wil ik zien hummie blijf maar wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
"Als het tot vanavond duurt, klim ik over het hek heen", zegt Tanja
Precies...Rikkert gaat naar huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.
Ik geloof nooit dat Nederland Ralph laat vertrekken. Denk niet dat hij eruit vliegt volgende week. Tot grote frustratie van de groep, ongetwijfeld.
Ik geef d'r graag een kontjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
"Als het tot vanavond duurt, klim ik over het hek heen", zegt Tanja
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:33 schreef misterDre het volgende:
[..]
Precies...Rikkert gaat naar huis
Toch kut om te weten dat je waarschijnlijk de rest van je leven belasting betaald voor haar en haar verrassingquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Belofte maakt schuld. Ga maar Tanja en laat nooit meer wat van je horen.
m.i heeft Tanja haar eigen ruiten ingegooid. Talpa nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef washandje het volgende:
Kan je nagaan hoe Talpa zijn eigen ruiten heeft ingegooid door die naam bekend te maken
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
m.i heeft Tanja haar eigen ruiten ingegooid. Talpa niet
Dat mocht van Tanja, die zit nu allleen vet moeilijk te doen omdat ze een meisje krijgt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef washandje het volgende:
Kan je nagaan hoe Talpa zijn eigen ruiten heeft ingegooid door die naam bekend te maken
Akkoord maar het laat wél zien hoe ze werkelijk over haar zwangerschap denktquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |