Hm dat was een typfoutje. En ik snap dat het in het contract stond, maar toch, als ze het niet hadden gedaan zat TT-Tanja nog steeds gewoon sjagrijnig in een hoekje een peukje te roken en depressief te zijn zonder te denken over weg gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat mocht van Tanja, die zit nu allleen vet moeilijk te doen omdat ze een meisje krijgt.
Ze hebben de naam niet bekend gemaakt, maar het geslacht, staat ook in het contract, die Tanja niet heeft gelezen
qo_obquote:
Slimme actie juistquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een hele domme zet van Talpa om het te vertellen (en ook aan Tanja te zeggen dat ze het hadden verteld). Daarmee hebben ze haar eigenlijk dus weggepest.
Is Greenpeace al ingelicht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Sputnik het volgende:
Geheime missie van tanja: in het huis blijven terwijl de andere bewoners je over moeten halen om te blijven.
Het zou wel een spectaculair gezicht zijn natuurlijk, een walrus die over een schutting klimt..
Ja, maar dat vinden ze juist zo irritant van hem. Begrijp dat nou!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Ralph wast af en de rest zit weer te ouwehoeren en te niksen in de tuin.
Dan toch liever dit dramaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:38 schreef washandje het volgende:
En ik snap dat het in het contract stond, maar toch, als ze het niet hadden gedaan zat TT-Tanja nog steeds gewoon sjagrijnig in een hoekje een peukje te roken en depressief te zijn zonder te denken over weg gaan.
Dido ziet hem dan waarschijnlijk opeens met heel andere ogen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Echt ik wil die hypocrietelingen dan wel eens zien
Ik begrijp het hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden ze juist zo irritant van hem. Begrijp dat nou!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Oh jee, Ralph vraagt of Naat wel een beetje kon slapen!![]()
Wat een eikel weer!
En maar kankeren dat Ralph niks doet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Ralph wast af en de rest zit weer te ouwehoeren en te niksen in de tuin.
shit dat wordt ruzie, de brutaliteit van Ralph hoe durft ie dat te vragenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Wat een eikel weer!
Ja, dat is wel weer suf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Wat een eikel weer!
Ja, daar dacht ik gisteravond ook al aan. Begreep het ook niet goed, waarom het nu per sé bekend gemaakt moest worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ben ik de enige die het ook dom vindt van BB dat ze het nu zo bekend maakten?
Ik zag al een speciale bevallingsuitzending voor em waarbij je kon sms-en of het een jongen of een meisje werd.
Ze wast maar lekker met hem af, ik ga met hem zoenenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie komt nu toch Ralph helpen met afwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |