Denk niet dat hij eruit vliegt volgende week. Tot grote frustratie van de groep, ongetwijfeld.
Ralph slijmt niet! Hij praat gewoon wat l-a-n-g-z-a-m-e-r .quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Kimske het volgende:
Ik vind Ralph zooo'n slijmbal he.. brrrrrrrrrr
Dat zou echt heel tof zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef BBscanner het volgende:
Wel leuk om te zien dat Ralph de publiekslieveling gaat worden en dat BB het ook zo gaat sturen terwijl in het huis iedereen hem er uit wil hebben (7 stemmen op Ralph) Beetje het Bart BB1 effect!
Dat zei ik gister ook al, zou me niks verbazen als het zo was...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is ze ook teleurgesteld dat het een meisje is.
Eenschquote:
hummie zit aan de streams hopend dat ze nog van gedachte verandertquote:
wil ik zien hummie blijf maar wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
"Als het tot vanavond duurt, klim ik over het hek heen", zegt Tanja
Precies...Rikkert gaat naar huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.
Ik geloof nooit dat Nederland Ralph laat vertrekken. Denk niet dat hij eruit vliegt volgende week. Tot grote frustratie van de groep, ongetwijfeld.
Ik geef d'r graag een kontjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
"Als het tot vanavond duurt, klim ik over het hek heen", zegt Tanja
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:33 schreef misterDre het volgende:
[..]
Precies...Rikkert gaat naar huis
Toch kut om te weten dat je waarschijnlijk de rest van je leven belasting betaald voor haar en haar verrassingquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Belofte maakt schuld. Ga maar Tanja en laat nooit meer wat van je horen.
m.i heeft Tanja haar eigen ruiten ingegooid. Talpa nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef washandje het volgende:
Kan je nagaan hoe Talpa zijn eigen ruiten heeft ingegooid door die naam bekend te maken
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
m.i heeft Tanja haar eigen ruiten ingegooid. Talpa niet
Dat mocht van Tanja, die zit nu allleen vet moeilijk te doen omdat ze een meisje krijgt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef washandje het volgende:
Kan je nagaan hoe Talpa zijn eigen ruiten heeft ingegooid door die naam bekend te maken
Akkoord maar het laat wél zien hoe ze werkelijk over haar zwangerschap denktquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.
Hm dat was een typfoutje. En ik snap dat het in het contract stond, maar toch, als ze het niet hadden gedaan zat TT-Tanja nog steeds gewoon sjagrijnig in een hoekje een peukje te roken en depressief te zijn zonder te denken over weg gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat mocht van Tanja, die zit nu allleen vet moeilijk te doen omdat ze een meisje krijgt.
Ze hebben de naam niet bekend gemaakt, maar het geslacht, staat ook in het contract, die Tanja niet heeft gelezen
qo_obquote:
Slimme actie juistquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Is Greenpeace al ingelicht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Sputnik het volgende:
Geheime missie van tanja: in het huis blijven terwijl de andere bewoners je over moeten halen om te blijven.
Het zou wel een spectaculair gezicht zijn natuurlijk, een walrus die over een schutting klimt..
Ja, maar dat vinden ze juist zo irritant van hem. Begrijp dat nou!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Ralph wast af en de rest zit weer te ouwehoeren en te niksen in de tuin.
Dan toch liever dit dramaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:38 schreef washandje het volgende:
En ik snap dat het in het contract stond, maar toch, als ze het niet hadden gedaan zat TT-Tanja nog steeds gewoon sjagrijnig in een hoekje een peukje te roken en depressief te zijn zonder te denken over weg gaan.
Dido ziet hem dan waarschijnlijk opeens met heel andere ogen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Echt ik wil die hypocrietelingen dan wel eens zien
Ik begrijp het hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden ze juist zo irritant van hem. Begrijp dat nou!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Oh jee, Ralph vraagt of Naat wel een beetje kon slapen!![]()
Wat een eikel weer!
En maar kankeren dat Ralph niks doet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Ralph wast af en de rest zit weer te ouwehoeren en te niksen in de tuin.
shit dat wordt ruzie, de brutaliteit van Ralph hoe durft ie dat te vragenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Wat een eikel weer!
Ja, dat is wel weer suf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Wat een eikel weer!
Ja, daar dacht ik gisteravond ook al aan. Begreep het ook niet goed, waarom het nu per sé bekend gemaakt moest worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ben ik de enige die het ook dom vindt van BB dat ze het nu zo bekend maakten?
Ik zag al een speciale bevallingsuitzending voor em waarbij je kon sms-en of het een jongen of een meisje werd.
Ze wast maar lekker met hem af, ik ga met hem zoenenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie komt nu toch Ralph helpen met afwassen.
Hoe haalt ie het in z´n hoofdquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Wat een eikel weer!
Tjongejonge zeg, je hoeft d'r echt niet lief te vinden, maar dit soort woorden zijn echt beneden alle peilquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
(...) die zeug (...)
Het zou ook de bedoeling zijn dat het volk voor de naam zou kiezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik zag al een speciale bevallingsuitzending voor em waarbij je kon sms-en of het een jongen of een meisje werd.
Ralph mag van mij blijven, hij doet tenminste nog wat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En maar kankeren dat Ralph niks doet!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef Icaä het volgende:
[..]
Tjongejonge zeg, je hoeft d'r echt niet lief te vinden, maar dit soort woorden zijn echt beneden alle peil![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
Natalie: Ralph, ik vind je deze ochtend wel een topper!
Ralph: Ik hoop dat je daar volgende week aan denkt.
Nee hoor, ik vind het 3x niks, maar hij is wel beter/nuttiger en leuker dan Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef washandje het volgende:
Ralph is inmiddels heilig verklaard op fok?
De kijkcijfers waren al niet zo best dus ik denk dat ze deze rel hebben veroorzaakt zodat de media er weer over gaat schrijven en de mensen weer gaan kijken/smsen. Als er niemand kijkt zullen er ook weinig sms & reclame geld binnen komen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ben ik de enige die het ook dom vindt van BB dat ze het nu zo bekend maakten?
Ik neem aan dat je dit als geintje bedoelde ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph moet eens ophouden met dat geïntimideer.
Die arme Nathalie dwingen hem te helpen afwassen, en dan ook nog eens op een dwingende manier vragen stellen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef Icaä het volgende:
[..]
Tjongejonge zeg, je hoeft d'r echt niet lief te vinden, maar dit soort woorden zijn echt beneden alle peil![]()
precies, wie vertelt hem dat hij een enorme kleuter is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Joost is echt zo gestoord als een deur. Kan hij niet met Tanja meegaan?
Helaaschquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is de zeug nou al weg ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]in vergelijking met sommige andere omschrijvingen vond ik mezelf nog aardig....
1 voor 1, je kunt ze moeilijk allemaal tegelijk de deur uitgooien, dan wordt het zo leeg in het huis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Joost is echt zo gestoord als een deur. Kan hij niet met Tanja meegaan?
ze haalt het toch niet in der achterlijke kop om toch te blijven he ?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef washandje het volgende:
gmtaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is de zeug nou al weg ?
Vind het echt TE SCHANDALIG gewoon !!!!!!!!!!!!!!quote:
Het wordt tijd dat BB ook de peuken gaat afpakken.quote:
Ja, maar die eikels in dat huis nomineren hem niet eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 voor 1, je kunt ze moeilijk allemaal tegelijk de deur uitgooien, dan wordt het zo leeg in het huis.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ze haalt het toch niet in der achterlijke kop om toch te blijven he ?
quote:
Ze heeft al de slijmpogingen van vele bewoners doorstaan, dus die gaat echt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ze haalt het toch niet in der achterlijke kop om toch te blijven he ?
Tis nog niet zo spectaculair geweest als nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug van een midweekje weg, gisteravond alleen het laatste gedeelte van de live-uitzending kunnen kijken. Ik begrijp dat Tanja weg wil? Dit weekend weer alles volgen, en even de grote lijnen van de afgelopen week doornemen, of is het niet zo spectaculair?
Dat komt echt wel, Rikkert irriteerde zich al aan hem, en de rest volgt ook nog wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar die eikels in dat huis nomineren hem niet eens![]()
En vrijwillig eruit gaat niet gebeuren. Hij heeft het te veel naar zijn zin in deze speeltuin.
Als derde vriendinnetje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef milagro het volgende:
Ze wast maar lekker met hem af, ik ga met hem zoenen
Tja, oog om oog...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:44 schreef Jane het volgende:
Wat zegt Naat nou? "Ralph, ik vind je deze ochtend wel een ...."
Wat vindt ze hem?
Jup al weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:50 schreef Debbus het volgende:
Zit Tanja nu alleen te roken in de keuken? (en had ze niet gezegd dat ze nu *echt* ging stoppen).
Ze zei toch zelf dat ze er meer drie-en-un-half per dag rookte!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er al op z'n minst 5 opgestoken sinds ze is opgestaan.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef HellFreez het volgende:
7e peuk al van tanja
Ut duurt ook ff eer alle rimpels en plamuur op hun plaats zitten...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef mazaru het volgende:
ZET DIE DEUR OPEN, EN LAAT DIE KOE ER UIT!!!!![]()
Niet als ze weer volop gaat paffen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef pluisje het volgende:
Zo, daar komt weer wat nicotine, de baby mocht eens afkickverschijnselen krijgen
Een holy motherfucker dan, hèquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef washandje het volgende:
MOEEEEEquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef mazaru het volgende:
ZET DIE DEUR OPEN, EN LAAT DIE KOE ER UIT!!!!![]()
Die gaat vanavond (thuis) een joint opstekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:49 schreef Martijn31 het volgende:
Niks vrijwillig opstappen, eruit flikkeren gewoon, al is het vanwege dat gerook !!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Een holy motherfucker dan, hè
En tja, ik ben een mother, dus.... DOE ES!![]()
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die Koequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:52 schreef mazaru het volgende:
Ze durven geen van allen te zeggen wat ze denken, omdat ze denken dat Tanja de publiekslieveling is
Waar zie je dat in godsnaam aan? Ik merk helemaal niets, ze doen allemaal even lief en schattig tegen d'rquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef -Delta- het volgende:
De bewoners beginnen lichtelijk geirriteerd van dat gemekker van Tanja te raken.![]()
Als ze vandaag niet naar huis gaat, dan is ze er over 2 weken wel uitgestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Martijn31 het volgende:
Ergste is dat ik denk dat je daar nog gelijk in hebt ook, wordt leuk komt er een soort Kermit uit bij de bevalling, helemaal groen gerookt....
neehoor.. met meerdere zat hij.. en ze hebben gewoon goed besproken wat er allemaal voorgevallen is, en waarom Tanja er zo over denkt.. was echt geen roddel gedoe, maar meer peilen van de situatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die KoeTT-Tanja
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Zucht Hummie wakker worden! Tanja moet juist blijven,anders mis ik gewoon de irritatie die zij in het programma bracht.Of er moete en andere zwangere dame komen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef fantastrick het volgende:
Tanja zal pas gesprek hebben als de familie er is en Bridget en/of Ruud.
Eerste wat ze doet is shaggie rollenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*!
Prenatal nicorette pleisters heeft ze al klaar liggen thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*!
Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die KoeTT-Tanja
Hummie zit achter de schermen te wachten tot Tanja labiel is en slaat dan haar slag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Zucht Hummie wakker worden! Tanja moet juist blijven,anders mis ik gewoon de irritatie die zij in het programma bracht.Of er moete en andere zwangere dame komen.
Ik zie dat kind al voor me, 2 dagen oud en roept met een zware stem "Ik heb nu toch zo'n ontzettende zin in een sigaret"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Prenatal nicorette pleisters heeft ze al klaar liggen thuis![]()
Dat meen je niet !!! Zei ze dat ?????quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef Taurus het volgende:
"Schopjes in de buik, nou dat hebben we nu allemaal wel gezien"..
"Het enige wat er nu nog te delen valt is het uitkijken naar de bevalling, nou daar kijk ik nu alleen maar tegenop"
Zijn dit niet nr 1. en 2. domme uitspraken uit BB gemaakt, ooit?
Nee hoor, zojuist zei ze nog dat ze helemaal geen zin meer had in de bevalling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef Taurus het volgende:
"Schopjes in de buik, nou dat hebben we nu allemaal wel gezien"..
"Het enige wat er nu nog te delen valt is het uitkijken naar de bevalling, nou daar kijk ik nu alleen maar tegenop"
Zijn dit niet nr 1. en 2. domme uitspraken uit BB gemaakt, ooit?
denk het wel jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:57 schreef charlysilva het volgende:
Big Sister is dat Hummie?
Omdat ze eerst nog een gesprek moet aangaan met Hummie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
wrom zit tanja er nog steeds in?
Misschien is onvrijwillige euthanasie iets?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Dat meen je niet !!! Zei ze dat ?????
Echt die is het doodschoppen nog niet waard !
Ze kan niet door de deur met die buikquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
Tuuuuttuutttttttt....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Tanja moet juist blijven,
Dat is dan ook 1 van de redenen waarom rikkert er donderdag a.s. er uit vliegtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
ze wachten op een hijskraan om haar over het hek te tillen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Tuuuuttuutttttttt....
...charlysilva moet zijn hoofd checken, charlysilva, hoofd checken.
waarschijnlijk niet een nieuwequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
Wanneer komt die nieuwe erin? Donderdag pas?
Oma werkeloze steigerbouwer is al bezig met de adoptiepapieren invullenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Martijn31 het volgende:
Begin bijna te hopen dat ze dat kind laat adopteren....
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
als dat zo is... hoelang vlieg je erover van Spanje naar NL? Daar zitten de reserves hequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselen
zou wel mooi zijn
Dan kan Leroy volgende week donderdag tenminste meteen massaal genomineerd worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselen
zou wel mooi zijn
zoals eerder gezegd: jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Zapje het volgende:
Zou de televisieploeg en Ruud of Bridget nu ook opgetrommelt worden.....zodat de hele exit wordt uitgezonden volgende week ?? ik denk het wel..................
niet denk ik, anders dan word hij/zij de volgende week direct weer genomineerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
Zou wel een verklaring kunnen zijn waarom het nu zo lang duurt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Zapje het volgende:
Zou de televisieploeg en Ruud of Bridget nu ook opgetrommelt worden.....zodat de hele exit wordt uitgezonden volgende week ?? ik denk het wel..................
www.fatboy.nlquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef -Rudi- het volgende:
Waar kan je die relaxte hangkussens kopen trouwens?
Zo'n AH-zwerver-tas, plus kartonnen doos om in te wonen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Inca het volgende:
niks geen koffer gewoon alles in een plastic tas
DAt zou echt gemeen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef OpaLing het volgende:
*theoretiseert*
Of...
BB laat Tanja om 19:30 uur pas gaan. Vanavond in een ingelaste LIVE-uitzending.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef OpaLing het volgende:
*theoretiseert*
Of...
BB laat Tanja om 19:30 uur pas gaan. Vanavond in een ingelaste LIVE-uitzending.
Zal daar wel op neer komen helaas...maar wie weet kan ie mensen voor zich winnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan Leroy volgende week donderdag tenminste meteen massaal genomineerd worden.
Wel toepasselijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Rob heeft last van een strontvlieg.
Dat zie je verkeerd de strontvlieg heeft last van Robquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Die Chantal moet eht er bek gaan houden...straks blijft Tanja nog...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef Kimske het volgende:
zijn geen echte fatboy's volgens mij...
En ik denk wat Chantal nu ook zegt: als BB excuses aanbiedt, dan komt t wel goed..
Naah.. ze heet Tanja hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Zou ik ook niet doen als Tanja zoveel kloteargumenten tegen me had gegeven zoals ze gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft zich nog totaal niet met Tanja bemoeid geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |