Daarom vind ik het ook zo sneu hoe het gaat. Voor dat kindquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Zum kotzen dat wijf echt waar....rol er naar buiten, flikker er 4 pakjes peuken bij en haar dag kan niet meer stuk, maar dat arme ongeboren kind is de dupe...
Ik ga niet stemmen, maar als ik zou stemmen zou ik op Menno stemmen. Dat vind ik wel een sympathieke gozer, en bovendien wil ik zien wat er met hem en Ingrid gebeurtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ga stemmen op Ralph
Hij is niet al te slim maar wel okay. Ondanks die gladjakker kop
Tanja kwam naar hem toe. Hij had ook op Tanja kunnen afstappen als hij wilde scoren. (zoals Robquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef -Delta- het volgende:
Ralph weet dat ie weg gestemd kan worden.
Hoe opvallend dat ie precies nú na gister loskomt![]()
Ja, dat had ze thuis ook af kunnen wachten lijkt mequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
De reden waarom ze meedeed is nu weg.
De reden was het geslacht? Stomme koe.
Al was het een aapje met drie horens geworden, had ze dan ook gestopt
Dom wijf
ieder zijn sterke kanten he.... maar hij scoort wel puntjes door het op zijn stuntelige manier te proberen... je ziet hem nadenken over de woorden die hij uitspreekt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ralph is geen sterk prater ofwel?
Ralph is een goeie vent dat merk je aan alles,de meeste anderen willen alleen maar zichzelf profileren hij is echt zichzelf naar mijn idee,zonder dubbele agendaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ralph heeft het helemaal bij me gemaakt nou
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:27 schreef -Delta- het volgende:
Ralph weet dat ie weg gestemd kan worden.
Hoe opvallend dat ie precies nú na gister loskomt![]()
Voor De VERRASSING, dat hoor je tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef Uiruru het volgende:
"al is het kind zo lelijk daar gaat het me niet om"
Waarom was het geslacht dan uberhaupt belangrijk?
Je mag toch hopen dat het kindje dit later nooit hoort!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef Copycat het volgende:
Ja lieve dochter. Toen ik eenmaal hoorde dat je een meisje was, was het leuke ervan af voor mij. De rest van de zwangerschap boeide me niet meer...
Als Ralph eruit gaat, is Talpa beide troeven kwijt, de zwangere en de exquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek nu niet echt 'loskomen'.
Ik geloof nooit dat Nederland Ralph laat vertrekken. Denk niet dat hij eruit vliegt volgende week. Tot grote frustratie van de groep, ongetwijfeld.
Ralph slijmt niet! Hij praat gewoon wat l-a-n-g-z-a-m-e-r .quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Kimske het volgende:
Ik vind Ralph zooo'n slijmbal he.. brrrrrrrrrr
Dat zou echt heel tof zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef BBscanner het volgende:
Wel leuk om te zien dat Ralph de publiekslieveling gaat worden en dat BB het ook zo gaat sturen terwijl in het huis iedereen hem er uit wil hebben (7 stemmen op Ralph) Beetje het Bart BB1 effect!
Dat zei ik gister ook al, zou me niks verbazen als het zo was...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is ze ook teleurgesteld dat het een meisje is.
Eenschquote:
hummie zit aan de streams hopend dat ze nog van gedachte verandertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |